Hotel Berkaystersterster

Tonen op kaart

20 reviews over Hotel Berkay

• 5engeltjerengers18-09-2011

nooit meer

Kamer was goed eten matig vier keer meegemaakt dat het bier op was er waren geen fatsoenlijke glazen vieze plastiek bekers het strand was ongeveer 1200 meter waar de stoelen voor de helft stuk waren daarvoor moest je wel een kwartier lopen dat was het strand berkay voor ons geen berkay weer k.rengers

Gereisd met partner in september 2011

• 1J. van de Camp06-09-2011

Absoluut nooi meer

Veel te kleine kamers zonder stoel of tafel ook niet op het balkon.Badkamer veel te klein en vies, bijna nooit warm water,douchebak loop over.Eten slecht en koud.Drankjes niet gekoeld. Kopjes en glaswerk worden met koud water afgespoeldt en zonder af te drogen weer terug gezet. Watercooler wordt met kraanwater gevuld. Douches bij het zwembad vies. Geen mogelijk om binnen te eten, ben je aan de late kant zit je buiten in de bare zon.Wij hadden geboekt voor 9 dagen maar zijn na 4 dagen naar huis gegaan.

Gereisd met partner in september 2011

• 5*****07-08-2011

Geen aanrader

Doe het uzelf niet aan om hier heen te gaan. Alleen als u opzoek bent naar 8 dagen verhongeren en uitdrogen aan zwembad op een ligbed. Het eten is niet eens 1 ster waard. Het is koud, er zitten veel vliegen in het eten en alles wordt hergebruikt. Het hotel komt bij red mijn vakantie als het goed is dit jaar. Het bier wat als enigste drinken koud was en het was ook nog eens 4 dagen op. Het personeel kan geen engels dus als je een klacht wilt doorgeven kunnen ze dit niet eens verstaan. Kemer zelf is ook niet aan te raden er wordt heel veel gediscrimineerd in prijzen door eigenaren van winkeltjes en uitgaansgelegenheden. Het strand is inderdaad geen 200 meter maar ongeveer 10 minuten lopen. Wij hebben veel extra kosten gemaakt voor drinken en eten doordat dit All Inclusive concept niets waard is. Boek liever een vakantie voor 200 euro meer en in een andere plaats van Turkije daarmee bespaart u uzelf een hoop irritaties. Ik ben niet veel eisend maar dit is gewoon een slecht hotel! Helaas

Gereisd met partner in juli 2011

• 1Zeer teleurgestelde vakantiegangers19-07-2011

NOOIT MEER!!! Wat een KA U THEEvakantie

Het ontvangst als je later dan 21.00 uur arriveert, geen eten Hygiëne voeding, niet op dan morgen weer geserveerd Allebei doodziek geweest Water en ijsklontjes chloorwater Versnaperingen die finished waren om 16.00 uur Wodka aangelengd met water en suiker Veel Russen Personeel spreekt bijna tot geen Engels Alles staat in het Russisch. Engels had handig geweest. Reisleidster. Ronduit onvriendelijk en vreselijk gestrest De telefoon van de receptionist stond zo hard dat je er 's nachts meerdere keren van wakker werd. Strand erg ver lopen Wifi werkte bijna niet Propper(s) in het hotel

Kamer en zwembad waren goed!!!

Aangezien wij voornamelijk de voeding, hygiëne en water een ernstige zaak vinden sturen wij per gelijke post een cc aan Alberto Stegeman, red mijn vakantie, want we zullen niet de eerste zijn die over het Berkay hotel een klacht in dienen.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8p. hoevelaken01-07-2011

leuk hotelletje

we hebben het prima naar de zin gehad. het zal wel echt veranderd zijn vergelekn met vorig jaar als ik zo hun reacties lees... we hadden een grote kamer, modern. we zijn altijd vriendelijk geholpen door serdar en er waren niet alleen maar russen, er waren ook veel duitsers en wat engelsen en nederlanders. het eten was niet altijd gevarieerd, maar je zit hier heel centraal, dicht bij het strand en de restaurantjes, dus wij zijn ook wel eens bij restaurant BALIK gaan eten, dat is een aanrader! ik zou het hotel best aanraden

