Hotel Asdem Park

54 reviews over Hotel Asdem Park in het Nederlands

Zeer slecht

Mark
25-7-2011

Dit hotel hebben wij vooraf niet geboekt. Vanwege een overboeking in ons geboekte hotel zijn wij hier 2,5 dag verbleven. Zodra je het personeel in het Engels aanspreekt hebben ze werkelijk geen idee wat je bedoelt. Dit geldt voor het personeel achter de bar en achter de receptie. Men spreekt Turks en Russisch. 100% bezet door Russen die veel lawaai maken. Het eten is heel vet, niet warm en het staat veel te lang in een veel te warme ruimte. De kamers zijn redelijk schoon bij aankomst. De dagen dat wij er waren wel werd schoongemaakt. Wel klein, dus weinig plaats om je koffer goed kwijt te kunnen, geen balkon waar je op kon gaan zitten en een hele kleine badkamer voor 2 pers. Het enige positieve van dit hotel is de ligging. Straat oversteken en je staat op het kiezelstrand, waar overigens ook alleen maar Russen te vinden zijn. Midden in het centrum, als je daar van houdt is het ideaal. Heb je een overboeking, en je word naar dit hotel gebracht, neem hier dan absoluut geen genoegen mee!!

NOOIT MEER!

Anita Smit
10-5-2010

We hadden de slechte beooprdelingen op internet voor vertrek gelezen en dachten "Hollanders moeten niet zo zeuren. Ach het zal wel meevallen". Nooit eerder zijn wij in zo'n slecht hotel geweest. Bij aankomst hebben mijn man en ik 's nachts om 4.30 uur een uur lang opgesloten in de lift gezeten met de kofferdrager/bellboy zonder hulp. Het licht viel constant uit in de lift en de noodtelefoon was buiten werking. De bellboy sprak alleen Russisch en Turks en raakte in paniek terwijl de temperatuur in de lift op liep tot ca 40 graden. Nooit excuses gehad voor deze ervaring. Vet eten, zeer onvriendelijk personeel en stomdronken Russen die je 's nachts wakker houden door hun gekrijs. Bier, limonade aangelegd met spuitwater. wijn niet te dinken en geen spa rood te vinden. Eten wordt voortijdig weggehaald. Personeel spreek geen woord Engels of Nederlands, wél Russisch. Veel prostitutie in het hotel. Goedkoop is duurkoop. We zijn buiten 't hotel gaan eten en drinken. Ga er nooit meer naar toe!

Hotel asdem park in Kemer is voor een *** een prima plek om te vertoeven. Alleen voor mensen die niet van Disco houden is dit niet de geschikte plek om te vertoeven. Wij waren in het voorjaar hier de gast. EN alles was toen prima. Alleen weet ik niet hoe het in de zomer is aangezien het zwembad erg klein is en er toen al bijna geen plek was. Het eten is te doen maar niet gevarieerd en zoals altijd in dit land is het eten er lauw. Er lagen glas scherven in het zwembad waar wij een meerdere keren een melding van hadden gemaakt zelfs aan de manager. Op de vijfde dag lag het glas er nog steeds. Hierop hebben wij iemand van het animatie team aangesproken deze heeft het opgelost. Ook omdat ze hier altijd waterpolo deden. Het animitie team voor dit hotel is voldoende. Wij hebben er een leuke vakantie gehad. Maar we willen er niet meer terug.

Nooit meer

Thea Ksppee
5-1-2009

Alles smaakte hetzelfde, russen maakte het hotel onvriendelijk

2008

niet teveel verwachten

cem
20-8-2008

het was een leuk hotel alles gezellig maar na drie dagen heb je alles wel weer gezien wij kwamen er om 00.00 uur binnen en werden door de belboy naar onze kamers gebracht wij zaten ik blokc 3e verdieping 's ochtends werden we om ongeveer om 10 elf uur wakker al zou je 10 eetens waren hebben dan heb je er dan maar 7 de bediening is niet uitzonderlijk gezellig maar wat verwacht je ze werken van 6 uur 's ochteds tot over enen 's avonds het zwembad is echt een pluspunt het wordt elke avond schoongemaakt het is echt ontzettend mooi de kamers worden ook elke dag schoon gemaakt allen kijk niet onder je bed dan durf je er gelijk niet meer te slapen zo ies was het de cola en dergelijke waren prikloos smaakloos en heel goedkoop in de lobby was het ontzetend heet ze hadden de airco uitgezet voor geld besparing ofzo als je dit hebt gebokt don't worry maar als je iets moest kiezen kijk dan verder veel russen ga naar kusadasi veel gezelliger of marmaris ook heel leuk o het animation team was ook fun

Nooit meer!

