Hotel Ambassador Plazasterstersterster

• Sauna
Tonen op kaart

122 reviews over Hotel Ambassador Plaza

• 8H. Torenvliet-v.d. Valk18-05-2008

mooie moderne bad en slaapkamer. Goede bedden. Vriendelijk personeel. Lekker eten. Verlichting wat koel.Strand: voor kleine kinderen minder geschikt omdat het wat snel diep is. Glashelder water, kiezelstrand. Fijne ligbedden, badlakens en consumpties. Prima geregeld.

Gereisd met familie in mei 2008

• 9Hanny Paalvast-Meekers12-12-2007

Ik kom hier met familie voor het 7e jaar (juni 2007). De nieuwbouw ziet er goed uit; douche had wat ruimer mogen zijn. Vriendelijk personeel, eten perfect, centrale ligging, dicht bij winkelstraat en het (kiezel)strand is aan de overkant. Wij komen zeker weer terug.

Gereisd met vrienden in december 2007

• 8Paul17-11-2007

Wij zijn er in september geweest,heerlijk hotel schone kamers vriendelijk personeel,eten was goed kortom een uitstekend hotel om nog eens terug te gaan.

Gereisd met vrienden in november 2007

• 9frans pe-es te e07-11-2007

van 3 okt t/m 17 okt 2007 een heel fijne vakantie gehad in Ambassador Villa 4. Kemer is een heel leuke plaats , ook voor oudere mensen. dit hotel is absoluut een vakantiereis waard. Wij waren w met zijn zevenen met leeftijden van 50 t/m 72 ! Het eten verdient door koks en bedienend personeel een extra pluim! Soms ontbrak er bij de poolbar een glaasje witte wijn, dit glaasje had ik op dit hotel willen drinken.

Gereisd met partner in november 2007

• 9Anneke Westerhof29-10-2007

Wij waren van 30 september tot 14 oktober in dit net verbouwde hotel. Een super hotel met alles er op en er aan. Strand aan de overkant van het hotel en ook het centrum is maar een heel klein stukje lopen. Onze kamer was erg ruim met een 2 en een 1 persoonsbed,koelkast en tv met bvn (nederlands tv) erg ruime badkamer met fohn en zelfs een telefoon boven het toilet. Ontbijt was van 8 tot 10, lunch van 12.30 tot 14 dan om 17 nog koffie met snacks, diner van 19 tot 21 (dat vonden wij persoonlijk een beetje vroeg). Enig nadeel, maar dat is al wel bekent, zijn de Russen die zelfs colaflessen met wijn vullen net voor 23 uur en een hoop heisa maken als ze na sluitingstijd moeten betalen voor de drank.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 8nathalie24-08-2007

wij hebben hier in het midden van augustus gezeten we hadden het zo niet verwacht heel mooi hotel net verbouwd en zo stond het nog niet in de reisboeken dus een grote verrassing. het eten was heel goed maar wij zijn allebei moeilijke eters dus voor ons was de lol er zo af, maar zo veel keus in alles heel goed. na een week kwamen we er achter dat er 4 gedeeltes waren dat bij ambassador hoorde. wel heel veel russen, zweedse en duitsers wij waren ook met maar een paar hollanders pas na een week. strand ook dicht bij wel kleine steentjes (nadeel) centrum heel dicht bij. alles eigenlijk te voet te doen, discotheken, barretjes, stadje, zee, burger king park waar je leuk kunt zitten en dansen bij verschillende tentjes, lekker in de open lucht. geen animatie. kamers heel goed wij konden met 4pers op onze kamer slapen, andere nederlanders hadden nog een grotere kamer daar kon je met 5personen zoiezo slapen. elke dag kwamen ze de kamer poetsen. airco, bvn, deurbel alles erop en eraan geweldig.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7P. Honcoop28-07-2007

Pas gerenoveerd hotel , dus met nieuwe kamers,douche en toilet,elke dag nieuwe handdoeken, de hele dag word het complex schoongehouden. Het enige wat wij jammer vonden , veel russen 90% ,zweden 9% , wij waren met z´n achten de enige nederlanders. Voor de jeugd ,die bij ons was, is er niets in het hotel te doen. Het eten is ruim aanwezig en groot assortiment , voor ieder wat wils. Na elf uur ávonds stopt het all-in en betaal je voor b.v. een biertje €3,=, das best duur betaald. En sávonds is altijd de wijnautomaat stuk zodat een ieder in de rij aan moet sluiten voor een consumptie.(heeft te maken met de vreselijk innemende russen die vanaf 10.00 tot 23.00 zich echt vol laten lopen) Straat over steken , pad van 50 meter naar strand , dan eigen prive strand van het Hotel. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk, in het restaurant en erom heen , wij hebben er geen problemen mee gehad alleen dat de engelse taal bij het personeel laat nog wel eens te wensen over.

