Hotel Camyuva beachsterstersterster

Tonen op kaart

31 reviews over Hotel Camyuva beach

• 9felixfoxie09-09-2013

Zeer goed hotel

Zeer goed hotel : nette kamers, goed bedden, ieder zijn balkonnetje. Heel mooi zwembad met glijbanen, eigen privé strand op max 10min stappen. Goed georganiseerde all-in.
    Eten zeer verzorgd en lekker : elke dag veel keuze, veel inheemse groenten en fruit, gebak. Elke dag werd er iets speciaals buiten klaargemaakt : Kebab, wokschotel (!!mmm), forel, BBQ,... Heel vriendelijk personeel, nette openbare plaatsen zoals lobby, trap. Rond het zwembad waar de ligstoelen staan, mocht het wel wat netter. Vooral Russische gasten, maar helemaal niet storend. Goede, niet opdringerige animatie! Hotel is centraal gelegen voor uitstappen : Phaselis, Olympos, Antalya, Kemer stad,... Kortom, we zouden er terug gaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 6lippinkhof11-10-2012

tegenvaller

Vrij saai hotel.Gelijk buiten het hotel een klein winkelcentrum en met de bus ben je voor 1.50 pp in kemer wat wel de moeite waard is om een keer te kijken.Voor de prijs krijg je niet veel annimatie is niet veel en het eten vond ik vrij slecht bijna altijd koud(lauw) en geen variatie elke dag rijst met 1 of ander prutje en als het over blijft krijg je dat de volgende middag weer.De kamers zien er wel goed uit alleen met 4 personen slapen er 2 op een opklapbed en weinig ruimte voor een familiekamer.Het personeel is over het algemeen wel aardig een klein deel spreekt engels of een beetje duits alleen de chef van de eetzaal en het barretje is niet zo heel aardig alleen voor de russische dames.Er zijn over het alegemeen 95% russen waar je weinig last van heb.Het strand is grote kiezels waar je niet lekker ligt de zee is wel lekker maar ook kiezels.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8canandabak21-08-2012

Prima hotel!

Het is jammer dat het hotel nog niet echt bekend is Nederland, hier door veel fransen in het hotel. Maar gezellige mensen! Kamers worden elke dag gepoetst en krijg je schone handdoeken, mooi strand, mooi zwembad, veel animatie en erg leuk dat je in winkelstraat zit, Dolmus is dus niet nodig! Het eten is wat beperkt en veel hetzelfde en het personeel spreekt inderdaad geen engels. Wij hebben ons 8 dagen goed vermaakt!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7Nic11-08-2012

Niet voor herhaling vatbaar!!!!!!

Personeel spreekt haast geen Engels, eten was slecht erg koud en elke dag rijst en macaroni. Animatie was ook niet top. Verder is het hotel netjes en schoon. Fijn zwembad en winkeltjes tegenover het hotel. Kemer met dolmus 10 minuten. Weinig nederlanders, veel Russen en Fransen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 7Carry H.11-07-2012

Voor een week prima te doen

Goed uitziend en schoon hotel. Was er begin juli 2012 een weekje en hebben het prima naar ons zin gehad alleen jammer dat het niet bekend is bij de Nederlanders er zijn voor 95% Russische gasten, personeel is vriendelijk, spreekt duits en slecht engels maar werken hard. Kamer klein maar verder prima. Eten niet echt gevarieerd en uitgebreid maar smaakt goed. Lekker zwembad en wordt goed onderhouden. Wat winkeltjes/terrasjes aan de overkant van het hotel. We zijn bij het zwembad gebleven omdat wij het strand niks vonden met een onverzorgde ligweide en de beach bar is een oud vervallen hokkie wat niets voorstelde.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 10Ilse27-06-2012

Super vakantie

Samen met mijn opa ben ik in juni een weekje naar Camyuva geweest. Het was een geweldige vakantie waarbij we niks tekort zijn gekomen. Het personeel was heel vriendelijk, het eten was goed en afwisselend, als je het hotel uitliep liep je gelijk tegen allemaal winkeltjes aan met een gezellig terras in het midden. We zouden hier zo weer een keer naar toe gaan om lekker tot rust te komen!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

• 10ACHIM HUBER27-02-2012

super hotel !!!

het hotel is een super goed hotel en zeker de moeite waard voor volgend jaar,mijn dochter heeft zich zeker zeer vermaakt,met het animatie team,die zich zeker veel bezig hield met jonge kinderen,en oudere kinderen,er is genoeg te doen voor iedereen.de mensen om ons heen hebben zich zeer vermaakt in het hotel,die wij ontmoet hebben.het personeel,en de mensen om ons heen,waren zeer vriendelijk.ik heb geen op en aan merken op het hotel.het eten was zeer gevarieerd,en elke dag wel ander vlees wat op de barbeque ging.dus zeker wel waard voor je geld.ik ga zeker volgend jaar weer terug.mijn vrouw en dochter verheugen ze nu al voor volgend jaar .ik ga zeker terug met mijn gezin.de kamers ook voortreffelijk en zeer schoon elke ochtend werd dit gedaan.super hotel !!! en zeker de moeite waard !!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 10katie15-01-2012

Camyuva het beste

Wij zijn net terug van een een heerlijke week rust in Camyuva Beach. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. De buffetten zijn uitstekend verzorgd en tot onze verrassing iedere dag anders van samenstelling. De kamers zijn zeer schoon en worden dagelijks nauwkeurig schoongemaakt met nieuw beddengoed. Het zwembad, de tuin worden heel goed bijgehouden. Buiten het hotel is er weinig te beleven, ook de animatie was erg tam. Maar we hebben gewoon een heerlijke, verzorgde en relaxte vakantie gehad mede dankzij de goede zorgen van het personeel in Camyuva Beach.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 1marco25-12-2009

SLECHT

Niet voor herhaling vatbaar mede doordat het personeel aardig chaggerijnig en onvriendelijk overkwam ook vind ik het eten minder waard dan 4 sterren voor de rest geen klaagmededelingen

Gereisd met vrienden in december 2009

• 9Mayda Bakir27-07-2009

topper

het was een super hotel. ik heb me er goed vermaakt. en de persooneel was ook heel aardig!

Gereisd met vrienden in juli 2009

• Soort strandKiezels
      • Afstand tot strand100 m
      • Privé strandAanwezig
      • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages