Hotel Art Corinthia 5

6 reviews over Hotel Art Corinthia 5 in het Nederlands

2005

geboekt bij Touroperator en omgeboekt naar deze hotel en

kim
8-5-2005

geboekt bij Touroperator en omgeboekt naar deze hotel en het was perfect heel mooi hotel echt heel lux prima eten en de kamers waren ruim en lux ingericht gevlogen met inter airlines prima toestel pluim voor Touroperator met deze omboeking van cesars temple naar deze luxe hotel

Gereisd Anders in mei 2005
2004

Het is een tof hotel we zijn er 2 keer geweest en vonden

Janine Spronck
10-9-2004

Het is een tof hotel we zijn er 2 keer geweest en vonden het geweldig goed.Het eten in de zomer is wel beter als in de winter cq voorjaar want dan is het binnen en minder uitgebreid. Maar met een woord GEWELDIG.

Gereisd Anders in Fri Sep 10 2004 20:05:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn in sept

Cissy
3-8-2004

Wij zijn in sept. 2001 geweest en vonden het ondanks wat tegenslagen geweldig. Het pesoneel was tegek. wij hadden toevallig een nederlands animatie meisje bij de miniclub. dit was voor onze dochter helemaal tegek. Ook toen ons dochtertje flink ziek werd en naar de dokter was geweest werden we op onze kamer verrast met champagnem,een grote fruitmand, heelveel chocolade en sirade voor haar. Is dat geen service? ondanks dat we daarna naar nog luxere coplexen zijn geweest is dit echt toch wel een aanrader qua prijs/kwaliteit

Gereisd Anders in augustus 2004

waren er in nov 2002 en tevreden nadien div andere hotels

Ron Ridderkerk
17-1-2004

waren er in nov 2002 en tevreden nadien div andere hotels gehad maar vonden Resort Kemer meer dan de moeite waard voor de zelfde prijs.We bezochten dit hotel in nov 2003 en gaan weer terug.

Gereisd Anders in Sat Jan 17 2004 16:44:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2003

LEUK HOTEL BEN INMIDDELS IN XANADU TOPKAPI WOW BODRUM DEZE

robert en francis ......oss
25-10-2003

LEUK HOTEL BEN INMIDDELS IN XANADU TOPKAPI WOW BODRUM GEWEEST DEZE 3 ZIJN NATUURLIJK VEEL BETER MAAR OOK STUKKEN DUURDER MAAR VOOR EEN GEWOON 5 STERREN HOTEL WAS HET HIER ERG LEUK 1000 KEER LEUKER ALS BV KIRIS ALINDA ALS WE WEER EEN KEER GOEDKOPER WEG WILLEN BLIJFT DIT ZEKER EEN OPTIE.

Gereisd Anders in oktober 2003
2002

Late reactie! Onze ervaring okt 2001 300% Echte aanrader

John ter Beek
27-1-2002

Late reactie! Onze ervaring okt 2001 300% Echte aanrader bij dit All Inn arangement. Er was werkelijk niets op aan te merken. Vriendelijk service gericht personeel. Na 10 jaar Kreta zomervakantie's gaan we deze zomer terug naar dit 5* hotel. Ontbijt,Lunch en Diner, Drank volop keus. Sauna,Haman, Zwembad Strand iedere dag grote schoonmaak. Netjes Sinds 1999 een weekje weg met Touroperator in het najaar. Side,Gumkoy,Kizilagac diverse hotels gezien maar dit is werkelijk klasse.

Gereisd Anders in januari 2002

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Art Corinthia 5 in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Art Corinthia 5 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.