Hotel Ambassador Plazasterstersterster

• Sauna
Tonen op kaart

122 reviews over Hotel Ambassador Plaza

• 8Wilko en Rita29-07-2006

We hebben al eerder een berichtje achtergelaten. We wilden toch ook graag nog wat foto's plaatsen. Als we in oktober 2006 weer geweest zijn, dan volgen er ook recente foto's. deze zijn van augustus 2004

Gereisd met partner in augustus 2004

• 10Jessica25-07-2006

Wij zijn twee weken in dit hotel geweest, en we hebben een top vakantie gehad. Het personeel is erg vriendelijk en het eten was goed. Het strand heeft grote kiezels maar er staan ligbedden van het hotel waar je gebruik van kan maken. Dit hotel en het plaatsje Kemer zijn echt aanraders!

• 8Sandy Maarten en Joey24-07-2006

we zijn net een dag terug uit kemer. het was er erg leuk. vooral de jongens op het strand maakten er een feestje van. de turkse avond is een aanrader.de kamer was leuk ingericht, was erg goed vertoeven met zijn drieen! het hotel zit vlak bij het centrum en het strand, topvakantie!

• 8Marijke18-07-2006

Was hier in april 10 dagen. Heb een prima vakantie gehad met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Kamers erg schoon, bij klachten over vieze kraan werd gelijk een heel nieuwe geinstalleerd. Airco was tevens verwarming en dat had ik wel nodig toen, maar werkte prima. Hotel zat lang niet vol, geen rus gezien, wel veel scandinaviers, maar die waren rustig en aardig. Voordeel was dat er veel vis werd geserveerd. Enige nadeel was de strikte controle op niet meenemen van eten en drinken naar de kamers, heb ruzie gehad over een theezakje! Verder alleen maar lof.

• 9ellen schoonbeek14-07-2006

Heel erg mooi,goed verzorgt hotel dicht bij het strand,1 weg doorlopen en je bent er!Stadje is ook dichtbij alleen best wel prijzig allemaal.mensen zijn aardig eten is goed,maar als je te vroeg eet is het nog vaak koud.verder alles helemaal toppie,om niet te vergeten!!

• 9Roos14-07-2006

Een perfect hotel,zeer schoon, goed eten en aardig personeel. Voor het lage bedrag dat wij betaald hebben (2 volwassene, 2 kinderen), kan je bijna niet geloven dat dit hotel zo goed is. ECHT EEN AANRADER!!!!!!

• 9Bianca14-07-2006

Ik ben net twee dagen weer thuis en ik heb een super toffe vakantie gehad. Geen last van russen gehad. Service was echt super ze doen alles voor je, en de jongens die er werken zijn idd aardig. Echt een aanrader!!!

• 9marielle01-11-2005

ik ben net een paar dagen terug van ambassador het was er super en de service was echt fantastisch er werken leuke jongens in het hotel en iedereen is er erg aardig en gastvrij ik kan nu al niet wachten om er nog een keer heen te gaan

Gereisd in november 2005

• 9H. Sukking07-10-2005

Dit jaar voor het eerst geweest. Geweldig buffet, komt niets te kort. Aardig personeel, alleen jammer dat er veel Scandinaviers en russen waren. Volgens Memmet, een van de personeelsleden op het strand staan deze gasten al om 6:00 op het strand om een bed te claimen en gaan dan weer hun bed in. Verder erg arrogant, ze denken dat alles van hun is. Verder was alles perfect, ideaal, zo'n appartement

Gereisd in oktober 2005

• 8gissie02-10-2005

Heey mensjes, k ben dit jaar voor de derde keer in ambassador geweest. Ik werd zeker herkend (wel even de mensen er aan herinneren wie je was). Het aantal russen en anderen neemt elk jaar toe, wat wel jammer is. Verder gezellige sfeer, vreemde chef en ieder jaar weer veel nieuwe bediening... Verder wel voor herhaling vatbaar.

Gereisd in oktober 2005

0 tips over Hotel Ambassador Plaza

1 vraag over Hotel Ambassador Plaza

• Martine, 21-08-2012

actuele rvaringen over dit hotel?

Sinds 2010 is er geen beoordeling meer toegevoegd. Zijn er in 2011 of 2012 nog Nederlandse gasten geweest en zijn daar ervaringen van bekend?

Kiliana, 24-08-2012

Hoi Martine, ben er zelf nog nooit geweest in dat hotel, wij gaan wel eens naar Fame Residence dat ligt er pal tegenover. En kijken wij dus altijd uit op dat hotel, volgens mij is het een mooi hotel maar als je dan gaat kijken naar de prijzen is het nog bijna duurder als fame residence en dat heeft 5 sterren. Dus ik zou het nog maar eventjes uitzoeken.

Groetjes Kiliana

Martine, 26-08-2012

Kiliana dankjewel voor de reactie. Inderdaad Fame Residence was onze eerste optie maar ik heb een kamer nodig zonder bad. Alle kamers hebben een bad en de speciale mindervalide kamers die wel voorzien zijn van een douche zonder bad waren in februari al besproken. Het schijnt een heel gewild hotel te zijn. Dit hotel heeft wel een douche zonder bad en het is goed te weten dat het er mooi uitziet!

Vriendelijke groet, Martine

Kiliana, 28-08-2012

Ja klopt inderdaad in de meeste hotels is er inderdaad een bad! Gelukkig heeft u er nu een zonder gevonden dan. Ik zie inderdaad geen revieuws staan van dit jaar, wel foto's van 2011 ziet er super uit! Neem niet aan dat er in die tijd veel veranderd is! Alvast een fijne vakantie :) Maar dat zal vast wel lukken in Kemer :) Groetjes Kiliana

Hotel Ambassador Plaza info

• Aantal sterrensterstersterster