Hotel Asdem Parkstersterster

• Sauna
Tonen op kaart

55 reviews over Hotel Asdem Park

• 8Natascha19-07-2006

Ik heb erg genoten in het hotel. Service was erg goed. Elke dag werd de kamer verschoond. Gezellig personeel. Goede entertainment. Heerlijk en voldoende gevarieerd eten. Dicht bij het strand en naast het centrum. Zeker de moeite waard om nog een keer naar toe te gaan..

Gereisd in juli 2006

• 7derk Bus27-02-2006

Ach het ligt er maar net aan wat je verwacht voor die prijs. Wij hebben er lekker gegeten. OK het hoofdgerecht was meestal simpel, maar de salades en toetjes maakten dat ruimschoots goed. Het hotels is toe aan een renovatie, maar het is er nog goed toeven. Het strand biedt plaats genoeg en de ligging in het centrum maakt veel goed. Ga ook eens naar de Hamam, maar niet via de reisagent. Bel er zelf naar toe, ze komen je ophalen en het scheelt aanmerkelijk! Een pracht ervaring.

Gereisd in februari 2006

• 6Manon15-12-2005

Ik ben afgelopen zomer in asdem geweest.Ik had er veel meer van verwacht .Het lag geweldig ik viel bijna flauw van zo'n mooie winkelstraat maar het eten was afschuwelijk. Maar aan het gebouw vast zit titanic en daar was het eten geweldig.Een aanrader.Voor 20 euro heb je voor twee personen drinken eten een toetje alles er op en er aan.

Gereisd in december 2005

• 7Petra02-11-2005

Ben inmiddels alweer een paar weken terug. Prijs-kwaliteit klopt. Ik vond het eten prima en de medewerkers buitengewoon vriendelijk en service-gericht. Kamers zijn niet bijzonder maar worden goed bijgehouden. Er is zeer veel te doen in de omgeving. De russen kunnen inderdaad knap vervelend zijn maar gelukkig zitten er ook aardige tussen.

Gereisd in november 2005

• 5Mascha28-10-2005

Net terug uit asdem park, ons is het erg tegen gevallen. lobby ongezellig, zwembad water leek wel ijswater, het strand was een rommeltje. Het eten was aardig maar weinig variatie. Personeel was erg aardig, erg dol op kinderen. kamers waren groot (familie kamer). Ligging was perfect veel winkels het leek de kalverstraat wel. Ons zul je in het hotel niet meer tegen komen.

• 7José21-10-2005

Wat een aggenebbes hotel, zonder all-inclusive formule. Meer volpension. Na 23.00 niet meer mogelijk drinken te bestellen. Ook niet tegen betaling. Buiten de drie hoofdmaaltijden om is er ook niets te eten/snoepen behalve een droge koek. Veel onbeschofte russen. Lekker eten, gevarieerd. Geen leuke zitjes in het hotel. Wij zaten in de lobby die meer dan genoeg verlicht was. Het lijkt idd een bejaardensoos. Van de 5 keer dat we in turkije geweest zijn, is dit het slechtst bevallen. Volgens mij is het geen 4 maar een 3-sterren hotel. Ligging is perfect! Geen aanrader, eerder een afrader!

• 6Menno20-10-2005

Zwembad mın 10 en beetje charijnig personeel en koud eten.Goede en leuke kamers, schoonmaak goed. Geen animaties en niet veel te doen in oktober. Strand drie keer niks in oktober. Het hotel draait volgens Menno op 50%. Leuk hotel voor dit geld, een echte aanrader voor 70 plusser's, lijkt de bejaardesoos wel zegt Menno.

• 7Annelies Borkes05-10-2005

Wij zijn gisteren teruggekomen van een 14-daagse vakantie in Kemer. Wij hadden er wel iets meer van verwacht. Asdem Park viel ons eerlijk gezegd iets tegen, vooral de eetzaal vonden we er, voor een 4-sterren restaurant, wel een beetje saai en sober uitzien. Het eten kon er mee door, maar er was niet veel variatie en alles herhaalde zich na een paar dagen, vooral veel kip en vis.De kamer was prima aangezien wij met ons tweetjes een 3 persoonskamer hadden. Van de 5 keer dat we nu in Turkije zijn geweest, was dit de minste vakantie. Voorlopig maar even geen Turkije meer. Er zijn er ons te veel Russen.

• 8Tineke14-09-2005

maandag morgen terug gekomen ( 12-9) echt de ligging en het hotel zelf is perfect, en ontbijt en lunche aardig, maar het avond eten was slecht,dit was onze 5 de keer in Turkije en we hebben nog nooit zo slecht gehad. Iedere avond uit eten gegaan . Bij ons waren de obers uitgewerkt,en de Russen ( of Polen ) waren veel aanwezig. Maar het was toch en fijne vakantie.

Gereisd in september 2005

• 8Marianne Vijfvinkel21-08-2005

Wij zijn gisteren terug gekomen uit Asdem Park. We hebben een toptijd gehad. De kelners/obers zijn fantastisch, in Turkije is de klant geen koning maar keizer! Ook de chef vond ik zeer grof tegen zijn eigen personeel. Tegover de gasten komt dit niet leuk over. Ook het animatie team was erg leuk. Het darten, de watergym, stepaerobics, waterpolo, beachvolley. Kortom er is voldoende te doen als je actief wilt zijn en als je geen zin hebt kun je heerlijk luieren op de ligbedden aan het zwembad (met kussen) of aan het kiezelstrand waar Yusef (de beachboy) zorgt dat je strandbed klaar staat, in de schaduw of in de zon. Jouw wens is zijn bevel. Hij haalt je drankje en maakt een gezellig praatje! Ook de russen vond ik stug en ongemanierd. Voor ons geen reden om weg te blijven uit Turkije. Asdem Park toppie!!!!!! (Wij waren met 2 gezinnen met ieder 1 kind)

Gereisd in augustus 2005

• Afstand tot strand100 m
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats