Zoover maakt gebruik van cookies.
Op Zoover gebruiken we functionele, analytische en marketing cookies. Dit is noodzakelijk voor het functioneren van de website. Door deze cookies te plaatsen bieden we je de beste ervaring. Ook gebruiken we cookies om advertenties te laten zien die relevant zijn voor jou.Door deze melding te sluiten, of door gebruik te blijven maken van onze website weten we dat je hiermee akkoord gaat. Wil je meer informatie over onze cookies? Bekijk ons.
Advertentie

Hotel Amara Prestige

9.7Fenomenaal

Score uit 76 reviews

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük


Overzicht

9.7Fenomenaal

Score uit 76 reviews

  • 9.7Ligging
  • 9.6Service
  • 9.7Prijs/kwaliteit
  • 9.6Kamers
  • 9.6Hygiëne

Hotel Info

  • Airco
  • All inclusive
  • Animatie
  • Balkon
  • Jacuzzi
  • Parkeren mogelijk
  • Restaurant
  • Sauna
  • Speeltuin
  • Wifi
  • Zwembad
Meer hotelinfo
Map Tonen op kaart

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Amara Prestige voor je op een rij gezet:

1
Vakanties.nl
Vakanties.nl
3
Corendon
Corendon
5
Hotels.com
Hotels.com

Reviews

76 reviews over Hotel Amara Prestige

Review schrijven

Beoordelingen

Fantastisch / fenomenaal: 8+
5
Goed: 7 - 8
1
Matig / voldoende: 5 - 7
1
Onvoldoende: 1 - 5
1

Toon reviews van reizigers

Sorteren:


  • 8J H Kleine Deters30-05-2019

    Leuk hotel, relaxte vakantie

    Het was een mooi hotel. Het eten was goed. De kamer viel ons tegen. Op de bovenste verdieping, een lange gang door en toen bleek in de kamer alleen een halletje en het balkon achter de voordeur te zitten en moesten we een houten steile trap op om in de kamer en badkamer te komen. Toen we na 2 dagen een mevrouw van de pr spraken bood ze ons gelijk een andere kamer aan. Prima service! Nu beneden gelijk bij de bar en geen trappen meer. Wel was deze kamer een stuk kleiner. We hebben al heel veel hotels gehad in Turkije, maar nog nooit hebben we meegemaakt dat er geen bedjes gereserveerd werden. Hier zoekt iedereen gewoon een plaatsje en als je gaat eten neem je de spullen weer mee. Na het eten zoek je dan weer een leeg bedje. Wat een luxe, dat zouden alle hotels moeten hebben. Snacks waren er in overvloed en ook bij het strand was een snackbar. Lekker ijs in zowel restaurant als patisserie. Het is wel heel Russisch georiënteerd.

    • 8Ligging
    • 9Service
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 7Kamers
    • 7Hygiëne

    Amara Prestige Elite, Manager, 10-06-2019

    Dear Guest,

    We are so happy to read that you enjoy your Holiday in Amara Prestige Hotel. We will bring your statement to all of our Departments and would like to welcome you as soon as possible again. Many Greetings from Antalya.

    Best Regards Amara Prestige Hotel

    Met partner

  • 2018
    9Eray mert22-11-2018

    Het was gewoon geweldig.

    Het was leuk hotel we hebben veel plezier gehad heel mooie hotel personeel was heel ardig we gaan volgende jaar zeker terug we hebben een tip gekregen om wat later te komen dan is wat minder heet. Tot volgende jaar groetjes Eray/ Bahar

    • 9Ligging
    • 9Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 9Kamers
    • 9Hygiëne

    Amara Prestige Elite, Manager, 03-12-2018

    Dear Guest,

    On behalf of Amara Prestige Hotel, we would like to express our sincere gratitude for choosing us for your holiday.

    We appreciate your detailed review. We are very glad to hear that our colleagues met your expectations and you enjoyed your stay in our hotel.

