Hotel Ambassador Plazasterstersterster

• Sauna
Tonen op kaart

122 reviews over Hotel Ambassador Plaza

• 9de vijftiger05-09-2005

wij hebben hier een zeer fijne vakantie gehad.het personeel van de bar mag wat vriendelijker zijn.verder was het eten altijd aan de koude kant,maar er was wel altijd keuze genoeg.het zou fijn zijn als er meer bedjes bij het zwembad waren of ze moeten de drank op het strand inclusief doen dan is dit probleem ook zo opgelost.anders alleen lof voor deze toplocatie

Gereisd in september 2005

• 9Regie en René02-09-2005

wij waren met 3 volwassenen en onze dochter van 15. Ging bij aankomst even mis omdat alle villa's vol waren de dag daarna hebben ze ons alsnog een villa gegeven. We zijn 12 dagen geweest en dat was wat betreft mij mijn man en dochter te kort. geweldig personeel, beetje vreemde chef van het restaurant. Op 1 van onze laatste dagen hebben al de nederlanders wel een geintje met die klere russen uitgehaald en alle bedden bij het zwembad om 06.00 uur al bezet gehouden, was wel grappig. Was een top vakantie gaan zeker nog eens terug en kan het iedereen aanraden.

Gereisd in september 2005

• 9p.spil19-08-2005

Heel mooi hotel eten was afwisselend de service was perfect.Strand lekker dichtbij.we waren met drie personen in een kamer dit was ruim genoeg.Kemer een leuke plaats met leuke winkels leuke boulevard.Voor herhaling vatbaar.Zeker een aanrader om weer heen te gaan.

• 9Peter, Marry en Birgit09-08-2005

Wij zijn er de eerste 2 weken van Juni (2005) geweest en hebben een fijne vakantie gehad. wij verbleven in een van de appartementen waar alles aanwezig is wat je nodig hebt, alleen een beetje sober aangekleed. Het personeel loopt zich de vouwen uit hun broek en zijn niet te beroerd iets extra's te doen. Marry was in die tijd slecht ter been en werd waar mogelijk overal geholpen! De prijs/kwaliteit verhouding in dit hotel/appartementen compex zijn uitstekend en wij gaan zeker nog een keer hier naar toe.

• 9T&S en 4 kids08-08-2005

Weer helemaal TOP!! Waren er voor de 2e keer met onze 4 kids. Vorig jaar uitstekend bevallen en kregen, na aanvraag, opnieuw dit jaar dezelfde uitstekende Villa van vorig jaar. Prima geregeld (niet zoals in Spanje dat ze je fax nooit ontvangen hebben met je voorkeur), werden herkend van vorig jaar en meteen hartelijk ontvangen en zelfs omhelst ! Eten was (nog) beter als vorig jaar, nog meer variatie. Wel een grote minpunt: weinig bedjes en parasols bij het zwembad! Verder kan het wat ons betreft niet beter !

• 10gerry, thyra van den berg27-07-2005

goede kamers, goed eten, goed personeel

• 9Marij,John,Ralph Horbach25-07-2005

Goede verzorging , eten was goed, personeel vriendelijk.

• 9H.K.14-07-2005

ook voor de tweede keer weer bijna alles prima zij werken echt aan de minpunten als jij iets niet goed vind. Bevoorbeld twee jaat geleden kwamen wij s'middags om 2.00 uur aan, het was geen eten meer te krijgen, dat was deze keer wel het geval wij zijn 'snachts aangekomen en zijn meeteen gevragt of wij iets te eten of te drinken wouden hebben. Dit jaar was de eenigste minpunt dat er te weinig parasols en ligbedden aan het zwembad stonden, daar wordt hopelijk weer aan gewerkt. De eerste dagen waren er veel russen, een de laatsten dagen stikte het van de zweden wat een onbeschaaft volk zeg? Geen goede morgen of zo helemaal niets maar blijkbaar ook niet ondermekaar dat is met de hollanders wel aanders. Trouwens zijn wij door de medewerkers die er twee jaar geleden ook al werkten herkend en vriendelijk ontvangen, somige omhelsten ons zelfs dat was een gevoel als of je naar huis komt.

• 10edwin en carry01-07-2005

wij zijn 2weken in ambassador geweest het hotel was super de kamers waren goed en schoon had een kamer op de begaande grond gevraagd vanwege mijn rugklachten en ook gekregen wat alleen jammer was dat er zoveel russen waren wat een arrogant volk is dat zeg ik had ook wat problemen met de russen want we hadden aan elke kat van de kamer russen zitten maar dat werd snel opgelost bij de receptie door de russen sta je wel lang in de rij voor het eten maar ja dat nam je op de koop toe het eten was ook prima en de bediening ook wij gaan zeker terug naar ambassador maar geen 2weken meer 1week of tien dagen is lang genoeg voor kemer

• 9H.Blok18-06-2005

Bij aankomst werden wij in een >zolderkamer< geplaatst,in een hotel zonder lift. Dus veel trappen lopen. Bij de receptie een andere kamer op een lagere verdieping gevraagd.Dit werd perfect zonder problemen geregeld.Fijne ruime kamer welke heel netjes werd schoon gehouden.Ook hier weer een fooitje voor de werkster in het begin van de vakantie en het kan niet meer stuk.Heel vriendelijk personeel over het eten geen min-punt te vinden.Het strand was ook gezellig met het icecreame-meisje. Maar na 1 keer Kemer hebben we het wel gezien jammer dat er geen traditionele markt was dit geeft toch wel wat meer vakantie sfeer. Terug denkende aan Ambassador Plaza een fijn hotel en dito vakantie.

Gereisd in juni 2005

0 tips over Hotel Ambassador Plaza

1 vraag over Hotel Ambassador Plaza

• Martine, 21-08-2012

actuele rvaringen over dit hotel?

Sinds 2010 is er geen beoordeling meer toegevoegd. Zijn er in 2011 of 2012 nog Nederlandse gasten geweest en zijn daar ervaringen van bekend?

Kiliana, 24-08-2012

Hoi Martine, ben er zelf nog nooit geweest in dat hotel, wij gaan wel eens naar Fame Residence dat ligt er pal tegenover. En kijken wij dus altijd uit op dat hotel, volgens mij is het een mooi hotel maar als je dan gaat kijken naar de prijzen is het nog bijna duurder als fame residence en dat heeft 5 sterren. Dus ik zou het nog maar eventjes uitzoeken.

Groetjes Kiliana

Martine, 26-08-2012

Kiliana dankjewel voor de reactie. Inderdaad Fame Residence was onze eerste optie maar ik heb een kamer nodig zonder bad. Alle kamers hebben een bad en de speciale mindervalide kamers die wel voorzien zijn van een douche zonder bad waren in februari al besproken. Het schijnt een heel gewild hotel te zijn. Dit hotel heeft wel een douche zonder bad en het is goed te weten dat het er mooi uitziet!

Vriendelijke groet, Martine

Kiliana, 28-08-2012

Ja klopt inderdaad in de meeste hotels is er inderdaad een bad! Gelukkig heeft u er nu een zonder gevonden dan. Ik zie inderdaad geen revieuws staan van dit jaar, wel foto's van 2011 ziet er super uit! Neem niet aan dat er in die tijd veel veranderd is! Alvast een fijne vakantie :) Maar dat zal vast wel lukken in Kemer :) Groetjes Kiliana

Hotel Ambassador Plaza info

• Aantal sterrensterstersterster