1 vraag over Hotel Ambassador Plaza

• Martine, 21-08-2012

actuele rvaringen over dit hotel?

Sinds 2010 is er geen beoordeling meer toegevoegd. Zijn er in 2011 of 2012 nog Nederlandse gasten geweest en zijn daar ervaringen van bekend?

Kiliana, 24-08-2012

Hoi Martine, ben er zelf nog nooit geweest in dat hotel, wij gaan wel eens naar Fame Residence dat ligt er pal tegenover. En kijken wij dus altijd uit op dat hotel, volgens mij is het een mooi hotel maar als je dan gaat kijken naar de prijzen is het nog bijna duurder als fame residence en dat heeft 5 sterren. Dus ik zou het nog maar eventjes uitzoeken.

Groetjes Kiliana

Martine, 26-08-2012

Kiliana dankjewel voor de reactie. Inderdaad Fame Residence was onze eerste optie maar ik heb een kamer nodig zonder bad. Alle kamers hebben een bad en de speciale mindervalide kamers die wel voorzien zijn van een douche zonder bad waren in februari al besproken. Het schijnt een heel gewild hotel te zijn. Dit hotel heeft wel een douche zonder bad en het is goed te weten dat het er mooi uitziet!

Vriendelijke groet, Martine

Kiliana, 28-08-2012

Ja klopt inderdaad in de meeste hotels is er inderdaad een bad! Gelukkig heeft u er nu een zonder gevonden dan. Ik zie inderdaad geen revieuws staan van dit jaar, wel foto's van 2011 ziet er super uit! Neem niet aan dat er in die tijd veel veranderd is! Alvast een fijne vakantie :) Maar dat zal vast wel lukken in Kemer :) Groetjes Kiliana