Hotel Camyuva beachsterstersterster

Tonen op kaart

31 reviews over Hotel Camyuva beach

• 9Aras12-08-2008

een hele goede hotel

We zijn pas terug van onze vakantie en we hebben zeer genoten. Eten was lekker en gevarieerd. Annimatie was wat minder. Personeel was zeer vriendelijk. In deze hotel viel het ook mee qua russen. Het ligt in een kleine stadje, maar het is 5 mn rijden naar kemer.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 5Vandeven Monique21-05-2008

Jammer dat dit hotel overheersd wordt door russen (arrogant, degoutant, gulzig ...).Eten wat erg beperkt en slecht van kwaliteit is. Team Animatie (2pers) is meer aan de bar te vinden dan te zorgen voor animatie (en dan nog alleen voor de russen)Personeel is in tegenstelling zeer vriendelijk. Zwembad lig in de middag v.a.15.30 uur in de schaduw.Absoluut geen aanrader.Er is overigens GEEN zandstrand (zeer vuil).Het eten is dus echt geen 4 sterren waard en de manager kan zijn lachspieren niet gebruiken en komt zeer arrogant over. All in werd beperkt tot gin, vodka, witte en rode wijn, vers fuitsap en fles water moest extra betaald worden!!!

Gereisd met vrienden in mei 2008

• 8Jan24-10-2007

Wij zijn hier via een promotie in september geweest zonder dat we vooraf wisten welk hotel. Is super goed meegevallen, er was niet te veel volk, idd wel veel russen in verhouding maar we hebben daar geen last van gehad. Het hotelpersoneel is uitzonderlijk vriendelijk, lekkere cocktails en andere (sterke) dranken. Leuk zwembad. Het eten kan wel beter (zeer eentonig), de dagelijkse specialiteit is wel redelijk goed. Absolute aanrader, maar ik denk wel dat als het echt druk is het allemaal mss wel wat minder is ...

Gereisd met partner in oktober 2007

• 10carolin02-03-2007

ich werde es weiter empfehlen. das war mein bester urlaub in der türkei. werde wieder da hin gehen. alle anderen die negativ darüber schreiben haben keine ahnung die sollten am besten daheim bleiben aber da würden sie auch was negatives finden. also ich kann es mit gutem gewissen weiterempfehlen

Gereisd in maart 2007

• 4Roos de Lannoy08-08-2006

Hallo, Wij zijn hier onlangs geweest t/m 19 juli voor een periode van 11 dagen. Wij vinden het absoluut geen aanrader. Turkije op zich is mooi, wij hebben al verschillende jaren dit land bezocht maar dit hotel wordt zeker niet meermalig geboekt. Er is overigens GEEN zandstrand, hoe de vorige schrijfster dit gevonden heeft is een raadsel. Het eten is echt geen 4 sterren waard en de eigenaar kan helaas zijn gezicht niet in een lach krijgen. Jammer ! Verder genoten met zijn drietjes omdat je toch genieten wil.

Gereisd in augustus 2006

• 9Greet03-07-2006

Er is een zandstrand! (kom je niet veel tegen hier). dicht bij het centrum gelegen en op 200 m van het strand. aanrader: all in formule!

Gereisd in juli 2006

• 7Gloria03-06-2006

Jammer dat dit hotel overheersd wordt door russen, plassen in de tuin door russische kinderen.Eten wat erg beperkt is qua keuze wordt door de russen gelijk over tafels verdeeld incl. dessert toetjes.Capuccino apparaat na 2 dagen stuk, bleef verder ook stuk. Team Animatie (4pers) is erg aardig.Animatie vermaak wordt met russen ingevuld wanneer jij wordt gevraagd klappen ze niet voor jou. Personeel spreek slecht engels soms duits. Prijs verhouding klopt niet. Zwembad lig in de middag v.a.15.30 uur in de schaduw.

Gereisd in juni 2006

• 6rianne broers31-05-2006

We hebben opzich een leuke vakantie gehad. Alleen heel veel russen en dat maakt toch niet zo'n leuke sfeer. Personeel sprak slecht engels.

Gereisd in mei 2006

• Soort strandKiezels
      • Afstand tot strand100 m
      • Privé strandAanwezig
      • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages