Hotel Euphoria Tekirovastersterstersterster

8.2Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Euphoria Tekirova voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

55 reviews over Hotel Euphoria Tekirova

• 9Bloemen01-05-2012

Geweldig

Geweldig kindvriendelijk hotel met mooie zwembaden, prachtige tuin en geweldig animatieteam. All inclusive is uitstekend en het eten divers. Een aanrader. Heerlijk om een bezoekje te brengen aan de kapper in Tekirova zelf (tegenover het postkantoor). Mustafa knipt en/of scheert waarna je een uitgebreide massage ondergaat. Voor de markt in Kemer is een ritje met de dolmus aan te raden. 30 minuten en je hebt tevens een mooi ritje langs de kust gehad.

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

• 0Hau29-10-2011

Super leuk

Corinthia is een goed 5* en redelijk prijs hotel. Met loop afstand kun je al naar de winkelcentrum van Tekirova, en half uur met de bus voor 2 euro kun je al naar de stad Kemer, daar is ook gezellig. De personeel zijn erg vriendelijk, de chef van het restaurant spreekt goed nederlands, iedere dag maakt hij een praatje met je, jammer dat daar bijna geen nederlanders waren, allleen maar Russen! zelf de animatie spreken ze Russen en af en toe Engels. Voor een klein bedraag, paar euro, kun je lekker a la cart vis eten, dit vis restaurant is aan te raden. Iedere dag wordt goed schoon gemaakt, alleen de badkamer was wel oud. Het is een kindvriendelijke accomodatie, zeker voor jonge leeftijd! mijn kinderen zijn te oud voor de miniclub, dus overdag is het wel beetje saai voor hun. maar lekker zwemmen, kiezelstrand was geen probleem, water was helder, je kan lekker snorkelen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

• 8Mariët, Oldenzaal08-05-2011

REDELIJK, MAAR HAALT HET NIET BIJ VORIGE VAKANTIES

Het complex is mooi parkachtig aangelegd. De service was goed, familiekamer voor 5 pers. ook prima, er werd goed schoongemaakt. Voldoende kastruimte. Flatscreen aanwezig, maar de hele week erg veel storing. Gratis handdoekenservice voor zwembad en privé-strand. Aangezien er 80% russen komen was de animatie helaas erg russisch geörienteerd. En ZEER opdringerig, je werd bijna van je ligbed getrokken. Russen waren zeer irritant aanwezig. Scheppen grote borden op en laten de helft liggen, behalve de aardbeien dan. Die kennen ze daar blijkbaar niet, lange rijen en maar graaien! 1 bord hoog opgestapeld was nog niet genoeg. Ook zeer aanwezig bij de bar en snackbar in de vorm van voordringen en dronkenschap. Hier hebben wij ons mateloos aan geërgerd. Het eten was matig/voldoende. Weinig variatie, vergeleken met Delphin Botanik en Magic Life Waterworld Imperial waar het eten toch wel goed tot zeer goed te noemen was. Tevens E 2,50 extra betalen voor verse jus.

Gereisd met oudere kinderen in april 2011

• 8Familie Mol05-11-2010

Heel goed hotel ook voor invaliden

We hebben al veel 5-sterren hotels in Turkije bezocht, maar dit hotel springt er uit. Eten in het hoofd-restaurant is goed, iedere dag andere keus. Het is zelfs mogelijk om gratis a-la-carte te eten in Italiaans restaurant. Tegen betaling is er een visrestaurant en een mexicaans restaurant. Animatieteam matig, erg op russen gericht. Dit was de taal waarin ze alles vertelden. Ook bij de miniclub werkten alleen maar russische mensen, die maar een half woord engels of duits spraken. Dat vonden we jammer, maar dit is ook het enige minpunt. De familieclubkamer is super groot. Hotel ligt direct aan kiezelstrand. Je hebt wel waterschoenen nodig. Bij de receptie spreekt men goed engels, wat ook niet overal in Turkije is. Wij vertrokken pas in de avond, maar mochten de hele dag nog gebruik maken van de faciliteiten. Dolmushalte voor de deur, voor 2 euro p.p. kun je naar Kemer. Tekirova is op loopafstand (steile berg af). Alles ook goed toegankelijk voor mensen met een rolstoel, zelfs het strand

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

• 8Lodewijk25-10-2010

Prima

Prima resort, schone kamers, prachtige disco, voldoende nieuwe handoeken, voldoende variatie eten en afwisseling. Geweldige zwembaden, binnen en buiten, sauna en fitness en tuin omgeving. alles goed onderhouden. Geen zandstrand, maar kiezel.Voldoende ligbedden aanwezig. Veel Russen waar je geen last van hebt. Leuke annimatie en shows. Vriendelijk personeel die voldoende Duits of Engels praten. Dus zeker de moeite waard ook voor twee tienerdochters!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