Gereisd met partner in juni 2011

• 1Fam Steegers28-09-2010

Nooit meer

Nooit meer Kemer en zeker niet hotel Berkay, nog nooit zo'n slechte vakantie gehad. Toen ik aankwam dacht ik dat ik in Rusland was aangekomen, wat een arrogante mensen zijn dat, eten was erg slecht en niet gevarieerd, mijn schoondochter heeft nog twee dagen in het ziekenhuis gelegen omdat zij een voedsel vergiftiging had opgelopen, nee geen Berkay meer maar ook geen Kemer!!!! Voor het geld wat ik betaald heb had ik ergens anders kunnen zitten, personeel spreekt geen engels, alleen vloeiend russisch, reisleiding had nog nooit klachten gehad van dit hotel wat ik toch wel betwijfel.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 3et kapaan brusse03-09-2010

nooit meer

heel slecht zeker geen 3 sterrensmorgens warm beleg stond pal in de zon vlieg in de bakken jam 2x rotte eieren gehad verder groen drinken lauw ook de melk stond ongekoelt vreselijk ,elke dag pasta geen allin clussief het is gewoon vp wat een aanfluiting strand moeten jullie zeker weglaten je moet een trapaf houte planken waar meerendeel los zit levensgevaarlijk dan zie je 2bij 3 kiezels met een partietent erboven je kan er niet ondervandaan wantdaar liggen sportaktivieteiten je mag de zee niet in we waren genootzaak 3km verder naar het strand te gaan elke dag 10 euro taxi als je geluk had andere stranden waren van hotels mag je niet op dus al met al toch nog een durevakantie ik wil iedereen waarschuwen ga er niet heen zonde van het geld

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7Rochelle23-08-2010

'Hotel berkay'

Hotel berkay is een mooi hotel, je kan daar lekker zonnen met afventoe een duik in het zwembad. Ze mogen wel wat meer doen aan het eten, het lijkt wel alsof het eten iedere keer opnieuw en opnieuw op tafel word gezet van de dagen ervoor. Alleen de nuggets waren lekker & de sla.

Gereisd met partner in januari 2010

• 7guyver324-07-2010

prima hotel met zijn minpunten

Prima hotel voor mensen die niet te veel luxe zijn gewend. Kamers waren netjes schoon, niet erg groot maar wel van alles voorzien. Minder was dat de handdoeken niet tijdig werden vervangen en overige schoonmaak leek niet al te secuur. Hotel was overspoelt met Russen, niet echt storend wat ons betreft. Eten was prima, goed gevarieerd. Uitgebreide salade, hoofdgerecht meestal keuze uit 2 gerechten. Altijd soep en vers brood. Grootste nadeel vonden wij dat het personeel niet tot nauwelijks engels sprak(muv de kok, leuke man). Hierdoor ontbrak communicatie en helaas werd ook excursie-info moeilijk doorgegeven. Zeker niet aan te raden voor mensen die voor het strand komen, enkel hotelprivé-stranden en die van het Berkay was erg klein en niet verzorgd. Het buurhotel had wel een wat hard animatie volume. Voor het geld wat wij betaald hebben is zeker een betere hotel te vinden op de site van touroperator bijvoorbeeld orange county

Gereisd met partner in juli 2010

• 4Jessica08-07-2010

eens maar nooit meer

Het personeel is over het algemeen vrij vriendelijk, kunnen maar een paar woorden Engels of Duits(wel vloeiend Russisch) Eten is best goed te doen. Veel salades, iedere middag en avond soep, rijst/pasta, brood en afwisselend watermeloen of galiameloen, vlees(burgertjes, kipnuggets, enz. en 1x per week gebakken vis) De Russen worden 's nachts erg luidruchtig als ze een fles of 2 wodka te veel ophebben en er wordt niets over gezegd ALL IN. is het zeker niet(tussen 8 en 10 ontbijten, tussen half 1 en 2 lunch en tussen half 8 en 9 diner en steeds een kwartier voor het einde wordt alles opgeruimd) Er is tussendoor geen mogelijkheid tot een snack en om 22.00 uur sluit de bar!!(dus je bent verplicht om zelf drinken in te slaan voor 's avonds laat) op 300M is en klein winkelcentrumpje(vrij duur) en een kilometer of 2,5-3 ligt het centrum met wat goedkopere souvenirsshops en 3 supermarkten. LET OP!! Russische vrouwen houden van zonnen in string zonder bovenstuk

Gereisd met partner in juni 2010

0 tips over Hotel Berkay