Hotel Beldiana

7.3Goed

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

Op vakantie geweest naar Beldiana?

7.3Goed

• Sauna

21 reviews over Hotel Beldiana

• 10Jan Beton14-08-2011

Goedkoop, Leuk en Gezellig

Mooi Hotel alles was naar de wensen. Je kon de hele dag alles eten onbeperkt het eten was lekker. De zwembad was schooon en ruim de strand was schoon en de zee water ook. De personeel is aardig en grappig leuke tijd gehad. Je hebt binnen het hotel een kleine zaak en tegen over het hotel heb je ook heleboel zaken waar je allemaal bendig heden kunt kopen. Je hoeft je vankantie niet door te brengen om zaken te zoeken waar je leuke benodigheden te kunnen kopen allemaal om heen de hotel mooi ligging.

Aanrader om er heen te gaan

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 10jan de schuur19-02-2009

gezellig hotel!!!

hotel was super!!! het hotel is nu in renovatie en wordt nog een groter hotel, kom zeker weer terug!!!

Gereisd met partner in februari 2009

• 6Jeanette01-08-2006

Een waardeloos hotel. Personeel was vriendelijk. Daarentegen was het hotel zelf smerig. Het stonk altijd. De vreetschuur had ook altijd diezelfde nare lucht. Alles wat ze beloven in de beschrijving klopt niet. De grandioze tuin is nergens te vinden en Kemer ligt niet achter de tuin maar een half uur verder met de dolmus. Een hotel om nooit meer naar toe te gaan. Het wordt totaal overheerst door russen. Wij waren de enige 4 nederlanders. De rest was Rus.

Gereisd in augustus 2006

• 8Guus van Dee08-05-2006

Hotel Beldiana is goedkoop; je krijgt dus geen 5 sterren eten. Maar de kwaliteit is goed. Ook is er genoeg. Wij waren er van 30.4-7.5 met een bezetting van 60%. Voor iedereen was voldoende ruimte rondom het flinke zwembad. Het was lekker rustig.Als het 100% bezet is zou het wel eens krap kunnen zijn. Er komen veel Russen en Oekrainers, die op zich net zo vriendelijk zijn als Hollanders.Het strand is niet mooi, het zeewater wel.

Gereisd in mei 2006

• 10Martijna16-04-2006

Hotel is prima, ik ben er 3x naar toe gegaan met mijn hele familie, die vonden het te gek. Eten is prima en lekker, personeel is grappig, aardig leuk. Door personeel kan ik ook nu beetje Russisch en Turks. Strand is schoon en zee ook. Kamer zijn lekker gekoeld en schoon. Alles is gratis. Hotel is goedkoop. Dit betekent dat jullie er ook naar toe moeten gaan. Ik ga er elke zomer naar toe.

Gereisd in april 2006

• 9mario&rachel31-10-2005

ik ben het helemaal eens met sandra ik en mn vriendin waren er in begin juni 2002 het was gewoon super alles was perfect maar zoals jan het zegt, niet dat ik het wist maar het zal waarschijnlijk door de gene zijn die hem voor twee jaar heeft gehuurd en niks boeide daarom al die slechte reacties maar ik zal met veel plezier in zomer 2006 ernatoe gaan als de echte eigenaar het weer gaat runnen want hij kan er wel wat van dus ik wens het beste voor de eigenaar in 2006 gr mario en rachel

• 9jan30-10-2005

ik ben er geweest in de zomer van 2003 en in 2005 wat een wereld van verschil.2003 super 2005 ongeloofelijk slecht. Heb me laten vertelen dat de eigenaar na 2003 de hotel verhuurd heeft voor 2jaar. Echt zonde ze hebben er een zooitje van gemaakt. Hij gaat het weer in 2006 zelf runnen. Misschien dat ik dan weer terug ga. Maar de eerste keer was toppie

• 6Annemiek18-10-2005

2e week okt. '05 geweest. Trouwe Turkije bezoeker al een aantal jaar, maar dit was het slechtste hotel dat ik gezien heb. Personeel spreekt alleen Turks of Russisch. Geen communicatie mogelijk. Eten is aardig maar ongevarieerd, 7 dagen hetzelfde dus! Ontbijt stelt helemaal weinig voor. Bier uit plastic flessen is standaard warm tot lauw. Alles oud, vaak kapot en onhygienisch. Strand is smerig de zee nog erger, er mondt een bagger(stront?)sloot in uit. Als je er al heen wilt moet je minimaal om 7 uur je handdoek neerleggen.De HELE dag keihard muziek en 7 dagen lang dezelfde cd met 12 nummers. Ga liever voor 100 euro per week meer naar Fame Goynuk. Dat is zeker ruim 4 sterren waard, dit hotel nog geen 3!

• 7Sandy, Franciso en Kelsey29-06-2005

Wij sluiten ons geheel aan bij het verhaal van Chris en Irene.

Door de vele russen heeft het hotel totaal geen sfeer, zij claimen het hele hotel..wat een vreselijk volk.

Ook werden we helemaal gek van de kei harde muziek 'savonds... we konden ook pas middennacht gaan slapen..wat dus totaal niet handing is al je met een klein kindje op vakantie bent.

De mini club voor kinderen stelt ook niets voor aangezien mijn kind geen russisch spreekt. En van de kinderspeeltuin moet je niet veel voorstellen... er staat 1 kapotte glijbaan en 2 wipkippen.

Verders was het hotel/eten/personeel prima.

MAAR ALS JE GEEN RUS BENT OF KLEINE KINDEREN HEBT, ZAL IK HET HOTEL NIET AANRADEN.

Gereisd in juni 2005

• 10J.Boom18-05-2005

perfect hotel sevice was uitmuntend alleen het te vroeg op staan bij vertrek jammer dat dit moest voorkomen inplaats dat we s`morgens om 10 uur op het vliegveld moesten zijn was dat vervroegt naar 0.30 in de moergen

Gereisd in mei 2005

Hotel Beldiana info