Hotel Daima Resort *****

7,3

434 reviews over Hotel Daima Resort in het Nederlands

Geweldig hotel met topanimatie

Jeannette, 20-8-2017

Het hotel is erg mooi. Het eten is heel goed en gevarieerd. De Turkse avond is heel indrukwekkend, net als de animatie. Om 23 uur stopt het bij het hotel, maar gaat het bij het strand verder. Echt een aanrader.

mooie hotel zeker een aanrader

jarne hennebel, 19-1-2016

Zeer goed hotel,op een 200 tal meter van de Zee. Je kan er eten op 3 verschillende plaatsen( ook op enkele stappen van de zee),en dan zijn er nog de a-la-carte restaurants. Je moet effectief wel een baan over om aan zee te geraken,doch er is ook een tunnel onder deze baan=veel veiliger...,

het eten is goed,veel afwisseling.Ik weet niet vanwaar deze negatieve kritiek allemaal komt wat betreft het eten.Soms was de warmtegraad niet al te best,maar vergeet niet dat ze dit in Turkije normaal vinden,wegens de reeds hoge temperatuur dat er al heerst..Er is ook veel animatie.Het zwembad zelf:keuze in overvloed welk je gaat nemen.Er is ook een,zeer groot zwembadcomplex vak aan de zee.Soms moesten we wat aanschuiven om wat drinken,maar het was er dan ook nogal druk.De personeelsleden doen wat ze kunnen en zijn vriendelijk.Een aanrader voor een zon-zee en strandvakantie ,en als je wil kan je steeds nog enkele uitstapjes boeken in bvb Kiris zelf (lokaal bureau:goedkoop en betrouwbaar)

mooi family hotel....

tony, 28-12-2015

zeer goed hotel,veel afwisseling met eten,qua prijs-kwaliteit verhouding is prima...prachtige nieuwe aqua park.....

mooi hotel

jarnemembercorendon, 26-10-2015

nice ! kom zeker nog eens terug

hennebel, 30-6-2015

daima resort is een mooie plaats waar je veel kan wij zijn geweest in juli 2013 we zaten redelijk dicht bij de luchthaven daima resort hotel is een all hotel met alles er op en er aan , mooi zwembad personeel zeer vriendelijk , je kan ook naar antalya af reizen met dol busjes geen taxi dat is redelijk door daima resort beschikt ook over een auqua park zeer mooi proper en netjes het hotel beschikt over 5 sterren je kan ook excursies antalya doen bv met de jeep naar de watervallen van manavgat zeer mooi in 1 woord een echte aanrader

super hotel

hennebel, 10-5-2015

Daima resort is een zeer mooi hotel er is zeer veel te beleven en ook een super mooi auqua park kamers waren in orde we hadden zelf een jacuzzi in de kamer zelf wat een leuk zeg ! antalya is zeer mooi valt ook veel te beleven

de haven van kemer is ook zeer mooi is niet ver van daima resort

wij komen zeker en vast nog eens terug !

in een woord het was geweldig in 2014 is er ook een vakantie gepland naar antalya turkije

Daima resort super !!

Jarne hennebel , 18-1-2015

Smerig, asociaal, alleen geschikt voor Russen!

M. van Velzen, 16-9-2014

Algemene indruk is ronduit slecht! Asociaal personeel, spreekt alleen Russisch of Turks. Kamers zijn vies en worden niet verschoond. Ziet er totaal niet uit zoals de foto's op de site. Prijs kwaliteit staat ook niet in verhouding, je betaald voor een 5 sterren hotel terwijl het nog geen 3 waard is! Eén restaurant met eten gebaseerd op Russen. Totaal niet kindvriendelijk, animatie word alleen in het Russisch gedaan. Glijbanen van het aquapark waren er 3 stuk van de 5 en maar 1 maal per dag 2 uur open. Ultra all inclusief is het ook niet er moet voor heel veel dingen extra betaald worden zoals sap, ijs, en andere dranken. Ongelofelijk dat dit hotel nog aangeboden durft te worden door Nederlandse reismaatschappijen. Als je geen Russisch of Turks spreekt wordt je simpel weg niet geholpen, krijg je de slechtste kamer en is het verblijf een ware nachtmerrie.

Niet aan te bevelen voor Europeanen!

Angelique, 17-8-2014

Bij de late aankomst worden we eerst naar de late night snack gemanoeuvreerd. Niet echt veel keus maar wel iets. Terug bij de balie begint de receptionist al gelijk dat als we niet tevreden zijn over de kamer, wij de volgende ochtend een andere kamer krijgen. Nu gelijk kan niet, het resort is vol geboekt. Aankomend een souterrainkamer die vochtig is en stinkt naar schimmel. Je wordt werkelijk waar weg gestopt in een gat waar je je ergste vijand niet wil achter laten. Huilend de nacht door gekomen worden we de volgende ochtend van het kastje naar de muur gestuurd. Om 1 uur een Andere kamer? Nee , nu , met de vuist op tafel. Uiteindelijk naar het hotel verplaatst. Beter en goeie schoonmaak. Personeel spreekt nauwelijks Engels of Duits. Alles is op Russen afgestemd. Animatie is Turks en Russisch. Je moet moeite doen om iets voor elkaar te krijgen. Absoluut geen aanrader. Eten is goed. Veel variatie, lage temperatuur omdat iedereen de bakken open laat staan, maar goede kwaliteit.

daima nooit weer

van Halem, 17-8-2014

Na aankomst worden Nederlanders genegeerd tijdens het inchecken Turken en Russen worden met voorrang behandeld.

De kamers die wij aangeboden kregen lagen in de kelder bedden waren klam alles zat onder de schimmel.

Het personeel excuseerde zich en zouden een rapport maken zodat wij de volgende dag andere kamers zouden krijgen.

Na een vochtige nacht waarbij wij klachten aan de luchtwegen over hielden ons gemeld bij de receptie en kregen de mededeling dat er nog geen kamers beschikbaar waren waarna ik een fikse ruzie kreeg met de balie medewerkers.

Na een flinke partij schelden waren er plotseling kamers beschikbaar.

Het overige personeel is wel heel vriendelijk en behandelden ons erg goed.

Dus voor ons nooit meer het Daima Resort.

We hebben een aantal aanbieders voor Daima Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Daima Resort in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Daima Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Daima Resort scoort een 7.32 uit 10 op basis van 439 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: