Hotel Erkal Resort

• Sauna

23 reviews over Hotel Erkal Resort

• 1willem en mariska03-06-2009

kan het slechter

wat een vies vuil kattenpis hotel. hier nooit meer heen al het eten is vies en alleen maar rijst rijst en nog eens rijst is het werkelijk waar ongelooflijk dat er nog zulke slechte hotels bestaan. als u dit hotel al geboekt heeft raad ik u aan om het te annuleren en nog een beetje geld van via de annuleringsverzekering terug te krijgen je kunt echt beter thuis blijfen.

Gereisd in juni 2009

• 3Bollegerry20-12-2008

Goedkoop is duurkoop

Oke, dit was een aantrekkelijke prijs. Maar oh oh, wat een spijt dat ik niet een paar honderd meer wilde betalen voor mijn vakantie in het zonnige, leuke Kemer. Dit soort hotels kunnen wij niet meer aan. Kijk, simpele kamers met weinig faciliteiten gaat nog wel, maar geen service, onvriendelijke houding en slecht eten gaat ons verwende Hollanders te ver. Duidelijk denk ik op Russen georienteerd die nog niet veel gewend zijn. Niet heen gaan dus.

Gereisd met partner in december 2008

• 1wéndy12-09-2008

DIT NOOIT MEER

Dit hotel nooit meer! bekertjes waar je uit moet drinken stinkten altijd hetzelfde vieze eten iedereen die we kende waren ziek Zwembad ruikt naar VODKA! Douche & wc Likt! de slechtste vakantie die ik ooit al heb gehad! de cola & limonade waren ook nie te drinken best dat er nog goeie restaurantjes waren in de stad! Kvin het heel jammer van ons geld het is nog geen 200 euro waard !

Gereisd met vrienden in september 2008

• 1Hamit en Sarah30-08-2008

Hotel is een echte afrader!!!

We zijn in dit hotel gebleven van 14/08/08 tot 28/08/08. In die 2 weken is het zwembad geen enkele keer gereinigd. Het water was vuil, de randen zagen geel en het stonk. Het zwembad is veel kleiner dan op de foto's getoond wordt, ook de kamers! De foto's zijn dus bedrog! Ten tweede: het eten was een schande voor de Turkse keuken. Wij waren met een groep van 6 personen en elke keer we in het hotel aten, werden we met zen allen ziek. We zijn blij dat we geen voedselvergiftiging hebben opgelopen en uit armoede zijn we elke dag buiten gaan eten om toch van de turkse keuken te kunnen genieten. VIS, spaghetti, fritten en nog veel meer werden de volgende dagen vermengd in ketchup en koud geserveerd!!! Fruit was elke dag hetzelfde-> warme smaakloze watermeloen. Het drinken was niet te doen en de bekers stonken.Ondanks onze klachten en die van vorige toeristen was onze hostess ervan overtuigd dat dit hotel toch zijn sterren waard is. Onze tourop. mag van ons zeker een klachtenbrief verwachten!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 2Laurens en Au307-08-2008

waardeloos

Hotel klein maar dat wisten we al omdat het maar 65 kamers heeft, zwembad ook klein en werd niet schoon gehouden na 1 week kwam je de urinegeur tegemoet! Na 22.30 was er niks meer te krijgen, ook niet tegen betaling. Het eten was heel beperkt 1 hoofdgerecht 1 soort vlees of vis en iets van groente, maar dat was niet te eten, dus iedere dag het dorp in om te eten. Het centrum ligt toch wel op zo'n half uurtje lopen tenzij je aan snelwandelen doet. Strand op 10 min lopen zonder all in maar er is een terras waar je kan drinken en eten. Kamers werden niet goed gedaan en handoeken waren op de bon. Personeel aan de bar cq restaurant niet vriendelijk zagen je liever vertrekken als komen, behalve als je russische was met kort rokje en naaldhakken. Dus tot slot hotel absoluut geen resort en al bij al toch een vrij dure vakantie geworden doordat je steeds het centrum in moest voor lekker te eten/drinken en gezelligheid. Wil je naar Kemer moet je zeker niet dit hotel nemen.

