Hotel Club Marmaris Kimerossterstersterster

8.6Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Club Marmaris Kimeros?

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Club Marmaris Kimeros voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

44 reviews over Hotel Club Marmaris Kimeros

• 9Ferdy23-07-2005

Zeer goed hotel, enkel een klein nadeel en dat is dat er eigenlijk geen zwembad is waar de kinderen tussen 5 en 10 kunnen recht staan. De keuken vond ik top,zeer ruime en propere kamers.

Gereisd in juli 2005

• 10W.J.Pruis28-06-2005

Wij zijn samen met onze kinderen van 1 t/m 15 juni in Joy Park Kimeros geweest. Het is een prachtig park, het is net of je een plantsoen binnen loopt, alles in bloei. Prachtig zwembad,mooie omgeving, verzorgde buffeten in de div. restaurants.De kamers zijn volledig verzorgd, airco, minibar, telefoon, televisie, etc. Zeer vriendelijk personeel (vooral de Chef-Ober Murat). Het animatieteam was geweldig, elke avond een prachtige show, tevens live muziek om te dansen.Wij zijn zeer enthousiast. Een vakantie is om nooit te vergeten.

Groetjes Wilem en Marga Pruis Groningen

• 10Monique27-06-2005

Hotel Park Kimeros: Ik ben er geweest met Yolanda Gerard en Daisy, mijn ouders en mijn vriend. De woorden die mijn zus hier beneden schrijft zijn helemaal waar. Het is onvergetelijk, maar dit is pas geweldig vakantie vieren. Ik sluit mij daarom helemaal aan bij de woorden van mijn zus, en ga het liefst gelijk weer naar Joy Park Kimeros!

• 10Gerard, Yolanda en Daisy26-06-2005

EEN ECHTE AANRADER!!!

Wij zijn vanaf 1 t/m 15 juni in Joy Park Kimeros geweest. We hebben een geweldige vakantie gehad. Het park is erg gezellig opgezet en ligt in een schitterende omgeving. De kamers waren netjes en schoon. De all-inclusive formule is ons heel goed bevallen. Het eten en drinken was heerlijk en het personeel was ontzettend aardig. Het hele park zat vol maar er was genoeg plek in de restaurants en bij het mooie zwembad voor iedereen. De handdoekenservice was ideaal. Het animatieteam was in 1 woord SUPER. De avondshows waren zeer professioneel. Het strand bestaat uit kiezels maar is via de pier makkelijk te bereiken. Wij zijn zeer enthousiast over dit park.

Gerard, Yolanda en Daisy uit Groningen

• 10D'hoekers DE BORRE13-06-2005

het weekje Turkije (park kimeros )zit er op ,gewoon prachtig voor herhaling vatbaar het is daar gewoon een stukje paradijs op aarde de bediening de kamers het eten de animatie gewoon niet te doen houden zo een pluspunt waar juist nog bij eventueel een uitstap een beetje Nederlandse uitleg maar ja daarover gaan we nu niet vitten het was gewoon super we hebben er gewoon van genoten GROETJES FRANK EN LUT

• 10Raymond Tijhuis23-05-2005

In 1 woord perfect,

Goed verzorgd, net en zeer vriendelijk personeel. Het Park Joy Kimeros is ideaal, goed verzorgd en netjes. In het restaurant zitplaatsen meer dan genoeg. Het waren 8 dagen relaxen in een volledig verzorgde omgeving. Wil je een actieve vacantie dan zijn er genoeg activiteiten in de buurt, duiken, quad rijden, rafting, etc. @il je relaxen dan is het park voorzien van alle gemakken, iedere avond een animatie team met FANTASTISCHE voorstellingen, volledige verzorging voor de kids. Perfect verzorgde buffeten of a la carte ontbijten/dineren in de div. restaurants. Dit park is echt een aanrader. De hotelkamers zijn gesitueerd in gebouwtjes met 8/12 kamers per gebouwtje dus rustig, de kamers zijn volledig verzorgd, airco, minibar, telefoon, televisie, etc.

Het water in het zwembad wordt door de zon opgewarmd dus in mei is het nog fris.

• 9Laura10-05-2005

Wij zijn net een weekje in dit complex geweest en het was er heerlijk. De mensen vriendelijk, het eten lekker en de kamers keurig. Het laatste gedeelte van de week werd het drukker en dat was te merken. In de eetzaal werd het dringen en het duurde wat langer voor er een tafeltje beschikbaar was. Ook bij het zwembad en op het strand was het een beetje inschikken.

Dit complex is zeker een aanrader voor jong en oud, het personeel is zeer vriendelijk, het spa-center is er om heerlijk te ontspannen, alles was keurig netjes schoon en verzorgd, gewoon goed dus.

• 9Erik06-05-2005

Perfect park, leuk en vriendelijk personeel. Zeer verzorgde, schone kamers (familiekamer voortreffelijk). Handdoekenwisseling dagelijks, bedlinnen 4x per week. Eten en drinken perfect (let alleen op toetjes die bereid zijn met opgeklopt eiwit. Dochter van 3 heeft hierdoor voedselvergiftiging opgelopen). Mooi zwembad, verzorgt en schoon strand. Uitstekende handdoekenservice. Bushalte en taxi aan de overzijde van het complex. Verlenging vanwege nachtvlucht slechts 30 euro, inclusief eten en drinken.

• 9Agnes27-01-2005

Tof hotel. Prachtig landschap zwembad. Mooie ruime kamers. Prachtige tuin. Zeer goede animatie, vooral de shows 's avonds waren heel leuk. Het eten was lekker, maar misschien iets te weinig afwisseling. In de maand juli is het overal druk, zodat men veel geduld moet oefenen om een tafel in het restaurant of een ligzetel aan het zwembad te bemachtigen. Ik ga zeker nog terug.

Gereisd in januari 2005

• 9Hanneke Vonk18-10-2004

Ik ben net 1 dag terug en heb heimwee! Wat een prachtig resort, wat een fantastische animatie (inderdaad voor elk wat wils), heerlijk eten en wat een vriendelijke mensen. Ik ben aan het afkicken en wil heel graag nog een keer terug!

Gereisd in oktober 2004

0 tips over Hotel Club Marmaris Kimeros