Gereisd met familie in juli 2007

• 9Wilko en Rita18-10-2006

We zijn hier voor de tweede keer geweest en weer een goede vakantie gehad. Ons verblijf daar was van 3 t/m 17 oktober. Jammer dat de poolbar geprivatiseerd is, ik ga niet elke dag 3 euro voor een biertje betalen als je all inclusive geboekt hebt. We hadden een kamer begane grond, aan het zwembad, op 2 meter van de bar. Dit was de kamer naar onze wens. De hamam was ruwer dan 2 jaar gelden. Bijvoorbeeld schaafwonden van de peeling. Iemand anders een hele week gedoktert en veelal op bed gelegen in verband met een blesure. Personeel was wederom vriendelijk, we werden zelfs herkend na ruim 2 jaar. Het schijnt dat er het komende jaar veel gaat veranderen, ze willen door groeien naar 5 sterren. Een aantal appartementen werden al gestript en gesloopt. We zijn heel benieuwd en gaan er zeker nog een keer weer naar toe. Het eten was goed, maar als je niet van kip houdt dan wordt het vervelend of vegetarisch eten

Gereisd met partner in juli 2006

• 9Anita en Nancy28-09-2006

We hebben hier een erg fijne vakantie gehad. Prima kamers, schoon, vriendelijk personeel. Inderdaad erg veel Scandinaviërs en Russen, maar niet vervelend. Uitkijken in de Hammam dat je niet te stevig aangepakt wordt, anders zit je de hele vakantie onder de blauwe plekken. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd in september 2006

• 9sandra06-09-2006

Het was een fantastische vakantie. Voor het eerst all-inclusive geboekt en dat is goed bevallen. lekker gevarieerd eten en niet echt een (vr)eetschuur gevoel bij het restaurant waar we bang voor waren. Het zwembad was heerlijk, genoeg bedden alleen hadden er wat meer parasols bij gekund. Je zit zo op het strand, een weggetje oversteken en uitlopen en je bent er. Het enige jammere is dat door dat er zoveel all-incl. resorts zijn, er bijna geen lokale restaurantjes meer waren in het dorpje zelf. Uitstapjes ind e omgeving gemaakt (pammukale in 1 dag, boottocht) allemaal erg leuk en interessant.

Gereisd met partner in september 2002

0 tips over Hotel Ambassador Plaza

1 vraag over Hotel Ambassador Plaza

• Martine, 21-08-2012

actuele rvaringen over dit hotel?

Sinds 2010 is er geen beoordeling meer toegevoegd. Zijn er in 2011 of 2012 nog Nederlandse gasten geweest en zijn daar ervaringen van bekend?

Kiliana, 24-08-2012

Hoi Martine, ben er zelf nog nooit geweest in dat hotel, wij gaan wel eens naar Fame Residence dat ligt er pal tegenover. En kijken wij dus altijd uit op dat hotel, volgens mij is het een mooi hotel maar als je dan gaat kijken naar de prijzen is het nog bijna duurder als fame residence en dat heeft 5 sterren. Dus ik zou het nog maar eventjes uitzoeken.

Groetjes Kiliana

Martine, 26-08-2012

Kiliana dankjewel voor de reactie. Inderdaad Fame Residence was onze eerste optie maar ik heb een kamer nodig zonder bad. Alle kamers hebben een bad en de speciale mindervalide kamers die wel voorzien zijn van een douche zonder bad waren in februari al besproken. Het schijnt een heel gewild hotel te zijn. Dit hotel heeft wel een douche zonder bad en het is goed te weten dat het er mooi uitziet!

Vriendelijke groet, Martine

Kiliana, 28-08-2012

Ja klopt inderdaad in de meeste hotels is er inderdaad een bad! Gelukkig heeft u er nu een zonder gevonden dan. Ik zie inderdaad geen revieuws staan van dit jaar, wel foto's van 2011 ziet er super uit! Neem niet aan dat er in die tijd veel veranderd is! Alvast een fijne vakantie :) Maar dat zal vast wel lukken in Kemer :) Groetjes Kiliana

Hotel Ambassador Plaza info

• Aantal sterrensterstersterster