Hoogervorst
10-8-2008

Zeer slecht eten, wat gewoon een anderhalf uur buiten blijft staan zonder enige vorm van koeling. Eten is vaak lever, varkensmaag e.d. Nee je kunt beter buiten de deur eten. Als je een half uur na aanvang van een buffet komt zijn de toetjes e.d. al weg. Deze worden ook niet aangevuld evenals de rest van eten. Op = op is hier het motto

De dranken aan de bar zijn zeer zeer beperkt qua aanbod. Ze kennen een cocktail en dat is met wodka. Iets anders is er niet. Het bier is goed te drinken.

Het hele complex is gericht op Russen!

Personeel spreekt zeer slecht Engels, zelfs bij de receptie. Dat kan toch niet!

Kamers zeer klein. Om je koffer te openen moet je deze eerst op bed leggen. Meer ruimte is er niet.

Blok C is wel rustiger, maar bedenk wel dat het geen lift heeft en dat is niet prettig als je op de 4e zit.

dit kon beter !

waterschoot theo
29-7-2008

heel vriendelijk personeel, 2 goede zwembaden met veel animatie elke dag ook voor de kinderen.

het eten kon beter, altijd het zelfde met weinig afwisseling , buffet stond ook buiten met temp. van 40 gr. en meer !! de kamer werd niet zo netjes gekuist , de badkamer is heel klein , juist goed voor 1 pers. om je daarin te bewegen . de lakens werden maar 2 maal vervangen op 14 dagen . veel lawaai op het eerste verdiep door disco tot 1 uur. en heel veel russen , je hoorde niks anders ! dit hotel heeft voor ons drie sterren en zeker niet meer .we zijn niet veel eisend op vakantie maar het moet toch iets zijn ! het vriendelijke personeel krijgt van ons een 10/10 . het hotel is goed gelegen , dat was een plus punt.

ook spijtig van al die poezen die daar binnen en buiten lopen , niet zo proper met al dat voedsel op het buffet.

het ontbijt vonden we maar niks 3/10 .

5 sterren is toch een aanrader in turkye .

Hotel voor jonge mensen

C.Michielsen-van der Graaf
9-7-2008

Wij waren 2 enige Nederlanders, verder allemaal Russen. Hotel gericht op Russen. Weinig Engels, zelfs door personeel werd alleen Turks of Russisch gesproken. Nogal wat kleine kinderen. Goed zwembad.

Na 21.30 uur gekmakende harde muziek vanaf dakterras, èn ( andere) muziek vanuit een bar. Tot 00.30 uur.

Eten was redelijk. Omgeving gezellig in buurt van winkelstraat. Park aan overkant straat en na park strand. Steenstrand.

Terwijl wij er waren was de temperatuur regelmatig 47 graden.

geweldig

Munro
9-7-2008

Wij, mijn moeder en ik, zijn hier voor de tweede keer teruggekomen en vinden het hotel zelfs beter geworden. Het eten is prima, mensen moeten niet verwachten als ze hier naar toe gaan dat ze hamburgers of grote stukken vlees op hun bord krijgen, dat is in geen enkel hotel zo. Daar heb je overigens geen trek in met 36 graden. De obers zijn heel vriendelijk als jij dat ook tegen hun bent. Het personeel spreekt niet goed engels vanwege het feit dat er heel veel russen aanwezig zijn. De ligging is precies goed want je loopt zo de winkelstraat in. Sinds kort hebben ze ook een nieuw gedeelte(overkocht?) dus dat betekent een tweede zwembad, deze veel rustiger dan de ander. De kamers daar zijn goed, badkamers nieuw, en er werd elke dag goed schoongemaakt. Er is een kinderanimatie aanwezig en er zijn 2 kinderbadjes. Wij zijn zelf 12 keer in Kemer zelf geweest en wij vinden het nog altijd erg gezellig en gaan vooral terug omdat de mensen zo vriendelijk zijn.

fam Steenhaut

Fam Steenhaut
30-6-2008

ZEER SLECHT HOTEL!!!!! Geen aanrader en zeker niet voor kinderen!!! Het eten trekt op niets! Tenzij je gek bent van lever, kippenmagen, overschotten met weet ik veel wat en heel veel ketchup!Personeel doet geen moeite om je te verstaan (verstaan alleen maar hun eigen taal) en zijn onbetrouwbaar en onbeschoft!!

Deze vakantie is niet geschikt voor de Europeanen die tien keer meer betalen dan de Russen die er massaal aanwezig zijn!

De zandbak voor kinderen wordt gebruikt door de plaatselijke katjes om hun behoeften te doen. PROPER!!

Locatie! Een mooie winkelstraat maar zeer vervelende verkopers!! ZEer opdringerig en onbeschoft als je niet ingaat op hun verkoopstechnieken!

Er zijn veel betere plaatsen in Turkije om een fijne vakantie te hebben, bv. Side. Dit hotel trekt het volledige Turkse toerisme en cultuur naar een nulniveau!!!

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Asdem Park in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Asdem Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.