Hotel Crystal de luxe Resort & Spa

9.7Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

9.7Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Crystal de luxe Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

Crystal De Luxe Resort & Spa Kemer is volgens velen een zeer vriendelijk familiehotel. Een aantal geven aan dat zij hier al meerdere jaren op vakantie zijn geweest en zeker weer terugkomen. Bij het vijfsterren hotel kun je gebruik maken van Ultra All Inclusive wat inhoudt dat er ontbijt, lunch, diner, drankjes, ijs, snacks, soep, sapjes en geselecteerde alcoholische dranken beschikbaar zijn. Benieuwd of dit hotel iets voor jou is? Lees met ons mee.

Met drie zwembaden is Crystal De Luxe Resort & Spa een geschikt resort voor zwemliefhebbers. Naast het grote buitenbad is er ook een kinderbad en een bad met glijbanen. De kinderen kunnen zich hier heerlijk uitleven om vervolgens te spelen met andere kids bij de kidsclub. Voor de ouders is er een wellness & spa met binnenbad, sauna en Turks bad. Ada schrijft: ‘Mooi zwembad en mooie sauna, genieten. Je badjas ligt voor je klaar op je kamer’.

De gasten van Hotel Crystal De Luxe Resort & Spa Kemer kunnen gebruik maken van de tennisbaan, tafeltennis, fitnessruimte, basketbal, darts, aerobics en boccia. Genoeg te doen dus. Volgens velen is het animatieteam ook erg leuk. Rob noemt wel een minpunt van de animatie: ‘Animatieprogramma is erg goed, leuk team. Minder is de harde muziek aan het zwembad 's avonds laat om 00:00 uur. Twee avonden zelfs tot 04:00 uur zo'n ontzettend harde muziek dat je er niet van kunt slapen. Verschrikkelijk.’

Over het buffet van Hotel Crystal De Luxe Resort & Spa zijn de meningen verdeeld. Ada schrijft over het hotel en het buffet: ‘Geweldig hotel, met super vriendelijk personeel. Voor de derde keer en in één woord geweldig. Alsof je thuis komt. Het eten is zalig je weet gewoon niet wat je moet kiezen’. Terwijl Familie Ernsten hier iets heel anders over schrijft: ‘13 dagen koud eten gehad, vreselijk! We zaten om 16:00 uur ‘s middags bij de beachbar waar we koude patat kregen. Toen ik de kok riep gooide hij onze patat terug in de friteuse waarna wij hele vette patat kregen en de kebab die erbij zat had hij slechts even omgeroerd in de pan’ Ook de eetzaal vond de Familie Ernsten niet echt wat.

De kamers van Crystal De Luxe Resort & Spa worden beschreven als groot en schoon. Wim schrijft hierover: ‘De kamers zijn groot met genoeg bergruimte, ook deze worden goed schoongehouden en regelmatig voorzien van schoon beddengoed, douchelakens en handdoeken’.

In de omgeving

Hotel Crystal De Luxe Resort & Spa heeft een hele centrale ligging. Frans schrijft: ‘Het hotel ligt dichtbij centrum met leuke winkeltjes en restaurants en dichtbij het strand met ligbedden en een bar met snacks’. De tip van Frans: ‘Vanuit Kemer kun je met de dolbus alle kanten op om de omgeving te verkennen. Daarnaast kun je ook met de busboot voor een dagje naar Antalya!’ Anderen geven aan dat Kemer zelf ook een hele leuke plaats is waar je heerlijk kunt wandelen en naar het mooie strand kunt gaan.

667 reviews over Hotel Crystal de luxe Resort & Spa

• 2019
    5Henk06-12-2019

Nooit meer

Hotel verouderd, geen hospitality, veel Russen, aanbod is kwalitatief i.p.v. Koude uitstraling, stoelen buiten voor ontbijt, lunch en "diner" volledig verroest. Geen variatie in eten, veel kip, aanbod ziet er weinig smakelijk uit, bijvoorbeeld de verrotte halve bananen bij ontbijt. In de beginjaren was het hotel top, nu het tegenovergestelde. Hotel beantwoordt helaas niet meer aan de eisen die je mag stellen aan een 5 sterren hotel. Ben geen klager, want bijvoorbeeld Fame, Baia Lara, Barut zijn TOP.

Birol SENEL General manager, Genel Müdür, 09-12-2019

Dear Henk,

Thank you so much for sharing your review. We are upset to hear that your holiday in our house did not meet your expectations.

