Hotel Club Med Palmiyesterstersterster

Tonen op kaart

41 reviews over Hotel Club Med Palmiye

• 4Koo12-06-2009

Niet de service die ik van Club Med gewend ben

gedurende 11 dagen zeer slechte service bij de receptie. Onervaren en onvriendelijk personeel dat nergens een oplossing of een antwoord op had. Afspraken werden niet nagekomen. Go's waren niet betrokken bij de gasten. Eten was voor een 4 tridents club niet bijzonder. Veelal hetzelfde, weinig verse vis. In het restaurant te weinig en vaak kapotte kinderstoelen. Zeer veel onvriendelijke Russische gasten. Ik ben voor het eerst ontevreden over een vakantie bij Club Med.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• 10Frank & Mieke31-05-2009

Aards paradijs

Wij zijn net terug van deze schitterende club. Alles is tot in de puntjes verzorgd en van de beste kwaliteit. Alle watersporten, tennis, boogschieten, te veel om op te noemen en alles in de prijs inbegrepen. Eten is van topkwaliteit en de buffetten zijn prachtig. Kinderclub is geweldig en de animatie van de GO's fantastisch. Hele leuke zelfgebrachte shows. We hebben ons paradijsje gevonden!

Gereisd met partner in mei 2009

• 9Aline Habing15-05-2009

Zeer compleet All Inclusive Resort

Ik was hier als reisadviseur op studiereis. We verbleven hier als gewone Club Med gasten om de fantastische formule van Club Med te leren kennen en verkopen natuurlijk. Dit is een topcomplex wat mij betreft. Alles is gerenoveerd en het ziet er heel verzorgd uit. De maaltijden zijn zeer uitgebreid, vers en erg lekker. Maar goed, dat je hier volop sporten kunt, gratis! Zo heb ik voor het eerst van m'n leven op een catamaran gezeild. Geweldig. En windsurfen had ik ook sinds m'n jeugd niet meer gedaan... Ons verblijf was te kort om ook nog te tennissen, trapeze zwaaien en wat er allemaal nog meer te doen is! Het is wel handig, dat je een paar woorden frans spreekt, want dat is nog steeds de eerste taal die je hoort. Overigens beheersen de vele GO's ook andere talen. Er waren een paar (belgische) nederlands sprekende GO's. Ik ga mijn best doen om veel gasten te boeken bij Club Med Palmye Kemer!!

Zakelijk gereisd in april 2009

• 9janne05-05-2009

Geweldig verzorgd!

Een absolute aanrader voor gezinnen met kinderen.

Alles is zeer goed geregeld vanaf het moment van aankomst op het vliegveld tot aan vertrek. Het resort is zeer mooi aangelegd en ook zeer goed onderhouden. Voor kinderen is er van alles te doen. Echter voor kinderen tot en met 3 jaar is de miniclub niet aan te raden. Wij hadden helaas uitsluitend Franstalige GO's.

Het eten is uitmuntend! Elke avond een ander thema, bijvoorbeeld Italiaans, Turkije of Mediterraans. Veel variatie en heel vers. Op elk moment van de dag is er wel iets lekkers te verkrijgen. Ook niet te vergeten: de koffie was lekker, namelijk nespresso!

Tenslotte is dit een aanrader voor diegene die op zoek zijn naar kwaliteit, gemak en luxe!

Gereisd met jonge kinderen in april 2009

• 8R03-05-2009

Super

Laatste week april 2009 geweest. Gezin met kinderen. Bomvol met Nederlanders in deze week. Alles goed geregeld, typisch club med. Prachtig mooi aangelegd dorp. Waterskieen begint 1 mei. Alles top. Het weer is echter in deze periode onzeker: veel wind en bewolking en daardoor vaak fris.

Gereisd met jonge kinderen in april 2009

• 6Grete10-12-2008

Leuk hotel

wij zijn in augustus geweest was erg leuk animatie hotel personeel erg vriendelijk. het enige minpunt waren de russen.

Gereisd met vrienden in december 2008

• 901Dushi23-07-2008

Heerlijk zeker proberen

Twee wkn geweest in mei, net na de mei vakantie.Temp: goed te doen; daarna werd het warmer. Zwemmen in zee: heerlijk met strandschnn Zwemmen in zwembad:voor iedereen Kidsclub: leuk, goed verzorgt met veel aandacht voor de kinderen. Eten: heerlijk, veel variatie, vers. Koks zijn vriendelijk en vrolijk.Kamer met tussendeur: goede aanrader kinderen. Kamers schoon en airco ok. Mogelijkheid om kleding te wassen. Luiers volgens mij aardig aan de prijs dus meenemen of daar kopen. Andere gasten: ja er zijn Russen, maar zeker geen last van gehad. Personeel: jong, enthousiast, aardig en belangstellend. In het restaurant zijn ze altijd bereid om je te helpen zoeken naar een kinderstoel voor onze kleinsten. Kortom: om heerlijk te genieten van en met je kinderen: this is the place to be! NB: het kan zijn dat je wat bent aangekomen bij terugkomst... maar het eten is ook zo goed!

Gereisd met familie in juli 2008

• 9Corina06-05-2008

Super-de-luxe all inclusive resort met drie buiten-zwembaden. Aangelegd in een prachtig onderhouden tuin. Op zee de mogelijkheid om te zeilen, surfen en kayakken. Twee restaurants met iedere avond thema-buffetten. Een restaurant a la carte. Kinderopvang met Nederlands sprekend personeel. Tennisbanen. Gevarieerde sport-lessen, dans, aerobic. Voor jong en oud wat te beleven. Er waren veel families met opa en oma en diverse kinderen en hun gezinnen. In mei is het nog niet te heet en te vochtig.

Gereisd met familie in mei 2008

• 9Eva04-11-2007

Prachtige club, alles er op en eraan, zie vorige beschrijvingen. In herfstvakantie 2 dagen regen helaas. Minpunt, turks barpersoneel waarvan de meesten onontwikkeld overkomen en vooral bezig zijn met elkaar en de voorraden bijvullen en dat soort dingen ipv klanten helpen. De bedden in de villagio erg hard!

Gereisd met familie in november 2007

• 10Albert27-09-2007

Hele mooie locatie, waaronder een eigen baai met zeer veel watersport mogelijkheden. Het eten was elke dag goed, zeer vers en heel divers (elke dag een ander thema). Heel mooi weer (gemiddeld 32 graden) in september. Het personeel is heel attent en behulpzaam (waaronder een eigen medische dienst). Verder valt op dat het complex erg schoon is en goed wordt onderhouden. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in september 2007

5 tips over Hotel Club Med Palmiye

• Maarten, 19-06-2012

Als je niet kan zeilen volg dan een paar uur instructie. Wat is er lekkerder als met een catamaran de middelandse zee te trotseren. Ik heb daar in ieder geval elke dag een paar uur heerlijk gezeild !!

• Jeroen, 10-05-2012

Ga een dagje duiken/snorkelen met de boot. Wij hebben dolfijnen gezien, super leuk om die in het echt te zien!

• Monique Burger, 21-07-2012

De boottocht is een een echte aanrader!

1 vraag over Hotel Club Med Palmiye

• J.E. Van Ketel, 16-09-2012

Vissen

Is daar een mogelijkheid voor vissen op zee en wat kan men daar eventueel vangen. Zelf hengel en materiaal meenemen of kan men dat ter plaatse huren?

Hotel Club Med Palmiye info

• Aantal sterrensterstersterster
  • Aantal kamers> 700
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Zwembad

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV