Hotel Club Marmaris Kimerossterstersterster

8.6Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Club Marmaris Kimeros?

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Club Marmaris Kimeros voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

44 reviews over Hotel Club Marmaris Kimeros

• 9Familie Deen28-10-2005

We zijn vanacht teruggekomen en hebben een superleuke vakantie gehad. Prima resort, met mooie schone en vooral ruime kamers (familiekamer). Het park is zeer ruim opgezet en de faciliteiten zijn uitstekend (alleen het zwembad was er ijs- en ijskoud). De animatie is erg leuk en de shows 's avonds zijn fantastisch (vooral de kinderen hebben hier enorm van genoten). Het eten is er voldoende, alleen jammer dat het eten vaak wat aan de koude kant was en er was niet zo heel veel variatie. Al met al genoten van een heerlijke vakantie.

• 9anita24-10-2005

net terug van kimeros,appartementen zijn eenvoudig maar heel netjes,eten kon wat warmer en iets meer afwisselender,annimatie was echt te gek, in de omgeving is weinig te doen,maar met de dolmus kun je voor weinig geld naar Kemer of Antalja. Jammer dat het zwembad ijskoud water had

• 8Mariska20-10-2005

Het zijn bungalowhuisjes.Wij zaten in een 2 persoonskamer,was wel erg klein en de douche was vies.Animatieshows zijn echt super.Eten en drinken is goed,alleen niet altijd warm op het buffet.Strand vond ik waardeloos,allemaal stenen.Groot zwembad waar ze spellen doen.Geen ondiep stuk erin dus een kleintje altijd zwemmen met mama of papa.

• 8mirjammeke15-10-2005

Schoon hotel, verzorgd. Goed en gevarieerd eten. Animatie goed, ook leuk voor kinderen. Groot zwembad. Goede bus/taxi mogelijkheden, maar hotel ligt wel afgelegen. Gaan er wrs nog wel eens naar toe, goed bevallen.

• 9Veerle26-09-2005

Wij hebben een super leuke vakantie gehad! Het hotel is heel verzorgd, lekker eten, veel animatie, echt super! Wel beter voor jongere mensen! Je kan zelfs à la carte eten in de 2 hotels, wel stom systeem om te reserveren lang aanschuiven... de temperatuur was nu nog 34 graden dus in de Herfstvakantie zal het ook nog warm genoeg zijn! WIj hebben maar 1 dag regen gehad en men zei dat het niet veel regent! Voor meerdere vragen, mail mij...

• 7bonny21-09-2005

Net terug. Het park ziet er fantastisch uit. Alleen niet mijn soort vakantie. Erg druk en massaal. De animatie was erg nadrukkelijk aanwezig. Om 10 uur 's ochtends keihard muziek aan bij het zwembad. Ook 's avonds hoorde ik veel muziek, moest met oordoppen slapen. Het ernaast gelegen hotel Ma Biche was veel meer relaxed. Echt rust en tijdens het eten minder massaal. Het eten daar was ook wat lekkerder. En de Russen, sorrie jongens, maar ik heb geen glimlach gezien en vollop voordringen. Het waren ook wel erg veel Russen en stuk voor stuk grof en onbeleefd. En dat terwijl het personeel zo ontzettend aardig is. Echt, Turken zijn zooo gastvrij. Turkije is voor herhaling vatbaar, maar niet bij Joy Kimeros.

• 10jan thea laura robin18-09-2005

prima park het geef je een echt tros gevoel een grote familie annimatie perfect eten goed en veelzijdig het naast gelegen ma biche als een rustig alternatief met gelijke faciliteiten als park kimeros alleen rustiger altijd een ligstoel bij zwembad en strand een vakantie om nog een keer te doen

• 9Dekeuninck Valerie15-09-2005

Het was mijn eerste reis turkije en verzeker je dat het niet mijn laatste zal zijn. Het hotel was heel goed, en zeer mooi, heel tof met de aparte bugalows. Animatie was er in overvloed en de shows 's avonds waren een plezier om nr te kijken. Enkel wat jammer dat het tijdens het avondeten soms wel wat te druk was...maar eten was er genoeg, dus we moesten ons niet druk maken.....enne;....hele leuke turken, amaai mijn voeten.

• 9beatrice06-09-2005

wij hebben een leuke vakantie achter de rug, was super tof vooral voor de kinderen is het een paradijs. Het eten, animatie was dik in orde ! allé 't is een aanrader met kinderen. jammer bij de formule all-in dat je de ijsjes moet bij betalen.

doei béa & Co

• 8Elke25-08-2005

Wij zijn van 1 tot 15 augustus 2005 naar park kimeros geweest.Het eten was niet zo afwisselend(wel lekker eten hoor)maar als je er een dag of 3 zit in dit hotel,begin je het eten al beu te geraken.Op de barbecue lag er altijd elke avond kip.Turks restaurant was zzzzeeeeeeer lekker!Chinees iets minder maar wel goed als je wat afwisseling wilt met de dagelijkse gewone bufetten.Animatie was zeer goed,enkel jammer dat je lang moest zoeken achter plaats om te zitten bij de shows,iedereen reserveerde het al van lang op voorhand!Om 18u30 waren er al stoelen gereserveerd&de show begint maar om 21u30.De shows zelf zijn wel zeer goed en leuk,soms grappige shows. ( Deel 1)

Gereisd in augustus 2005

0 tips over Hotel Club Marmaris Kimeros