Hotel Berkaystersterster

Tonen op kaart

20 reviews over Hotel Berkay

• 7Hans en Matty14-06-2010

nooit meer

Het is geen rustig hotel zoals de brochure doet geloven veel harde muziek, kamers waren oke eten komt na een paar dagen je neus uit. Je kan beter bij Konuk restaurant gaan eten even verderop. Je kan niet normaal wat vragen aan het personeel spreken geen engels alleen russisch maar de vrouwelijke manager wel. Wij hadden bij het hotel geboekt omdat er een sauna en haman bij was maar deze was nog niet geopend, pas op de dag van vertrek.wij zijn strandliefhebbers maar dat is daar bijna niet mogelijk je moet via een gevaarlijke trap naar het hele kleine strandje en dan kan je hutje mutje op een stretcher zonder parasol gaan zonnen.verder zit het daar vol met russen niet echt gezellig en heel lawaaierig.voor ons nooit meer hotel berkay en kemer

• 7Sandra & Marty13-06-2010

Nooit meer.

Eten uitermate slecht, na 3 dagen heb je het wel gehad. Geen keus : of vlees of vis, of rijst of pasta of frites, nee, elke dag 1 soort vlees met of rijst of pasta, 1x per week vis, lust je dat niet, jammer dan. Bij het ontbijt elke dag te hard gekookte eieren en 1x per week roerbakeieren met worst. Er was 1x een soort van voorgebakken, slappe friet : BIJ HET ONTBIJT !!! Wij zijn dus bij lokaal restaurant gaan eten en dat heeft veel goedgemaakt (Konuk Rest. op hoek bij de klok). Muziek inderdaad vaak te hard. Hotel is door 90% Russen bezet, evenals Kemer zelf. Hotel ligt ook ruim 1200 mtr van het centrum af ipv 400 mtr !! Stoep erheen erg ongelijk dus moeilijk lopen, zeker voor oudere mensen. In Gumbet en Marmaris ook 3* all in gehad en daar kon wel gevarieerd gekookt worden. Heeft dus niets met de prijs te maken maar meer met de fantasie van de kok. Verder veel muzieklawaai van naastgelegen hotel. Douchecabine ook zeer klein, ong. 70 x 70. Voor ons dus nooit meer Kemer.

Gereisd met partner in juni 2010

• 7sjanie de jonge v.d. salm13-06-2010

erg veel herrie

strand is erg vol,en hotel ligt aan een drukke weg.jammer dat er bij het zwembad vanaf 10u altijd heel harde muziek was,als we vroegen of het wat zachter kon werd dat soms wel verhoord.ik denk dat het een goede plek is voor mensen die van winkelen houden,en met een auto of dolmus,de omgeving willen bekijken,maar niet voor een rustige strandvacantie zoals wij zoeken.

• 1Paul07-06-2010

Een hoop elende

Hotel is keurig verzorgd evenals de kamers. Het eten kan gevarieerder maar je kan geen hoogstandjes verwachten van een low-budget hotel. Het personeel spreekt geen Engels, dus communicatie is nauwelijks mogelijk. Een grote ergernis was dat de muziek de hele dag door veel te luid stond. Na herhaaldelijke verzoeken werd hier niets mee gedaan, sterker nog, onze klachten werden niet serieus genomen waardoor er behoorlijke irritaties ontstonden naar het "bedienend" personeel. Deze mensen kunnen duidelijk niet omgaan met klachten, zijn geen horeca mensen en hebben nog nooit van gastvrijheid gehoord. Het strand is te bereiken via een levensgevaarlijke trap, maar eenmaal beneden zie je dat op een stukje van 40m2, privestrand voor hotel Berkay maar liefst een stuk of 30 bedjes hutje op mutje staat opgesteld. In zee geraken gaat ook al niet door de grove kiezels waaruit het strand bestaat. De plaats Kemer is leuk als je van heel veel shoppen en uitgaan houdt,verder is er niet echt iets te doen.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 7eveline janssen06-06-2010

voor ons niet meer

hotel is mooi ,schoon en netjes niets mis mee..personeel erg aardig maar spreken geen engels wel vloeiend russich vind ik schandalig je kunt niets duidelijk maken...strand is er nauwelijks voor hotel berkay dus als je van strand houd moet je hier niet zijn...omgeving echt mooi...terrasje pikken in de stad is vrij duur...om 23uur gaan de lichten bij de bar en terras...savonds in het hotel niets te beleven ..eten mogen ze meer aandacht aan besteden..

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 8Rob29-05-2010

best een aardig hotelletje

Best een aardig hotelletje met een uitstekende service en zéér vriendelijk personeel(voorál barman ramazan)! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Propere kamers(niet al te groot) die elke dag worden schoongemaakt. Het eten was niet hetgeen wat wij gewend zijn in Turkije maar wél voldoende. Voor vragen kon je altijd terecht bij de vrouwelijke manager van het hotel, overigens de enige die redelijk engels sprak. Minpunten: strandplek behorend bij Berkay hotel was heel erg smal en onbeheerd, géén animatie waardoor voor kinderen minder geschikt, hamam-ruimte was nog niet klaar, gebruik van de biljarttafel is vrij duur(10$ per uur) en aanwezigheid van véél Russen maar dat geldt voor héél Kemer!

• 7D en G12-05-2010

wie van "rustig" houdt

niet in de 1e week van mei gaan. zijn dan net open en hebben nog niet alles "op orde" wanneer je voor een strandvakantie gaat moet je niet naar Berkay gaan. Het eten was super.

• 8Fam. de Groot10-07-2009

Vriendelijk hotel

Vriendelijk hotel met uitstekende en gastvrije bediening. Propere kamers en zwembad. Alleen het eten mag iets meer aandacht hebben.

Gereisd met partner in juni 2009

• 10marco04-07-2009

heel erg goed

rustig ontspannen hotel met goede kleinschalige service

Gereisd met partner in mei 2008

0 tips over Hotel Berkay