Hotel Club Med Palmiyesterstersterster

Tonen op kaart

41 reviews over Hotel Club Med Palmiye

• 2019
    9Joost15-11-2019

Geweldig maar wel een punt van aandacht

We zijn al een aantal keer op dit park geweest en het is altijd genieten. De organisatie is er tot in details op gericht om je een supervakantie te bezorgen. Een punt van aandacht zijn de speciale rechten die met name de Russen afkopen. Tafels waar je niet kunt gaan zitten en tennisbanen die de hele dag gereserveerd zijn. We hadden dit nog niet eerder ervaren en het past niet in de Club Med filosofie.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• Oude reviews

10johndauphin10-05-2015

Een familievakantie die echt af is!

Wat is dit een fantastisch resort! Vriendelijk, schoon, ruim, verzorgd, goed gemanaged! Het eten (voor 1800 man) is echt voortreffelijk. Onbeperkt sauna, waterski, catamaran zeilen, Kayak, surfen, tennis, handboogschieten etc etc. Zeer aan te raden zijn ook de 2 adult zen zwembaden. De Chococlub voor Kids is zonder meer ontzettend goed. Zelfs de allerkleinsten leren al trapeze!!! Ga erheen! Je krijgt geen spijt. 2 verbeterpunten: - geef de receptie een weerbericht - de relatief grote groep Russen die geen contact maken waardoor een wij-zij situatie ontstaat.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9Marjan12-09-2014

Super week gehad!!

We zijn net terug van een week met onze volwassen kinderen en aanhang. Voor het eerst naar een club med, en wat een geweldige ervaring! De ontvangst, service en klantvriendelijkheid zijn werkelijk top zonder overdreven te zijn. Zeer hoge kwaliteit van het eten en elke dag een ander thema tijdens de buffetten dat tot in het kleinste detail is uitgewerkt. Kamer prima met heerlijke bedden en kussens. Zeer uitgebreid aanbod van allerlei (water)sporten en animatie. Wij hebben meestal gebuirk gemaakt van het zwembad in het stille Zen gedeelte, dat echt super mooi is. Wat ons betreft is dit zeker niet de laatste keer Club Med!!!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 9Joice Litjens26-05-2014

Dit is een echte aanrader

Hotel Club-Med Palmiye. Prima accommodatie. Het hotel en de appartementen zijn schitterend gelegen tussen heel mooie en goed verzorgde bloemperken. Alle kamers in het hotel hebben uitzicht op zee. Op het park is zoveel te doen dat wij niet van het park af geweest zijn. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben alle shows bezocht. De shows werden gedragen door een zeer enthousiast team o.l.v. de chef de ville. Wij hebben hier echt van genoten. Ook de kleintjes (4 en 5 jaar) vonden het heel leuk. Voor de kleintjes was er dagelijks miniclub met leuke aktiviteiten. Het leukste vond onze kleindochter de circusactiviteiten. ZIj is zelfs in de trapeze geweest. De keuken is zeer uitgebreid en er wordt heel veel zorg aan het eten besteed. Het eten wordt ter plekke klaargemaakt.
    Watersportliefhebbers komen volop aan hun trekken via zeilen/ surfen/kanoen/zwemmen en waterskieën (ook les).

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 6Bmt bos10-10-2013

Als je van lawaai houdt...

Op zich prima, club med. Alles wordt voor je geregeld. Helaas moeten de vragen die je hebt wel binnen de bandbreedte van cm liggen anders blijkt t ineens een stuk lastiger om service te verlenen. Misschien ook een beetje vergane glorie. Wel complimenten voor de, met name turkse, medewerkers. Aan hen zal het niet liggen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9Cissie LeemanUbezio22-05-2013

Supergoed!

We waren er begin mei 2013 met onze dochter van 8 jaar. We komen regelmatig bij ClubMed maar dit was de eerste keer Palmiye. Erg mooie locatie, attente en zeer kindvriendelijke Go's, prima sportaanbod, alles heel centraal gelegen. Temperatuur zwemwater was heerlijk, ook veel in zee gezwommen, wel waterschoentjes mee ivm kiezelstrand! Erg leuk was de dagelijkse zeilles op de mini catamaran voor onze dochter bij GO Margaux, wat hebben ze een lol gehad! Onvergetelijk! De kamers zijn prima, het 3e bed was een uitschuifstoel, wel erg hard maar na zoveel actie overdag viel dochter als een blok in slaap.