• 9jolanda schrieks21-10-2010

echt een aanrader

Het is een uitstekend onderhouden resort. De russen overheersen maar daar heb je helemaal geen last van. Mooie kamer, heerlijke douche.Het eten is ook heerlijk en genoeg keus.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9Hanneke17-10-2010

fantastisch hotel

"Hotel Corinthia Tekirova* in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük overtrof al onze verwachtingen. Club room was zeer ruim en praktisch ingericht. Uitermate vriendelijk personeel, prima eten en drinken, dicht bij strand, voor elk wat wils. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 9Paul Blom03-10-2010

Helemaal goed.

Geweldig naar ons zin gehad, heel vriendelijke mensen, erg behulpzaam, goed eten, prachtig hotel en heel mooie tuinen. Heel schone kamer, perfecte douche. Wel erg veel russen maar daar geen last van gehad. De taal is vooral Russisch, daarnaast veel Duits en soms ook wel Engels. Een enkeling spreekt een paar woorden Nederlands. Hoop er zeker nog eens te komen!

Gereisd met partner in september 2010

• 9Tom De Bock16-07-2010

Fantastisch vakantie met zeer goede animatie

Net terug van vakantie in Corinthia.

Geen moment verveeld en 7dagen alleen in het hotel geweest. Zeer goede animatieteam (16 man groot) van smorgens (zwembad spelen, volleybal, buikdansen,yoga, darts,...) tot savonds (avondshow -professioneel- chinese avond, stuntavond,... ), Zeer leuk voor kinderen (speeltuin en animatie voor hen). S avonds ook altijd feest in de openlucht discotheek tot 2h.

Idd veel russen maar zeker geen problemen mee gehad. Ze deden altijd mee aan de spelletjes van de animatie en dit was zeker goed voor de sfeer. Was er in het begin wat bang voor maar is zeker goed meegevallen! Niet luidruchtiger of arroganter dan andere mensen.

Eten viel goed mee, er is zeker altijd iets bij dat je mag.

Zoontje van 2.5jaar was ook mee en die vond het daar zeer leuk, enkel spijtig dat er geen andere nederlandstalige mensen waren... maar voor kinderen is dat minder een probleem.

Dus zeker een aanrader, gaan volgend jaar misschien terug dus dat zegt genoeg.

Tom

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9Tom De Bock16-07-2010

Fantastisch vakantie met zeer goede animatie

Na de reacties hier op het forum gelezen toch naar daar gegaan met schrik voor de russen. Er zitten idd heel veel russen-turken-... (97%).

Die mensen vielen zeer goed mee ... ze lopen wel niet lachend rond maar eigenlijk geen enkel probleem met gehad! Ze staan met meerdere borden op tafel bij het eten, maar ik denk dat dat hun "gewoonte" is. Alleszins moet ik zeggen dat ik ook geregeld wat eten laat staan.

De animatie is TOP, van smorgens vroeg (waterspelen-buikdansen-yoga-duikcursus-.) tot s avonds een -professionele- voorstelling. (vb prof dansers, turkse avond, stunt team, ...) en dan af te sluiten om half 12 met de buiten discotheek. De dagen vliegen en zijn zeer gevuld van 8h-24h, ik heb mij geen moment verveeld.De russen doen ook aan alles mee en daarom krijg je echt een leuke sfeer! All-in is zeer goed enkel zou het eten ietsje beter kunnen maar is zeker te doen.

Ik, mijn vrouw en mijn zoontje van 2.5jaar hebben ons zeer goed gehad!

Zeker een aanrader!Wij gaan terug

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

2 tips over Hotel Euphoria Tekirova

• Wulf, 11-10-2012

Een uitstapje de bergen in en met de kabelbaan omhoog naar bijna 2400 m. Prachtig uitzicht over de hele kustlijn/regio!

• Hau, 29-10-2011

Excursie met de boot naar de eilanden was niets bijzonder, het kost wel 40 euro p.p., snorkelen in onze hotel is nog beter dan de eilanden. Het weer was super goed in oktober, rond 27 graden, maar jammer een dag regen gehad, en het water van de zwembaden waren super koud.

0 vragen over Hotel Euphoria Tekirova

• Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
    • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
    • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenFast food, Frans, Italiaans, Mexicaans, Mongools, Nouvelle Cuisine, Oosters, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• JacuzziAanwezig
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam
    • Wellness behandelingenSpeciale massages