Hotel Crystal de luxe Resort & Spa

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Crystal De Luxe Resort & Spa Kemer is volgens velen een zeer vriendelijk familiehotel. Een aantal geven aan dat zij hier al meerdere jaren op vakantie zijn geweest en zeker weer terugkomen. Bij het vijfsterren hotel kun je gebruik maken van Ultra All Inclusive wat inhoudt dat er ontbijt, lunch, diner, drankjes, ijs, snacks, soep, sapjes en geselecteerde alcoholische dranken beschikbaar zijn. Benieuwd of dit hotel iets voor jou is? Lees met ons mee.

Met drie zwembaden is Crystal De Luxe Resort & Spa een geschikt resort voor zwemliefhebbers. Naast het grote buitenbad is er ook een kinderbad en een bad met glijbanen. De kinderen kunnen zich hier heerlijk uitleven om vervolgens te spelen met andere kids bij de kidsclub. Voor de ouders is er een wellness & spa met binnenbad, sauna en Turks bad. Ada schrijft: ‘Mooi zwembad en mooie sauna, genieten. Je badjas ligt voor je klaar op je kamer’.

De gasten van Hotel Crystal De Luxe Resort & Spa Kemer kunnen gebruik maken van de tennisbaan, tafeltennis, fitnessruimte, basketbal, darts, aerobics en boccia. Genoeg te doen dus. Volgens velen is het animatieteam ook erg leuk. Rob noemt wel een minpunt van de animatie: ‘Animatieprogramma is erg goed, leuk team. Minder is de harde muziek aan het zwembad 's avonds laat om 00:00 uur. Twee avonden zelfs tot 04:00 uur zo'n ontzettend harde muziek dat je er niet van kunt slapen. Verschrikkelijk.’

Over het buffet van Hotel Crystal De Luxe Resort & Spa zijn de meningen verdeeld. Ada schrijft over het hotel en het buffet: ‘Geweldig hotel, met super vriendelijk personeel. Voor de derde keer en in één woord geweldig. Alsof je thuis komt. Het eten is zalig je weet gewoon niet wat je moet kiezen’. Terwijl Familie Ernsten hier iets heel anders over schrijft: ‘13 dagen koud eten gehad, vreselijk! We zaten om 16:00 uur ‘s middags bij de beachbar waar we koude patat kregen. Toen ik de kok riep gooide hij onze patat terug in de friteuse waarna wij hele vette patat kregen en de kebab die erbij zat had hij slechts even omgeroerd in de pan’ Ook de eetzaal vond de Familie Ernsten niet echt wat.

De kamers van Crystal De Luxe Resort & Spa worden beschreven als groot en schoon. Wim schrijft hierover: ‘De kamers zijn groot met genoeg bergruimte, ook deze worden goed schoongehouden en regelmatig voorzien van schoon beddengoed, douchelakens en handdoeken’.

In de omgeving

Hotel Crystal De Luxe Resort & Spa heeft een hele centrale ligging. Frans schrijft: ‘Het hotel ligt dichtbij centrum met leuke winkeltjes en restaurants en dichtbij het strand met ligbedden en een bar met snacks’. De tip van Frans: ‘Vanuit Kemer kun je met de dolbus alle kanten op om de omgeving te verkennen. Daarnaast kun je ook met de busboot voor een dagje naar Antalya!’ Anderen geven aan dat Kemer zelf ook een hele leuke plaats is waar je heerlijk kunt wandelen en naar het mooie strand kunt gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Crystal de luxe Resort & Spa voor je op een rij gezet:

663 reviews over Hotel Crystal de luxe Resort & Spa

• 10antonetta15-10-2019

Super verblijf

Heel goed verblijf in dit hotel gehad. Bij aankomst gelijk geholpen door de portier met de koffers. Snelle check in, zelfs voor 14:00 uur. Mooie locatie. Dichtbij strand 3 minuten lopen (incl. Beachbar.) Overal op het resort genoeg te eten. Eten is prima kwaliteit. Verse vis/vlees/kip word bij bbq klaar gemaakt.

Met oudere kinderen

• 10verheijden15-10-2019

Fantastisch hotel

Dit was een zeer goed hotel, zoals beloofd, werd ook alles ingelost . Mooie hotel, proper, zeer lekker eten, meer dan vriendelijke bediening . Zeer leuk is dat het op wandel afstand van de zee en het centrum van Kemer is .

• 10wilhelmina14-10-2019

heel goed

geweldis resort we komen volgend jaar weer in september we hebben het heel gezellig gehad en heel goede animatie zeer professioneel en een heel goede service personeel ook heel attent en heel goed eten veel variatie

Met oudere kinderen

• 10yvonne maria14-10-2019

Super verblijf

Kidsdisco vond onze dochter fantastisch, zeker de avond met Disney karakters. Onze kamer werd iedere dag netjes gepoetst. Niks over te klagen. In de periode dat wij hier waren was het nog redelijk rustig. Dus geen stress om een bedje bij het zwembad. Wat ook een aanrader is, is een dagje Spa. Heerlijk ontspannen. Kortom: super hotel! Vriendelijk personeel, goed restaurant en goede ligging tov centrum

• 10ankie schuil14-10-2019

Heerlijk hotel

We hebben wederom weer een heerlijke vakantie gehad. Al vanaf 2012 komen we in dit hotel. Het personeel is uiterst vriendelijk en zal er alles aan doen om het naar je zin te maken. Kamers zijn netjes en schoon. Iedere dag komen ze de kamer schoonmaken en bedden op te maken. Het is eten is veelzijdig er is voor iedereen wel wat te vinden. Ze proberen het voor iedereen comfortabel te maken. zo heb je bij het zwembad momenten waarop het heerlijk rustig is en ook momenten met muziek voor jonge mensen die er rond lopen. Entertainment is ook van hoge kwaliteit. We kijken alweer uit naar volgend jaar om Crystal de Luxe te bezoeken.