Zenzwembad is heerlijk rustig, even geen kindergeluiden en telefoontjes en heerlijk luxe strandbedden. We hadden ons voorgenomen ook iets buiten het dorp te ondernemen, maar.....niet gelukt. Er was gewoonweg zoveel leuks te doen binnen het dorp.

Aanrader voor de voorjaarsvakantie, in de zomer lijkt het mij te heet en te vol!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 10maaike13-05-2013

Geweldig

Ik ben er een week geweest met mijn hele familie. Het was de leukste fakantie tot nu toe en heb er echt van genoten. Als je hier op vakantie gaat zal ik echt gaan waterskieen. Voor kinderen ook veel activieteiten.

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

• 9Julie04-08-2012

Geweldig

Prachtig gelegen, geweldig met de kinderen en erg goed eten. Het is de 2de keer Club Med maar deze vond ik echt heerlijk. Het ligt op een uur afstand van Antalya met de bus, maar dat ging erg goed. De (2) kamers zijn heerlijk met een tussendeur. Wij waren er met een baby van 3 maanden en het ging echt fantastisch en een kindje van 3. Het zwembad is wel wat koud.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 10Monique Burger21-07-2012

In 1 woord uitmuntend!

We hebben met ons gezin (twee jongens van 16 en 18 jaar) een fantastische vakantie gehad! Waterskieen, kajakken, pilates, snorkelen (met boottocht), zwemmen in het zen-zwembad, geluierd en voortreffelijk gegeten! Goede kamers, heerlijke bedden en prettig sanitair. Veel persoonlijke aandacht en adequate hulp bij de EHBO post. Dit was onze eerste keer met club med en het is ons geweldig bevallen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9Maarten19-06-2012

Dit is echt vakantie !

Wij zijn eind mei voor een week met de hele familie op dit resort geweest. We waren met 16 man. Wat een geweldige ervaring was dit. Nee goedkoop is het niet, maar als je alle mogelijkheden afweegt tegen de prijs, dan is het het dubbel en dwars waard. De ligging is schitterend, tegen het Taurus gebergte aan, weg van de grote drukte. Het eten is werkelijk geweldig, alle keus en elke dag een ander thema. Je kunt sporten wat je wilt. Tennis, boogschieten, surfen, zeilen, waterskieën, etc.. DE bekende GO's stellen alles in het werk om het er je naar de zin te maken. Gelukkig niet opdringerig.. Het appartement is wat sober, maar voldoet prima. Ruim genoeg en lekker koel. Ik kan geen minpunten bedenken. DIt is echt relaxen en vakantie vieren ! Ik kan dit iedereen aanraden. Wij hadden geen kinderen bij ons, maar dit is wel een park waar de kinderen bijna 24 uur per dag bezig gehouden worden. Ik kom hier zeker nog eens terug !

Gereisd met vrienden in mei 2012

5 tips over Hotel Club Med Palmiye

• Maarten, 19-06-2012

Als je niet kan zeilen volg dan een paar uur instructie. Wat is er lekkerder als met een catamaran de middelandse zee te trotseren. Ik heb daar in ieder geval elke dag een paar uur heerlijk gezeild !!

• Jeroen, 10-05-2012

Ga een dagje duiken/snorkelen met de boot. Wij hebben dolfijnen gezien, super leuk om die in het echt te zien!

• Monique Burger, 21-07-2012

De boottocht is een een echte aanrader!

1 vraag over Hotel Club Med Palmiye

• J.E. Van Ketel, 16-09-2012

Vissen

Is daar een mogelijkheid voor vissen op zee en wat kan men daar eventueel vangen. Zelf hengel en materiaal meenemen of kan men dat ter plaatse huren?

Hotel Club Med Palmiye info

• Aantal sterrensterstersterster
  • Aantal kamers> 700
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Zwembad

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV