Hotel Asdem Parkstersterster

• Sauna
Tonen op kaart

55 reviews over Hotel Asdem Park

• 8Judith en Martijn22-05-2008

Simpel maar goed hotel. W zaten in het gele gebouw, een ander hotel dat ze erbij hebben gekocht. De kamer was niet groot maar wel netjes en er werd elke dag schoongemaakt. Het ontbijt en de lunch waren prima, avond eten hebben we er nooit gegeten omdat we liever lekker op een terras zitten :) We zaten direct aan een winkelstraat, lekker veel bedrijvigheid! Aanrader is Bistro 5, zit aan het eind van de winkelstraat bij de rotonde met de fontein. Verder lag het strand op een paar honderd meter lopen, een stenen strand. Als je bereid bent verder te lopen, loop dan door naar moonlight beach, dat is een grof zand strand.

Al met al een geweldige vakantie gehad!

• 8Frans en Nell21-05-2008

Het hotel heeft een heel gunstige ligging, midden in het centrum van Kemer. Jammer, dat er zoveel Russen waren. Maar we waren het met de andere Nederlanders eens dat ze zich vrij netjes gedroegen. Het eten was goed, vooral liefhebbers van pudding en taart konden hun hart ophalen. Bij de bar maakten ze lekkere cocktails. Al met al was het een geslaagde vakantie .

• 7Stephanie18-05-2008

Prima hotel voor een weekje naar de zon. Het is een AI formule. Het eten is best goed. Veel russen die van tevoren zulke enorme borden met toetjes opscheppen dat je wel mee moet doen wil je nog een toetje eten! Kamers zijn netjes en worden iedere dag schoongemaakt. Tot 00.30 uur keiharde muziek! Dat is van het entertainment team. Leuk voor ons aangezien wij geen kleine kinderen mee hadden. Let hier goed op bij het boeken, want je zit of dichtbij het "entertainmet dakterras" of boven de winkelstraat dus je hebt altijd last van geluidsoverlast. Wil je gewoon lekker stappen en feesten? PRIMA AANRADER. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

• 7Emi01-12-2007

Ik ben hier begin augustus geweest. Het is een goed hotel. Het is geen complex met bars etc erin. Je hebt ook geen glijbanen etc voor kinderen, maar je kunt wel gewoon zwemmen in mooi zwembad. Voordeel is dat je voor je drankjes niet betaalt (het is all inclusive), maar dat het ook niet zo duur is als all inclusive. Het eten is echt wel goed. Ok niet zoo uitgebreid als all inclusive, maar zeker wel goed genoeg en ook lekkere toetjes. Ook middageten met veel warms (net zoals avondeten). Koekjes in de namiddag stelt niet veel voor, maar als je echt wil eten moet je in 5* zitten.

Het ligt midden in centrum van Kemer met discotheken, bars, winkelstraat en strand. Het is echt een aanrader voor jonge stellen die ook willen uitgaan en veel in de omgeving doen.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8linda04-10-2007

Alles was goed,maar oudere mensen kunnen beter hier niet komen vanwege de grote geluidsoverlast tot diep in de nacht.Hebben niet goed geslapen en waren daardoor niet echt uitgerust. Wij zullen hierdoor niet meer voor dit hotel kiezen

Gereisd met vrienden in oktober 2007

• 8sandra16-09-2007

het eten was koud de lift was kapot de laatste 3 dagen duurt erg lang voor het gemaakt werd zwembad super zuiver. vriendelijk personeel winkelstraat erg mooi

Gereisd met familie in september 2007

• 8Joost van de Lustgraaf15-08-2007

Helaas zijn wij ondanks dat we geboekt hadden niet in dit hotel terecht gekomen. (bij Maxx tours geboekt hebben ons wegens overboeking in 1 ster hotel gedumpt) Wij zijn daar wel wezen kijken in en bij het hotel. Zag er zeer goed uit. 200 meter van het strand en het centrum. Ideaal voor gezinnen met kinderen in de leeftijd van 16 en ouder. Er is elk moment van de dag voor één ider wel vertier en vermaak.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 9wiel en iris offermanns31-07-2007

Dit hotel heeft me aangenaam verrast voornamelijk met hun steeds terugkerende lach en service van het hoogste niveau.Het eten was niet te pruimen en heb dit ook in het gastenboek geschreven.Het eten is op de russen gemaakt en daar mag wel wat aan veranderen

Gereisd met familie in juli 2007

• 8G de Hoog16-06-2007

Relax hotel midden in het centrum, doet nog lekker kleischalig aan, wij hadden uitzicht op de gezellige winkelstraat (bij gesloten balkondeur niets van te horen), kwaliteit van het eten was ruim voldoende,zou wel wat uitgebreider kunnen,er werd elke maaltijd ook nog wat op de grillplaat buiten gebakken, zeer correct en aardig personeel, aanrader.

Gereisd in juni 2007

• 9l en g07-03-2007

prima hotel voor de verhouding prijs en kwaliteit ben er nu drie keer geweest en als het eten slecht was geweest hadden we echt niet terug gegaan als je uitgebreid wil eten moet je in een 5 sterren gaan zitten het hotel heeft een prima ligging in het centrum en een eigen strand vlakbij personeel is super

Gereisd met vrienden in juni 2004

• Afstand tot strand100 m
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats