Hotel Euphoria Tekirovastersterstersterster

8.2Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Euphoria Tekirova voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

55 reviews over Hotel Euphoria Tekirova

• 2018
    8Frank Leenders05-09-2018

Vanwege de russen liever niet meer......JAMMER

Hotel was prima, mooie kamers(beetje gedateerd) park zeer mooi qua fauna keurig verzorgt. Personeel doet zijn best om engels te spreken maar kan beter, lijkt er op dat ze beter voorbereid zijn op de vele russen die er waren(beetje jammer). Restaurant was zeer uitgebreid en veel keuzes goed eten. Strand en zwembad zeer goed en keurig bijgehouden, 1 dagje een privé tentje gehuurd aan het strand met bediening is echt een aanrader, was erg lekker en luxe. Buiten de hoeveelheid russen die erg vervelend en arrogant zijn, prima verblijf gehad ook al waren wij de enige nederlanders.....

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Priscilla25-07-2018

Heerlijke vakantie

Receptie was een rommeltje ze kunnen geen Engels inchecken ging moeizaam maat we kregen een mooiere kamer dan we hadden geboekt in de garden toilet/douche is wel aan vervanging toe en de bedden waren zo hard als een plank! Er waren bijna alleen maar tussen maar daar hebben we geen last van gehad alleen met eten voor kruipen en een hele tafel vol eten laten staan vinden wij altijd zonde om te zien. Verder is het personeel super aardig en word je op je wenken bediend wat een harde werkers allemaal ,elke dag schoonmaak,Super mooie zee ,zwembad met glijbanen en heerlijk afwisselend eten wij hebben genoten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7Nicole11-05-2018

Leuk hotel maar kan veel beter...

Net terug uit Turkije. Korte samenvatting van het hotel, prachtige ligging, mooi aan het strand, goed zwembad (2) met 3 glijbanen. Kamers ruim maar zijn toe aan onderhoud. Eind van de dag geen warm water. Wel iedere dag schone handdoeken en handoekservice. Eten was goed, voldoende afwisselend, vers fruit. Personeel vriendelijk maar vaak te jong en te onervaren. Tafels vaak vies bij het restaurant, wanneer je dat meldde werd het direct schoongemaakt. Al met al een leuke vakantie op een mooie locatie maar met een aantal aandachtspunten kan het hotel een veel hogere score halen...

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• Oude reviews

5Michel13-11-2015

Nooit meer!

Wat een armzalige kamers en een onbeschoft personeel. Nu bleek dat het personeel al 3 weken niet was uitbetaald was dit ook wel verklaarbaar. Had zelf iets in de kamer laten liggen, ik bellen, wordt je afgeblaft, Nee en daarna de verbinding gewoon 2 keer verbroken. de ligging van dit hotel is wel mooi, behalve dat het strand bijna onbegaanbaar is.

Gereisd met vrienden in november 2015

• 9Sara18-09-2014

Schitterend, komen graag nog een keer

Euphoria Hotel Tekirova is een prachtig park. Wij hebben hier een prachtige vakantie gehad. Direct aan het strand. Je moet je niet te druk maken over het asociale gedrag van de Russen. Die zijn er namelijk in overvloed. Het zwembad is heerlijk op temperatuur en het animatieteam vermaakt je de hele dag door. Voor de kinderen is er een fanatieke kidsclub. Het eten is goed en gevarieerd.

• 9familie verblauw09-10-2013

heel mooi en verzorgd hotel

net terug, mooie resort, heerlijk eten en drinken, echt een aanrader voor gezinnen of mensen die voor hun rust gaan.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9Henk Mulder03-08-2013

Zeer mooi en goed hotel !

Net terug van een geweldige zomer vakantie ! Hotel is zeer goed te noemen: eten fantastisch en in overvloed, drankjes divers en altijd koud, geen bandjes gedoe, beveiliging 24-uur per dag, voldoende strand en zwembad bedden en geen handdoeken leggen (!), mooie appartementen en een bijzondere goed onderhouden tuin. Enkel min puntje is dat er veel Russen (families veelal) aanwezig zijn maar nagenoeg geen last van gehad.

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Gijzen20-05-2013

Hele mooie plek

Ontzettend fijn hotel met mooie familiekamer (2 slaapkamers waarbij we op 1 kamer een bed hebben laten bijplaatsen). Hierdoor is er een fijn zitgedeelte. Verder was er een ruim terras. Eten was heerlijk, voor elk wat wils. 80% is Russisch en de animatie is daarop georienteerd maar we hebben gewoon meegekeken. Russen waren ook helemaal niet vervelend met eten ofzo. Strand heel fijn. Aan te raden is na 1 mei te gaan omdat dan alles gewoon open is. Zwembad heel mooi evenals glijbanen. We hebben met onze drie dochters (van 14,12 en 12) een week heerlijk geluierd en lekker bijgebruind (het was ruim 30 graden in onze week). Het hotel ligt overigens erg mooi in een soort (dennen) bos met op achtergrond de berg en een azuurblauwe zee. Het rijden van Antalya naar hotel duurt wel ongeveer 1,5 uur.. We zijn het park niet af geweest dus over de omgeving weten we weinig.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

• 9Wulf11-10-2012

Hele fijne plek om te zijn!

Wij hadden een bungalow (helemaal achteraan) naast de tuin. Erg rustig dus en van niemand "last". De tuin in het ressort is echt super aangelegt en onderhouden door vriendelijke turkse tuinmannen. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, met Duits/Engels kun je goed uit de voeten. Er waren wel heel veel Russen die een toch wel eigen cultuur hebben. Kamers waren schoon en iedere dag kregen we schone handoeken, het buffet is voor ieder wat wils en zeer rijkelijk. Fijn strand met voldoende parasols en ook erg schoon, de kiezels stoorden ons niet (je kunt wel overal over gaan klagen). De animatie was niet opdringerig en wel OK, je hoeft er niet aan deel te nemen! ,s avonds twee keer een prachtig vuurwek gehad. Voor een paar euro kun je met een busje overal heen en deze stopt direct voor het hotel. Dit was onze eerste keer in Turkije (onze huwelijksreis!) maar wij komen hier zeker een keer terug. Samengevat; prima weer, goede faciliteiten en wat ons betreft een aanrader.

• 9jcreyghton16-09-2012

Heerlijke week

Fijn hotel, wat een vriendelijk personeel!!! Schoon, goede animatie, veel Russen maar prima mensen. Wat afgelegen en door de hitte niet veel weggeweest, maar prima vermaakt en lekker gegeten. Wil je echt uitrusten dan een aanrader, de hele dag wel iets te kijken en te eten en drinken. Schone, ruime kamers en prachtige, goed onderhouden tuin. Al met al een prima week gehad.

2 tips over Hotel Euphoria Tekirova

• Wulf, 11-10-2012

Een uitstapje de bergen in en met de kabelbaan omhoog naar bijna 2400 m. Prachtig uitzicht over de hele kustlijn/regio!

• Hau, 29-10-2011

Excursie met de boot naar de eilanden was niets bijzonder, het kost wel 40 euro p.p., snorkelen in onze hotel is nog beter dan de eilanden. Het weer was super goed in oktober, rond 27 graden, maar jammer een dag regen gehad, en het water van de zwembaden waren super koud.

0 vragen over Hotel Euphoria Tekirova

• Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
    • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
    • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenFast food, Frans, Italiaans, Mexicaans, Mongools, Nouvelle Cuisine, Oosters, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• JacuzziAanwezig
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam
    • Wellness behandelingenSpeciale massages