Hotel Club Marmaris Kimerossterstersterster

8.6Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Club Marmaris Kimeros?

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Club Marmaris Kimeros voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

44 reviews over Hotel Club Marmaris Kimeros

• 10Femke Dumez24-08-2005

Ik vond het echt een super hotel! Alles was er leuk! vooral de animatie is echt heel goed. Voor jong en oud! S'avonds mooie optredens.. ik zou zo terug willen!

• 9Fam J.Stokkentré22-08-2005

Hallo wij hebben met ons gezin een prachtige vakantie gehad,eten en drinken voor iedereen is er wel iets. Het personeel heel vriendelijk, twee grote zwembaden ,elke avond een optreden van het animatie-team en daarna nog live muziek. Kamers worden dagelijks schoongemaakt.Echt een 5 sterren park, vliegen vanaf Twente was weer prima.

• 8kristy bielen15-08-2005

Wij zijn 2 weken terug van kimeros en willen dadelijk terug vertrekken. Prachtige omgeving, zeer groen. Geweldige animatie, iedereen is er zeer vriendelijk. Goed eten. Een echte aanrader!!!

• 9Fam.F.Dumez15-08-2005

Prijs/kwaliteit verhouding = een dikke tien! Centraal gelegen tussen Göynük en Kemer(met Dolnmus makkelijk bereikbaar) Zeer mooi en verzorgd park met entraal gelegen landschapszwembad.Hoge luchtvochtigheid door ligging nabij Taurusgebergte wat overigens voor een prachtig natuurlijk decor zorgt. Het animatieteam zorgt voor spetterende shows; woensdag is Turkse avond met het folkloregezelschap "The sun of Anatolië". Na de show is er live muziek op het terras of openluchtdisco(tot 02.00 uur)aan het strand. Het eten(snackbar,grill, buffetten,Chinees & Turks restaurant) is goed en er is voldoende afwisseling. Een echte aanrader is het Healthcenter; sauna en Hamam(Turks stoombad) alsmede Fitnessruimte zijn gratis. Dagelijks veel aktiviteiten:waterpolo,aquagym,volleybal,darts,geweerschieten,tafeltennis. Mensen die foto's willen zien van het park en zijn omgeving kunnen me mailen.

• 9Fam. Ampe - Vercruysse08-08-2005

De prijs kwaliteit in dit hotel is uitstekend. De bungalows liggen in een zeer mooi en verzorgd park met ook één groot en prachtig zwembad. Apart is er zwembad met glijbanen en een peuterzwembad in de miniclub. Het animatieteam is subliem en telt 25 tot 30 personen. Het eten is goed en er is voldoende afwisseling. De snackbar valt uitstekend mee. De hotelleiding is wat te laks betreffende o.a. het eten in badpak in de restaurants, toezicht bij de zwembaden en het reserveren van veelal niet gebruikte strandbedden. Park Kimeros en het rustiger, zusterhotel Ma Biche liggen in een zeer mooie natuurlijke omgeving. Alleen de hoge vochtigheidsgraad in de zomer valt wat tegen. Uitstappen boek je in een plaatselijk reisbureau tegen een lage prijs. Boss travel in de hoofstraat van Göynük is een meevaller, evenals de grote markt op vrijdag.

• 9Jan08-08-2005

Prachtige omgeving,lekker eten,soms een beetje ééntonig.In Kemer zelf mooie uitstappen te boeken met quads,jeeps en rafting,met reisbureau te duur.Wij hebben in het hoofdgebouw gezeten en was dik in orde,zijn 2 hotels die samengevoegd zijn,kimeros is met bungalows en hoofdgebouw Ma Biche ligt ernaast.Prachtige avondschows.Jammer met de vroege handdoeken aan het zwembad.Tof. Zelzate

• 8Scheepers07-08-2005

Mooi vakantiepark tussen de bomen dus je kunt zowel de schaduw opzoeken als se zon.Eten goed en gevarieerd,ook in de middag friet en hamburgers.s'Morgens handoekje leggen aan het zwembad of strand zie je overal,maar dat ze dat sávonds voor de show ook al deden op de stoelen vond ik minder.Maar verder is het een echte aanrader,vooral de jeepsafari omdat de omgeving ontzettend mooi en bergachtig is.

• 10familie martens06-08-2005

EEN ECHTE AANRADER VOOR GEZINNEN

Het was een heel fijne vakantie wij zouden op slag terug willen.Het personeel was heel vriendelijk .Het was lekker eten en de kamers waren heel net .het ligt in een mooie groene omgeving.De zwembaden waren ook ruim en net en de handoeken service was ook heel goe ronduit gewoon een geweldige vakantie en de schows s'avonds waren ook geweldig.

4augustus 2005

• 9Fam. vd Heiden05-08-2005

Hallo, wij zijn geweest van 13-07-2005 tot 27-07-2005. Het is een top hotel. Het eten is goed, de zwembaden zijn mooi en de familiekamers waren ook super. De bedjes bij het strand zijn vroeg gereserveerd maar dan kan je aan het strand van Joy Ma Biche gaan zitten. Daar is het namelijk veel rustiger en de 2 hotels horen bij elkaar. De animatie is geweldig. Het animatieteam bestaat uit ± 30 mensen. De hele dag is er van alles te doen. Ze hebben een uitgebreid gym programma(aerobics,steps,stretching,problem zone,yoga etc.) De shows zijn top!!! Zeer professionele dansshows!!! Ga vooral kijken naar de Addam's Family Show die is super, maar eigenlijk zijn ze allemaal prachtig. Het park zelf lijkt net een botanische tuin. Echt heel mooi. Ik mis dit hotel heel erg. Ik wil terug! Dit hotel is echt een aanrader!

• 8Rudi Van Turenhout25-07-2005

Een hotel dat zeker aan te bevelen is. Enorm veel activiteiten. Lekker gevarieerd eten. Goede kamers met airco. Prachtige shows. Negatief: Een bezoekje aan de dokter in het hotel: 60 Euro!! Voor de Gazet van Antwerpen werd mij 3,95 Euro aangerekend (heb overigens maar 1 Vlaamse krant gezien in 2 weken. Verder niets dan lof...

Gereisd in juli 2005

0 tips over Hotel Club Marmaris Kimeros