Gereisd met partner in juli 2008

• 1harro en nancy05-08-2008

wat een zooitje

zoiets hebben wij nog nooit meegemaakt eten vies kamers klein en niet verzorgd lakens met gaten erin drank was lauw het ontbijt was ziellig maar het toppunt is wij zijn aangekomen donderdag 31 juli smorgens en om half een smiddags kwam mijn vrouw in het ziekenhuis te liggen ze heeft er 2 dagen gelegen dus ik ging overboeken om naar huis te gaan wij hadden de vakantie geboekt tot 11 augustus de vlucht hadden wij zaterdagavond 2 augustus om half 10 maar wij moesten in de nanmiddag van de kamer af terwijl die wel betaald was door ons tot 11 augustus zozie je hoe ze met de mensen omgaan gewoon schandalig snap niet dat zij de naam mogen dragen van resort helaas heb ik nu geen zon hier in nederland maar het is hier geweldig dus nooit meer naar dat hotel raad het iedereen af want wij hebben genoeg gezien op 3 dagen ben blij dat we weer thuis zijn

Gereisd met partner in augustus 2008

• 1Ben04-08-2008

gewoonweg schandalig!

Dit hotel is een regelrechte AFRADER! Lees je deze reactie en denk je 'het zal wel meevallen'... denk nóg maar eens na! Personeel is ONVRIENDELIJK! Onder cocktails verstaan ze: goedkope wodka met nog goedkopere cola/sprite! Rode wijn is koude glühwein! Witte wijn is ZUUR! Bier is warm! NIETS Engels, hotel is puur Russisch gezind! 't Eten is NOG erger! Ryst, lever, koude friet vermengd met ketchup... Groenten zijn warm! Dessert is WATERmeloen + verwaterde marsepein! Het is een schande.Het zwembad is vies, in de bar spelen ze harde muziek om 't volk weg te jagen! Douche lekt, koelkast kapot, airco werkte niet! Ze doen er werkelijk niets aan! Op het einde van de reis hebben we een klachtenbrief opgesteld, samen met ALLE Belgen + al onze reclamaties uitvoerig meegedeeld aan de reisverantwoordelijke!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 2Linda01-08-2008

Echt niet doen!!!

Alsjeblieft boek dit hotel echt never nooit niet. wat een tegenvaller. De foto's bedriegen echt heel erg. Zwembad is erg klein en het strand ligt vol keien en kiezels. Op het strand geen all in. Alles gebasseerd op de Russen waar het er van stikt. Eten veschrikkelijk en eentonig. Keiharde muziek bij het zwembad al vanaf de ochtend. Echt niet normaal. Dus als je twijfelt doe het echt niet. Zonde van je geld. Het verdient sowieso de naam resort absoluut niet. Met een aantal andere nederlanders konden wij gelukkig naar een ander en goed hotel dus complimeten dat dit wel geregeld werd. Echt een afrader!!!!!

Gereisd met familie in juli 2008

• 2ronnie snijder01-08-2008

echt niet naar toe gaan lieve mensen!!!!!!!!

ik deel de mening van al deze andere gasten. we verbleven in dit (superslechte hotel) van 28-05-08 t/m 09-06-08. dit is echt het allerbelabberste hotel wat we ooit meegemaakt hebben. elke dag het zelfde eten, kippenlever, rijst enz. we zijn de helft van de vakantie maar van ellende uit eten geweest. over het drinken nog maar te zwijgen. nep cola, nep sinas. personeel onvriendelijk en keiharde muziek de hele dag door. op het strand wat bij het hotel hoorde mocht je geen eigen eten/drinken meenemen. deed je dat wel dan ging de stranbeheerder als een wilde te keer. je moest eten/drinken bij hem kopen. nee beste mensen, ga aub niet naar dit hotel want het is zonde van je geld en je vakantie is verpest. doe het niet!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd met familie in juni 2008

• 1lisa 29-07-2008

superslecht

het slechtste hotel ooit.het eten was superslecht.er was altijd maar één soort vlees.het dessert was smaaklooze meloen.de cola is namaak en de frisdrank is gewoon water met kleurstof.het personeel verstaat geen engels en zijn zeer grof.de baas is een echte playboy,hij had elke dag twee andere meisjes. de kamers werden niet schoongemaakt en we kregen maar drie keer verse handdoeken.de muziek staat keihard en het zwembad is supervuil.dit hotel is goed ,als je wil vermageren,ik ben 2 kilo afgevallen.

Gereisd met vrienden in juli 2008

Hotel Erkal Resort info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages