Hotel Club Med Palmiyesterstersterster

• Sauna
Tonen op kaart

41 reviews over Hotel Club Med Palmiye

• 8katrien kempe30-08-2007

Heel leuk hotel. Ontspanning bij de vleet: waterski, zeilen, danslessen... Ook 's avonds genoeg ontspanning: shows van het GO team en daarna openluchtdisco of binnen. Het eten is elke avond origineel en zeer gevarieerd: dit is echt een groot pluspunt. Inderdaad wel jammer van het keienstrand, je moet sowieso slippers aandoen, met je blote voeten erover wandelen is onmogelijk. In september kan het weer tegenvallen: 3 halve dagen regen gehad!

Gereisd met partner in augustus 2007

• 10Elissa20-08-2007

Dit is de prachtigste club ooit! De kamers zijn echt mooi! Het eten is overlekker! De zee is prachtig! Je kan danslessen volgen en héél veel sporten.. Het is een groote club met veel volk wel maar omdat het een groot oppervlake heeft merk je daar wel niet zo veel van.. De schows worden gegeven in een arena.. En echt een heel dikkke dikke aanrader voor jong en oud!

Gereisd met familie in augustus 2007

• 9Mireille04-06-2007

Net teruggekomen van een verwen week. Accomodatie was voor helft gevuld en daardoor was het overal niet te druk. Zoals in onderstaande beoordelingen is het eten lekker, personeel super vriendelijk, ziet alles er prachtig verzorgd uit en is er ontzettend veel te doen. Het enige wat ik als advies kan meegeven is dat de mini club en de petit club alleen leuk voor de kinderen is als er nederlandse leiding aanwezig is. Wij zaten nu buiten de vakantieperiode en daarom waren er geen nederlandstalige begeleiders. Onze dochter van 2 en onze zoon van 4 vonden het niet dan ook niet zo leuk want ze begrepen elkaar totaal niet. Desalniettemin is onze zoon vier ochtenden bij de miniclub geweest vooral omdat hij de circusschool zo leuk vond. Verder bestond het grootste deel van de gasten uit Russen en ik moet bekennen dat ik daar nauwelijks iets van gemerkt heb. Vond eerder af en toe de Fransen een beetje asociaal......... Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met familie in mei 2007

• 10Ronald (verblijf 1e week mei 2007)06-05-2007

Prachtig gelegen complex, aan eigen baai (geen naburige hotels, en dat is het verschil met overige hotels in die streek). Schitterende tuin, perfekt aangelegd en onderhouden. Totale renovatie complex in april 2007 voltooid. Veel Russen, waar personeel en overige gasten weinig kontakt mee kregen. Luidruchtig vond ik ze in het geheel niet. Prima lui om mee te tennissen (dat kunnen ze heel goed). In Nederlandse schoolvakantie Ned. sprekend animatiepersoneel. Aanrader.

• 9Does05-05-2007

Een super hotel, zijn net terug (1e week mei). Echt een hele gezellige ambiance! Wij hadden zowel grote als kleine kinderen bij ons en ze vermaakten zich allen prima.. en wij dus ook! Ook het eten geweldig. Enig minpuntje: de luidruchtige russen.

• 9robinson01-05-2007

Rob, geweldige accomodatie. Het keienstrand is een minpuntje(moet men eigenlijk melden in brochure). Maar dat is dan ook het enigste in dit hotel. iedere avond weer een verrassing wat men te eten krijgt, super gewoon. Hier mogen andere hotelliers komen kijken hoe het wel moet.Geweldig aardige bediening als onze kinderen weg liepen werden ze weer netjes afgeleverd. TOPLOCATIE, aanrader voor iedereen die van rust, watersport zowel jong als oud en lekker eten houdt.

• 9Esther en Tino16-11-2006

Hotelkamers zijn net gerenoveerd, echt mooi. restaurant bij de bungalows, heerlijk eten ! Tot einde van de openingstijden wordt er vers gekookt. Elke avond een thema met heel veel keuze. Super om eens de oesters te proberen. personeel is internationaal, komen gezellig bij je aan tafel zitten, praatje maken, altijd heel attent ! Er is voldoende te doen qua sporten, maar ook zijn er voldoende rustige plekjes. Aanrader: boek vooraf wat behandelingen/massage in de wellness.

Gereisd in november 2006

• 8Barbara07-08-2006

geweldig dorp voor gezinnen met kinderen en sportievelingen. ik vond het nachtleven weinig bijzonder, de shows waren binnen in plaats van in het buitentheater. en de nightclub was nou niet echt bijzonder. maar dat wordt dan wel weer goedgemaakt door het heerlijke weer en het zalige eten. jammer wel van al die russen, die maken het er niet gezelliger op...

Gereisd in augustus 2006

• 10hanny27-06-2006

Dit club med park is helemaal te gek.Ligt in de buurt van Kemer en Antalya.Het is groot,veel te doen en te zien.Mooie zwembaden,enige nadeel is het keienstrand.(Waterschoenen meenemen.)Het eten is werkelijk fantastisch in mooie restaurants.Allerlei hapjes tussendoor,tapas,crepes.Elke dag live bandje tijdens de lunch en s;avonds bij de bar.Werkelijk alles wordt hier gedaan om het de gasten naar de zin te maken.Er was een heel gemengd gezelschap van personeel en gasten uit veel verschillende landen.Erg leuk.

Gereisd in juni 2006

5 tips over Hotel Club Med Palmiye

• Maarten, 19-06-2012

Als je niet kan zeilen volg dan een paar uur instructie. Wat is er lekkerder als met een catamaran de middelandse zee te trotseren. Ik heb daar in ieder geval elke dag een paar uur heerlijk gezeild !!

• Jeroen, 10-05-2012

Ga een dagje duiken/snorkelen met de boot. Wij hebben dolfijnen gezien, super leuk om die in het echt te zien!

• Monique Burger, 21-07-2012

De boottocht is een een echte aanrader!

1 vraag over Hotel Club Med Palmiye

• J.E. Van Ketel, 16-09-2012

Vissen

Is daar een mogelijkheid voor vissen op zee en wat kan men daar eventueel vangen. Zelf hengel en materiaal meenemen of kan men dat ter plaatse huren?

Hotel Club Med Palmiye info

• Aantal sterrensterstersterster
  • Aantal kamers> 700
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Zwembad

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV