Hotel Club Marmaris Kimerossterstersterster

8.6Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Club Marmaris Kimeros?

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Club Marmaris Kimeros voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

44 reviews over Hotel Club Marmaris Kimeros

• 7Jolanda 30-04-2007

Vond de kamers erg eenvoudig en gehorig.Eten viel ook tegen maar de shows waren top.Joop van de ende showballet zou er jaloers op zijn echt de moeite waard.Animatieteam ook heel goed, jammer van het eten en de kamers.(familiekamer)Het strand en de zee weinig gebruik van gemaakt het was er ook zeer rustig(hoofdseizoen). Wel aan te raden voor mensen en kinderen met oorproblemen want door het zwemmen in het zwembad loopt men erg snel oorontsteking op en de zee zuivert.Onze dochter 10 jaar heeft hierdoor zelfs in Turkye in het ziekenhuis gelegen.Wij gaan niet terug hier naar toe.

Gereisd in april 2007

• 8vroman19-03-2007

heel proper en vriendelijk echt een aanrader

Gereisd in maart 2007

• 10Van Audenhoven Guy en Myrke07-10-2006

wij zijn geweest van 3 tot 11 september 2006.Wij hebben ons geen enkel moment verveeld.Het eten was buitengewoon lekker. Veel variatie voor jong en oud, propere kamers, vriendelijke bediening, direct aan strand(kiezel), kortom, dit was onze eerste vakantie in Turkye, en volgend jaar zien ze ons terug. Wij zijn onder ons twee geweest, ter gelegenheid van ons 20 jaar huwelijk.

Gereisd in oktober 2006

• 8jos mellebeek18-07-2006

Net terug van een weekje Kimeros: weinig op aan te merken. Het is maar wat je wil: heel veel activiteiten, schitterende shows, mooie buffetten en voldoende gevarieerd eten, proper, mooi zwembad, mooie ligging bungalows, zetels, zee, openluchtdiscotheek, aerobic, fitness, wellness, voetbal, volleybal, .... domusje naar nabijgelegen Kemer voor de shoppers. Te druk? Neem dan Ma Biche ernaast wat rustiger is en toch kan je alles meedoen bij Kimeros. Wij (2 ouders met 2 jonge volwassenen)hebben onze week bevredigend doorgebracht.

Gereisd in juli 2006

• 10dinneke28-04-2006

Dit is een heel mooi hotel...personeel was heel vriendelijk....jammer dat er in de stad niet veel te beleven viel...(was nog maar 1 april,ik raad iedereen dit hotel aan,ideaal voor familievakanties en toch vergeten ze de singles niet (disco)veel socialer dan in Tunesie...

Gereisd in april 2006

• 9Colette25-01-2006

Wij hebben in de herfstvakantie 8 dagen in dit park gezeten; en het was echt super! Het is op zich allemaal vrij massaal, omdat er zo ontzettend veel huisjes (en dus ook mensen) zijn. Dit heeft zowel voor als nadelen. Nadeel was dat het rond etenstijd vaak erg druk was in het restaurant en je niet direct plaats had; voordelen waren dat er ontzettend veel fasciliteiten waren; zoiets heb je niet in een kleiner park/hotel. Het zwembad is prachtig, het eten heerlijk, de kamers zijn super mooi en verzorgd (ik snap echt niet hoe mensen hierover kunnen klagen) en het strand was ook super (mooi uitzicht). Je kunt de hele dag door lekker eten & drinken..dus wat wil je nog meer?! Voor meer info...mail mij gerust.

Gereisd in januari 2006

• 7Renate30-10-2005

We zijn net terug van een weekje. Het eten was inderdaad niet echt warm en omdat het al aardig fris werd 's avonds (en iedereen dus binnen wilde eten) was de capaciteit voor het restaurant ook wat krap. Dit hield dus in dat je meteen om 7 uur moest komen anders helaas geen plek. Het zwembad was inderdaad heel koud (maar dat lag waarschijnlijk aan de tijd van het jaar) en het kinderbad lag in de schaduw dus we hebben ons goed vermaakt op het strand.

• 9Robin28-10-2005

Ben hier same met mijn ouders en zus geweest. Was top vakantie. Weinig hollandse jongere (ben 20) te bekennen maar met je mavo/havo duits/engels/frans kom je heel ver met de buitenlandse jongere. In de disco snel contact leggen en een wereld vakantie gehad. Eten, drank en personeel prima geregeld, geef ze een euro en ze doen alles voor je. De russen (en fransen) moet je gewoon erg kort houden. Als het personeel merkt dat je hollander bent zijn ze erg aardig voor je. (ze zien de franse en russe liever vertrekken dan komen). Ook voor mensen met jeugd van rond de 20 die snel contact maken een aanraader.

• 3Dennis28-10-2005

Dit park is echt waardeloos. Ik begrijp echt niet waar de mensen op deze site hun positieve reactie vandaan halen. het eten is koud en waardeloos. Je moet oppassen dat je niet een of andere schijtziekte oploopt. Verder is de service ook waardeloos en de appartementen en zeker niet de zogenaamde hotelkamers zijn koud, ziekteverwekkend en qua onderoud triest en te vergelijken met de eerste beste schapenhut.

• 6Danielle28-10-2005

We hadden geboekt via Touroperator voor hotel Joy Park Kimeros. Blijkt het geen hotel te zijn maar huisjes. Ons huisje (en dat van mijn ouders) zijn niet te vergelijken met hotelkamers! Stenen vloer, 2 bedden en een douche met kleine toilettafel, that's it. Geen stoelen of tafeltje. Het eten is boven, niet handig met 2 kleine kinderen in een buggy en er is geen lift! Eten was koud. We hebben ons om laten boeken naar Ma Biche hotel. Wat een luxe!!! Grote, mooie lobby, perfecte hotelkamers, warm eten en bovenal altijd plek en overdekt. Het park zag er overigens wel netjes uit.

0 tips over Hotel Club Marmaris Kimeros

0 vragen over Hotel Club Marmaris Kimeros