Hotel Dragos Beach

Hotel aan zeeWeer vandaag15°5°
Hotel Dragos Beach

Laatste review

Wij zaten aan einde van seizoen(okt/nov)en het hotel was niet vol. Er waren geen activiteiten meer 's avonds(heerlijk!!)en in november werd ook "high tea" afgeschaft(jammer). Minpuntje: fitnessruimte was niks.

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Airco
Peuterbad
Sauna

1 review over Hotel Dragos Beach in het Nederlands

2004

Wij zaten aan einde van seizoen(okt/nov)en het hotel was

L. van der Linden
14-11-2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dragos Beach in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dragos Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.