Hotel Asdem Parkstersterster

Tonen op kaart

55 reviews over Hotel Asdem Park

• 8Angélique30-06-2008

17 juni 2008

Geweldig hotel voor 20, 30 en 40 +. Goed animatie team. Vriendelijke obers. Ligging is perfect. Als je rust zoekt moet je zeker hier niet zijn !! Animatieruimte op het dak is geweldig, zo ook de shows die er zijn. Wij waren de enige nederlanders in het hotel. Vooral veel russen en bosniërs. Het eten was oké .

Gereisd met familie in juni 2008

• 8fam roetenberg11-06-2008

de eerste dag bleek dat 90% van de gasten uit russen bestond maar het moet gezegd worden ( op enkele uitzonderingen na ,zoals die er altijd zijn )totaal geen last van gehad. er was inderdaad veel lever maar alleen tussen de middag maar genoeg keus om toch goed te kunnen eten . ook s'avonds was het eten niet slecht zeker gezien de prijs/kwaliteits verhouding . als je het personeel met respect behandeld krijg je dat gewoon terug dus personeel verdiend een pluim .

kortom primavakantie gehad en zeker een aanrader qua locatie

Gereisd met partner in juni 2007

• 8Karin en Ahmet08-06-2008

Wij zijn in mei 13 dagen geweest. Heerlijk hotel, goed eten, leuke obers (als je geen Russisch praat), schone kamers en vlak bij (kiezel)strand. Wij hadden kamer met uitzicht op zwembad. Jammer dat de disco op het dak open was, maar keurig om 24.00 uur hield het op, dus dat is netjes. Soms 's nachts echtelijke ruzies door dronken Russische mensen. Toen wij er waren ook geen muziek op strand, dus heerlijk rustig.

Gereisd met partner in juni 2008

• 505-06-2008

Waardeloos hotel ongezellig slecht eten en vreselijk veel herrie savonds,ontzettend veel Russen!Aangeboden door door onze touroperator(onbetouwbbaar)Wij hebben het slecht naar ons zin gehad.Misschien wel de laatste keer Turkye.Wij raden een verblijf in dit Hotel dan ook af.

• 5Fam. Jonker uit Groningen05-06-2008

Super slecht hotel. Vies en smerig. Heel veel overlast van russen, zowel in het hotel als erbuiten. Het eten was niet aan te raden, van de 15 dagen 10 dagen lever (afvalreepjes), en lange wachttijden. Kamers niet tot niet goed schoon gemaakt, en handdoeken krijg je er om de 3 dagen. En last but not least... Onvriendelijk personeel... Nooit meer naar Asdem park. Geen aanrader dus

Gereisd met vrienden in mei 2008

• 7R. Wesseling03-06-2008

Prima hotel, ware niet de disco op het dak. Enige vervelende mensen in het hotel waren een stel Rotterdammers.

Gereisd met partner in mei 2006

• 7Boonmann-Hollands28-05-2008

tja voorseizoen, animatie een ramp. service goed behalve dat er meerdere stukken glas meer dan een week in het zwembad lagen ook na meerdere meldingen en zelfs een gesprek met de manager. Eten goed maar niet bijzonder. Kamer goed voor een hotel op leeftijd. Ligging prima 100m van het strand dit is door een mooi park te berijken en ook aan het begin van een hele mooie winkelpromenade.

Gereisd met partner in mei 2008

• 8hans26-05-2008

Wij hebben met ons gezin hier een heerlijke vakantie gehad. Vriendelijk personeel, goed eten, mooi schoon zwembad. Hotelkamers zijn goed en het wordt erg goed schoongehouden. Vlakbij het strand en de mooie winkelstraat. Voor ons was het top!

• 5L. van der Sluijs23-05-2008

Tijdens lunch en avondeten staan er lange rijen mensen te wachten alvorens zij bij een piepklein buffetje met weinig tot geen keus aan eten kunnen bemachtigen (wachttijd plm 15-20 min.) ongelooflijk slecht geregeld. De aanwezigheid van a-sociale russen heeft onze vakantie verder verpest. Dit hotel is zeer zeker niet aan te raden

• 8Bert22-05-2008

Zijn net terug van 2 weken Kemer in dit hotel. Goede prijs-kwaliteit verhouding; service en eten uitstekend. De herrie van de disco tot 0030 uur iedere avond is een zeer sterk min-punt en hun eigen strandje aan de overkant van de weg kan wel wat verbeterd worden. Ten sterkste af te raden om in Blok C (het aangekochte hotel achter het hoofdgebouw) geboekt te worden - kamers zijn klein, het gebouw heeft geen lift maar wel 4 verdiepingen - lastig als je slecht ter been bent. Wij kwamen midden in de nacht aan en werden daar in gestopt - 4 hoog - gelukkig heeft de vertegenwoordiger van de reisorganisatie kunnen bemiddelen om ons de volgende dag in het hoofdgebouw (blok A en B) kunnen plaatsen. En dan zeg ik maar niets over de 80% bezetting van de Russen. Hotel zelf een aanrader maar ik vrees dat het binnen afzienbare tijd niet meer in de Nederlandse reiscatalogi zal staan.

Gereisd met partner in mei 2008

• Afstand tot strand100 m
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats