Hotel Euphoria Tekirovastersterstersterster

8.2Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Euphoria Tekirova voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Sauna
Tonen op kaart

55 reviews over Hotel Euphoria Tekirova

• 9Fam de Jager02-11-2007

Wij zijn in oktober 8 dagen naar dit hotel geweest, en het was in 1 woord grandioos. Mooie kamer, goed eten (warm), leuk animatieteam voor zowel de kinderen als de ouders. Het is een hotel wat tussen de bergen ligt met heel veel natuur. Qua eten is er veel keus zowel bij het ontbijt als bij het diner. Onze dochter was toevallig ook die periode daar jarig, en zij kreeg voor haar verjaardag een taart en een persoonlijk ondertekende felicitatiebrief van de manager. Je heb daar 2 zwembaden waarvan 1 met 3 glijbanen. Het kleine kinderbadje zit bij de speeltuin van de kinderclub. Het is eigenlijk ook het enigste puntje wat je mist bij dit hotel, een apart kinderbad bij de grote zwembaden. Het personeel was ook erg vriendelijk. Je kreeg ook elke dag schone handdoeken en je kamer wordt ook elke dag schoongemaakt. Ook de handdoek service aan het strand is fantastisch. Wij hebben gewoon niks negatiefs over dit hotel aan te merken. Het is gewoon een aanrader om naar toe te gaan.

Gereisd met familie in oktober 2007

• 8Hoogenkamp25-08-2007

Veel te veel russen. Hoofdzakelijk families met kids. Geen lawaaioverlast. Mooie groene accomodatie.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8Sonja05-06-2007

Net terug, op zich een prachtig hotel, toch kan ik het niet meer aanbevelen. Door de vele Russen die hier komen is alle service beneden peil. Echt heel jammer. Verder niet heel geschikt voor kinderen die niet kunnen zwemmen, het ontbreekt aan een kinderbadje bij het grote zwembad. Er is wel elders op het park een klein bad waar kinderen zich kunnen vermaken, maar een ligbed is niet beschikbaar. Wij hebben uiteindelijk voor onze eigen rust een opblaasbad op het gras gezet. Als laatste waren wij niet te spreken over het eten, al is dat een kwestie van persoonlijke smaak.

Gereisd in juni 2007

• 1Marco Drop04-06-2007

Bij aankomst werden de koffers uit je handen getrokken en was de kamer niet zoals afgesproken. de all in minibar houdt 2 flesjes water in, de prijs die daarna volgde was heel duur. TE VEEL RUSSSEN in het resort terwijl dit bij Touroperator niet vermeld werd en hierom gevraagd is. Klantvriendelijkheid van het personeel laat veel te wensen over, niemand spreekt hier dan ook Engels. Wij werden weggekeken in het restaurant wanneer er een deel hiervan vrij moest zijn om op te ruimen. Dit is meerdere keren gebeurd. Opdringerige animatieteam. De toiletten waren erg vies.

Gereisd in juni 2007

• 7J. van der Poel07-08-2006

Te weinig toiletten op het resort die niet schoon waren. Muziek op het zwembad stond veel te hard, je kon elkaar niet eens verstaan.

Gereisd met vrienden in juli 2006

• 9Daphne Wyssocq en Jonathan Fiers25-07-2006

Wij waren in Corinthia Tekirova van 9/7 tot 23/7. Prachtig domein m alle troeven om een volledige vakantie daar te spenderen. Goede ligging en transportmogelijkheden laten ook toe buitenactiviteiten te doen. In het hotel is alles vrij duur maar in het stadje kan je vanalles op de kop tikken. Het eten vonden we ook heel lekker (buffet repetitief maar altijd wel iets extra. De Ultra All Inclusive is echt compleet. De hele dag door drank (flesjes koud water ook) en snacks (ijsjes, hamburgers enz.)Koud eten? Dan zouden de mensen misschien maar eens de warmhoudtrommels moeten sluiten als ze zich bediend hebben...

De avondshows waren echt super. En minidisco voor de kids was naar horen zeggen ook leuk meegenomen voor de ouders. Dit hotel is dus zeker ook een aanrader voor families, zeker de bungalows. Live-muziek aan de bar en zowat elke avond vuurwerk. Wat wens je nog meer? Tekirova, Kemer, Antalya en al die andere stadjes zijn de moeite waard om te bezoeken. Met de busjes geraak je overal: vlotte en goede verbindingen. Je bent wel goedkoper af als je daarop in Lira betaald maar overal wordt euro geaccepteerd. Echt goedkoop is het niet allemaal maar als je een kei bent in afdingen, doe je echt koopjes. Antalya is echt een grootstad. Onnoemelijk veel te zien. Maar een klein betoverend plaatsje als Ulupnar (idyllische restaurantjes) of Phaselis (soort privéstrandje) zijn zeker de moeite waard

• 8Miriam16-07-2006

Hierbij een aanvulling op Martha's beoordeling: Heel veel Russen. in de zin van "geluidsoverlast" totaal niets gemerkt. Vriendelijk personeel. De doucheknop was er bij ons afgebroken, binnen no time stond er een monteur voor de deur om het te repareren. Eten was elke dag weer een verrassing! Kindvriendelijk hotel. De Miniclub was een genot voor groot en klein! Zowel wij (Martha & Miriam) als onze kids(Jeabyez, Isiah & Dana) hebben enorm genoten van onze vakantie.

• 8De Clerck John13-07-2006

Super hotel,lekker eten, mooi domein, service top, hygienisch goed, behalve het gedrag van de russen stoort me niets

• 8Martha09-07-2006

Op deze site stond er iets over de russen die daar aanwezig zijn, maar daar hebben wij helemaal geen last van gehad. Er is een groot zwembad dat afloopt,een bad met drie leuke glijbanen en wil je toch wat rust dan kan je met je kind het zwembad van de miniclub bezoeken. Het eten was heerlijk. Als je wat later aanschuift is het inderdaad niet erg warm meer, maar buiten wordt alles vers gebakken, dus daar kan je iedere avond warm eten. Als je met kinderen reist, neem dan je eigen limonade mee, want onze kinderen waren er niet zo dol op. Wij sliepen in een tweepersoons kamer. Hierin stonder twee eenpersoons bedden, twee baby bedden en een slaapbank. En toch hadden wij nog genoeg ruimte over om te lopen. Je moet er vroeg bij zijn voor de strandbedden.maar als je er geen moeite mee hebt om om 7.00 uur even op en neer te rennen moet het wel lukken.

• 9H.J.van den Hoven24-06-2006

Dit jaar voor de vierde keer naar dit hotel geweest.Nu het gedeeltelijk gerenoveerd is ,is het nog beter geworden.Wel russen,maar weinig last van gehad. Keuken en bediening top!!! Personeel heel erg vriendelijk.Entertainment goed. Voor kinderen apart zwembad met drie glijbanen.Tuin is fantastisch.AANRADER

Gereisd met partner in juni 2006

2 tips over Hotel Euphoria Tekirova

• Wulf, 11-10-2012

Een uitstapje de bergen in en met de kabelbaan omhoog naar bijna 2400 m. Prachtig uitzicht over de hele kustlijn/regio!

• Hau, 29-10-2011

Excursie met de boot naar de eilanden was niets bijzonder, het kost wel 40 euro p.p., snorkelen in onze hotel is nog beter dan de eilanden. Het weer was super goed in oktober, rond 27 graden, maar jammer een dag regen gehad, en het water van de zwembaden waren super koud.

0 vragen over Hotel Euphoria Tekirova

• Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
    • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
    • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenFast food, Frans, Italiaans, Mexicaans, Mongools, Nouvelle Cuisine, Oosters, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• JacuzziAanwezig
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam
    • Wellness behandelingenSpeciale massages