• 10Carlissa10-10-2019

Het was een heerlijke vakantie!!

Mijn tweede keer in dit hotel dit jaar. In mei ben ik hier geweest met familie en nu voor het eerst alleen op vakantie. En in dit hotel was dat ook super. Veel aanspraak gehad en behulpzaam en lief personeel.

Ridvan is een goede ober, helpt me met alles. Entertainment team doet er ook alles aan om je te vermaken en zijn ook erg vriendelijk. Altijd in voor een praatje, vooral Fuat and Alena.

Perfecte ligging van het hotel, en heerlijke hamam. Volgende jaar kom ik zeker weer terug!!

Beste Carlissa,

Fijn om te lezen dat u van uw vakantie heeft genoten.

Ook willen we u bedanken voor uw beoordeling en zullen dit ook met onze hele team delen.

Alleenreizend

• 10marcel09-10-2019

verry good hotel

amer en bad kamer zijn goed schoon .leuke barretjes met een super service vooral deze 2 barmannen Ramazan en Mehmet.spreken alle 2 goed Engels en zijn niet te beroerd om te helpen .ik zou hier graag nog een keer terug komen . dankjewel allemaal

Beste Marcel,

• 10thomas08-10-2019

goed hotel

Goede service, prima eten en drinken, familiekamers is ruim genoeg, genoeg bedjes bij het strand en zwembad.Het hotel is heel goed gelegen, je hoeft geen dolmus te nemen. Je kan de 1 kant naar het haventje en de andere kant naar de winkels. Kemer is wel supermooi en zeer gezellig. Personeel was supervriendelijk, de hotelmanager een blaaskaak.

Beste Thomas,

• 10Ankie Oosting Schuil10-09-2019

Neem vooral een vriendelijke lach mee. Het personeel zal er alles aan doen om het jou naar het zin te brengen.

Birol SENEL General manager, Genel Müdür, 14-09-2019

Dear Ankie,

We are very pleased to hear that you and your family enjoyed your holiday in our hotel, thank you for sharing your kind words with us.

On behalf of Crystal De luxe Resort & Spa we would like to thank you for choosing our hotel again and again to spending your summer time .

Sincerely yours,

General Manager

Crystal De Luxe Resort & Sp

• 3Jeroen Keizer10-09-2019

Hier nooit meer heen

Prachtig en netjes hotel. Hotel ernaast had elke avond keiharde muziek tot 00:00. Hou best van muziek hoor alleen speakers stonden bijna naast mn raam. Kon kindjes niet elke avond pas om 00:00 naar bed doen. Andere kamer had geen zin want muziek was overal te horen. Hotelmanager heeft ons perfect geholpen en ons naar een ander hotel gestuurd, betreft een groot hotelketen.

Birol SENEL General manager, Genel Müdür, 16-09-2019

Dear Jeroen, First of all, we thank you for choosing us and taking your time to review your stay with details. We are upset to hear that your holiday in our house did not meet your expectations. Your evaluations are very important for us in terms of improving and developing our hotel, assessing our personnel accurately, analyse whether our quality-focused understanding of service adapted for our valuable guests has been implemented and adding value to our facilities. Best regards

Geboekt bij vakantiediscounter

56 tips over Hotel Crystal de luxe Resort & Spa

• Rob en Irma, 27-06-2014

Neem waterschoenen mee voor het kiezelstrand.

• Marian, 30-06-2014

Wij komen zeker terug in dit hotel. Wij hadden een douche op de kamer i.p.v. van een bad, dit vonden wij fijn.

• marielle, 03-06-2014

Boek een kamer aan landzijde. Bezoek de markt op dinsdag.

56 vragen over Hotel Crystal de luxe Resort & Spa

• hennie, 31-12-2017

eten op het strand

heb je in mei 2017 ook eten en drinken op het strand

• hennie, 31-12-2017

discotheek

aan welke kant van het hotel wat voor kamer moet je vragen als je geen last wil hebben vd discotheken en de harde muziek

Marion , 07-08-2018

Wij zijn inmiddels al 5x geweest aan verschillende kanten, heb maar 1x muziek gehoord maar dat was omdat we snachts vertrokken. Wil je zeker zijn dan moet je de linkerkant van het hotel vanaf de hoofdingang gezien.

• koppenswiel, 20-04-2016

vakantie

Hallo vakantiegangers, zou graag willen weten of er mensen naar dit hotel gaan in de maand juni 2016.

B.V.D.

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats