Hotel Club Magic Life Kiris Imperial

• Sauna

7 reviews over Hotel Club Magic Life Kiris Imperial

• 10Amanda01-05-2016

fantastische

Fantsisce vakantie om nooit te vergeten ! Voor iedereen is er wat te doen de omgeving is super . Vooral ontspannen en heerlijke vakantie gehad

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 9Filip Van Parijs12-08-2012

Prima vakantie voor sportievelingen en genieters

Hotel is uitstekend gelegen in een mooie baai, strand vlakbij en ideaal om te snorkelen. Hotel bevindt zich aan het uiteinde vd hoofdstraat van Kiris waar tal van winkeltjes zijn. Kamers zijn netjes. Het eten scoort vrij goed, 's ochtends hele brede keuze, 's middags kan je opteren voor het ruime buffet aan de poolbar of terug naar het hoofdrestaurant, 's avonds heb je de keuze voor het hoofdrestaurant (wel druk) of 1 vd 3 themarestaurants. Service aan bars en in resto vrij goed. In de all inclusive zijn een resem fris- en alcoholische dranken inbegrepen dus voor ieder wat wils.De sportievelingen komen aan hun trekken met de dagelijkse moutainbikeritten, fitness sessies, tennisterreinen, ...daarnaast zijn er nog de activiteiten georganiseerd door het animatieteam. Zelfs 1 dag coca cola entertainment day beleefd. Wie opteert voor genieten kan oa een bezoekje brengen aan de welness vh hotel. 's Avonds zijn er vaak shows, live disco en open air disco als afsluiter (tot 2h). Prima hotel

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 10christiaan verbist29-10-2011

prachtige club van ML

Prachtig hotel,zeer ruime en propere kamers Zoals van een magic life gewend een uitmuntend animatieteam. Leuke party's en schows. Vooral het optreden van de dansgroep Fire off Brazil was subliem. Zij waren ook aanwezig op enkele party's s'avonds.Ambiance verzekerd!! Juist de bediening kon nog iets vriendelijker maar ze waren er aan het werken.Dit hotel was het eerste jaar een Magic Life.

Gereisd met partner in september 2011

• 9John en Desiree12-09-2011

mooie ligging, nieuw in ML concept

Dit hotel is in april onder de ML vlag gestart, het ligt op een mooie locatie, maar heeft nog niet het magische gevoel. Het is onze 6e ML, Kiris scoort goed, maar nog niet zo goed als Kalawy, Egypte. De kamers met ligbad en stortdouche, mooi ingericht, wel wat slijtage, het eten prima, maar niet zoals in Kalawy, zwembad vertoont slijtage, maar service en inzet prima. heel veel te doen voor jonge kinderen, en diervriendelijk, er lopen katten,geiten,schildpadden e.d. Strand erg mooi.

Gereisd met partner in september 2011

• 8jack28-07-2011

groot hotel op een kleine oppervlakte luidruchtig

Alles is erg opeen gepakt. Je loopt bij wijze van spreken van je ontbijt zo 1 van de 2 zwembaden in als je wilt. Je komt voordurend iemand tegen en kan nergens rustig zitten. Het hotel is erg Duits georiënteerd. Alles is gewoon in het Duits. Je wordt in het Duits ontvangen en ook uitgewuift. het hotel is erg luidruchtig. Vanaf 21.30 uur hoor je de animatie van de omliggende hotels waar je niet op zit te wachten. Heel lekker en verzorgde maaltijden. Erg verzorgd hotel

Gereisd met partner in januari 2011

• 8irma20-06-2011

Prima resort voor week

Wij (2 volw, 3 kinderen 7,9,11 jaar) zijn net terug van weekje Magic Life Kiris. Ook wij verbleven in Residence Villa. Het was niet ons eerste bezoek aan een Magic Life resort en we hebben ook hier weer genoten. De service was prima. Het eten vinden we echter altijd regelijk tot goed. In de a al carte restaurants is het eten prima. De huiswijn is echt niet te drinken en de overige wijnen worden lauw geserveerd, dus dat is een klein minpuntje. Daarnaast is de villa heel mooi en vooral het privé-zwembad en strand heerlijk rustig, maar eigenlijk moet je er met maximaal vier personen verblijven, want anders wordt er een bed in de woonkamer gezet (hebben we zelf verplaatst naar 2e slaapkamer). Wat ook op viel was dat we echt de enige Nederlanders waren, dit heeft voor- en nadelen en moet ieder voor zich uitmaken of dit prettig is. De kinderen hebben zich prima vermaakt in de Mungo Club, maar met meer Ned. kinderen is het makkelijker vriendjes maken. Ondanks dit alles zouden we zo terug gaan

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 10GATA13-05-2011

GE-WEL-DIG !!

In meivakantie in dit prachtig luxe resort geweest. In éen woord : Fantastisch ! Zeer vriendelijk personeel, animatieteam is super ! Uitstekend gevarieerd en afwisselend eten. Er zijn 3 aparte rest. waar je a la carte kan eten, wel even bij receptie een tafel reserveren. Zeer schoon hotel, overal zie je de hele dag personeel vegen etc. Watersporten inclusief, behalve jetski, ideale ligging met 3 stranden ! Het plaatsje Kiris stelt niets voor. Ga voor shoppen e.d. naar Kemer o.i.d. toe. Taxi kan je bespreken via de receptie ( 10 a 12 euro !) Benzine is in Turkije erg erg duur ( 1ltr. € 2,- !) Wij (48-45-18-14jr) zijn het resort niet afgeweest, kids vonden het geweldig met het animatieteam. Wij hadden een suite (type SBP) luxere bungalow en dat was betoverend, zo modern en luxe. Kortom: een belevenis en een heel goed concept: Club Magic Life ! Wij gaan hier beslist weer een keer terug! Een absolute aanrader !!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

Hotel Club Magic Life Kiris Imperial info