We would like you to know that we take every feedback very seriously. We ensure you that your complaints will be raised in our departmental meeting and discussed in order to provide you a better service in future.

We hope to welcome you in the near future again and ensure you receive a more enjoyable holiday at next arrival.

Kind regards,

Birol Senel General Manager Crystal De Luxe Resort & Spa

Gereisd met partner in november 2019

• 8Dt26-10-2019

Super

Goed eten, mooi verblijf; top animatie team. Zwembad was helaas extreem koud.

Birol Senel General Manager, Genel Müdür, 28-10-2019

Beste Dt

Fijn om te lezen dat u van uw vakantie heeft genoten.

Ook willen we u bedanken voor uw beoordeling en zullen dit ook met onze hele team delen.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10hendridje16-10-2019

Geweldig

Tophotel! Eten, drinken, hygiene... alles was super goed. Ook de mensen van het animatieteam waren goed. Geen opdringerig gedrag. Ook hwt andere personeel erg vriendelijk en maakten de vakantie geweldig. Verder alles top. Voor herhaling vatbaar

Beste hendridje

Gereisd met partner in september 2019

• 10johane16-10-2019

Helemaal top

Goed is een aanrader zou er zekers weer naar toe gaan het maakte onze vakantie helemaal top voor de 100 procent goed en mooi uitzicht en een hele mooie omgeving aldaar waar men lekker van genieten kan

Beste johane,

• 10antonetta15-10-2019

Super verblijf

Heel goed verblijf in dit hotel gehad. Bij aankomst gelijk geholpen door de portier met de koffers. Snelle check in, zelfs voor 14:00 uur. Mooie locatie. Dichtbij strand 3 minuten lopen (incl. Beachbar.) Overal op het resort genoeg te eten. Eten is prima kwaliteit. Verse vis/vlees/kip word bij bbq klaar gemaakt.

Beste antonetta,

• 10verheijden15-10-2019

Fantastisch hotel

Dit was een zeer goed hotel, zoals beloofd, werd ook alles ingelost . Mooie hotel, proper, zeer lekker eten, meer dan vriendelijke bediening . Zeer leuk is dat het op wandel afstand van de zee en het centrum van Kemer is .

Beste verheijdan,

• 10wilhelmina14-10-2019

heel goed

geweldis resort we komen volgend jaar weer in september we hebben het heel gezellig gehad en heel goede animatie zeer professioneel en een heel goede service personeel ook heel attent en heel goed eten veel variatie

Beste wilhelmina,

• 10yvonne maria14-10-2019

Super verblijf

Kidsdisco vond onze dochter fantastisch, zeker de avond met Disney karakters. Onze kamer werd iedere dag netjes gepoetst. Niks over te klagen. In de periode dat wij hier waren was het nog redelijk rustig. Dus geen stress om een bedje bij het zwembad. Wat ook een aanrader is, is een dagje Spa. Heerlijk ontspannen. Kortom: super hotel! Vriendelijk personeel, goed restaurant en goede ligging tov centrum

Beste yvonne maria

• 10ankie schuil14-10-2019

Heerlijk hotel

We hebben wederom weer een heerlijke vakantie gehad. Al vanaf 2012 komen we in dit hotel. Het personeel is uiterst vriendelijk en zal er alles aan doen om het naar je zin te maken. Kamers zijn netjes en schoon. Iedere dag komen ze de kamer schoonmaken en bedden op te maken. Het is eten is veelzijdig er is voor iedereen wel wat te vinden. Ze proberen het voor iedereen comfortabel te maken. zo heb je bij het zwembad momenten waarop het heerlijk rustig is en ook momenten met muziek voor jonge mensen die er rond lopen. Entertainment is ook van hoge kwaliteit. We kijken alweer uit naar volgend jaar om Crystal de Luxe te bezoeken.

Beste Ankie,

• 10Carlissa10-10-2019

Het was een heerlijke vakantie!!

Mijn tweede keer in dit hotel dit jaar. In mei ben ik hier geweest met familie en nu voor het eerst alleen op vakantie. En in dit hotel was dat ook super. Veel aanspraak gehad en behulpzaam en lief personeel.

Ridvan is een goede ober, helpt me met alles. Entertainment team doet er ook alles aan om je te vermaken en zijn ook erg vriendelijk. Altijd in voor een praatje, vooral Fuat and Alena.

Perfecte ligging van het hotel, en heerlijke hamam. Volgende jaar kom ik zeker weer terug!!

Birol Senel General Manager, Genel Müdür, 12-10-2019

Beste Carlissa,