    It would be an honour to have you back in Amara Prestige.

    Kindest regards,

    Guest Relation Department

    Met partner

  • 10Berru23-10-2018

    Fantastisch vakantie

    Fantastisch Vakantie!!! Personeel heel vriendelijk en perfect hotel.Ik ben echt tevreden.Elke dag vers en geweldig eten.Chef van de keuken Hamdi Yilmaz hartelijke bedankt.Gaan er zeker nog een meer heen.

    • 10Ligging
    • 10Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 10Kamers
    • 10Hygiëne

    Amara Prestige Elite, Manager, 26-10-2018

    Dear Guest,

    On behalf of Amara Prestige Hotel, we would like to express our sincere gratitude for choosing us for your holiday.

    We appreciate your detailed review. We are very glad to hear that our colleagues met your expectations and you enjoyed your stay in our hotel.

    It would be an honour to have you back in Amara Prestige.

    Kindest regards, Guest Relation Department

    Alleenreizend


  • Benieuwd naar de prijzen?

    We hebben een aantal aanbieders voor Amara Prestige voor je op een rij gezet:

    1
    Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    3
    Corendon
    Corendon
    5
    Hotels.com
    Hotels.com

  • 2jl belgie05-09-2018

    nooit meer

    hotel vuil, personeel is onvriendelijk, ze praten enkel turk of russen. Het eten is koud alle dagen het zelfde eten totaal geen variatie. Als je aan zwembad ligt terwijl dat je gaat zwemmen wordt je spullen op de grond gezetten zou dat ze je stoel kunnen nemen want niet genoegen ligt stoel voor het gans hotel, de helft van de lift werken niet en kunnen je de trap nemen. Als je een kamer op de 2 verdieping hebt boven restaurant komt de eten geur tot in je kamer plezant om te slapen. De handdoeken voor het zwembad moet je gelukkig hebben als ze er zijn of je kunt wachten tot de volgende dag. In hotel verblijft enkel mensen van de oost blok landen. De kamer worden nooit schoongemaakt met water tijdens je verblijft en de lakens nooit ververst , mini bar wordt bij gevuld met warme drank als ze het niet vergeet want dan kunnen je wachten tot de volgende dag. Het centrum waar het hotel ligt is vuil onvriendelijk winkels eigenaars veel te duur . Dus gewoon niet boeken veel beter hotel dan deze in turkije.

    • 1Hygiëne
    • 1Kamers
    • 1Prijs/kwaliteit
    • 1Service
    • 4Ligging

    Amara Prestige Elite, Manager, 13-09-2018

    Dear Guest We would like to thank you for taking the time to write a review here on Zoover.

    We are very sorry that we could not satisfy you during your stay. The friendliness of the staff is for the most part of our guests as very good. Too bad that you have felt differently. All guests from all countries are welcome in our hotel. We are very sorry that you were not satisfied with the cleanliness in the house. In this regard, we would like to expressly state that our hotel is certified with the ISO 22000 Quality Management and is checked at regular intervals for cleanliness and hygiene. If you had turned to our guest care during your stay, you could have helped you suburb with all your concerns. We are sorry that our food has not promised. Our kitchen, offers very varied food, of course, the task is not always easy, because the individual assessment of the performance is based on your personal wishes, needs and therefore the offered is often experienced differently.

    Guest satisfaction is our top priority and we attach great importance to providing our guests with the best possible service; However, we regret that you were not satisfied with our service.

    It was a great pleasure for us to welcome you to our hotel and we hope that you will visit us again soon.

    Best regards, The hotel management

    Met oudere kinderen

  • 5Ghas11-08-2018

    Nooit meer

    Ik snap die goede recensies echt niet .. alles in dit hotel was kapot!!! In de kamer was alles aan vervanging toe en beschimmeld! Eten was goed maar altijd het zelfde !

    • 3Hygiëne
    • 1Kamers
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 4Service
    • 5Ligging

    Amara Prestige Elite, Manager, 15-08-2018

    Dear Ghas

    Thank you for taking the time to leave a comment on Zoover.

    We deeply regret that you were not completely satisfied with your stay. We, the Amara Prestige Elite, attach great importance to the feedback of our guests. Every feedback is an important contribution to our quality management and contributes to constantly improve our services and to perfectly adapt to the wishes of our guests, we are constantly striving to satisfy our guests, comments and comments during the stay are with us in general immediately and very Attentive care. If you would have turned to our guest service during your stay, you could have helped you suburb with your concerns.

    Despite everything we hope that you could recover and hope to welcome you again in our hotel. Best regards,

    Hotel Managemen

    Met jonge kinderen

  • 9Mike09-08-2018

    Super vakantie!!!!

    Wat een geweldig hotel!!!!! onbekend hotel op de Nederlandse markt. PLUSPUNTEN: - geweldig eten. Ontbijt, 30 verschillende broodjes. Lunch op 3 locaties, bij zwembad, strand of hoofdgebouw. Dinner, iedere avond vers van de grill, vis en vlees. Een onovertroffen toetjes buffet. S middag verse of gebak tot 17 uur. Alles is Inclusive ook het ijs (oa Magnums). Cocktails super, de echte merken Bacardi en Johny Walker. Voor de kids een waterpark voor de kleintjes eigen waterpark met op iedere hoek een life guard. S avonds prima entertainment. Op 5 min lopen via een brug een eigen complex aan het strand. Bedjes gratis. Het hotel ligt aan leuke winkelstraat. Outlet onder het hotel. Kemer city op 10 min met de taxi, aanrader. Min punt het onderhoud van de hotelkamer, badkamer heeft slechte ventilatie daar door snel schimmelvorming. Wat gehorig. Onderhoud van waterpark en hygiëne zijn top. Gaan er zeker nog een meer heen.

    • 8Hygiëne
    • 9Kamers
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 9Service
    • 9Ligging

    Amara Prestige Elite, Manager, 11-08-2018

    Dear Guest,

    On behalf of Amara Prestige Hotel, we would like to express our sincere gratitude for choosing us for your holiday.

    It is wonderful to learn that you enjoyed your accommodation, dining at our restaurants, our hospitality and the service.

    Our staff is honoured by your kind words and thrilled to know they could make your stay special and memorable.

    We are looking forward to welcome you in Amara Prestige in the nearest future.

    Kindest regards,

    Met jonge kinderen


  • Advertentie
  • 7Sonja25-06-2018

    Nooit meer.

    Hotel was goed alleen eten was vaak aan de koude kant. Grootste nadeel is dat het gehele hotel vol zit met Russen en er geen Europeanen verblijven. Dit zorgt ervoor dat je geen fijne vakantie hebt, omdat de Russen geen prettig volk zijn. Het personeel spreekt vaak ook alleen Russisch wat het lastig communiceren maakt. Dus mijn tip is ga niet naar dit hotel, omdat je niet in Turkije bent maar in Rusland!

    • 7Hygiëne
    • 8Kamers
    • 7Prijs/kwaliteit
    • 3Service
    • 9Ligging

    Amara Prestige Elite, Manager, 27-06-2018

    Liebe Sonja,

    Als erstes Danken wir Ihnen, dass Sie sich die Zeit genommen und eine Bewertung auf Zoover abgegeben haben.

    Wir bedauern sehr, dass Sie sich vor allem aufgrund der Gästestruktur nicht wohlgefühlt haben. Jedoch bitten wir Sie um Verständnis dass das Amara ein Haus mit internationalem Publikum ist und dass die Erziehung sowie das Verhalten von einigen Gästen in keiner Weise etwas mit dem Service des Hauses zu tun hat. Denn wir sind stets bemüht unseren Gästen, unabhängig von der Herkunft, den besten Service zu bieten. Unser Personal beherrscht folgende Sprachen;Englisch,Türkisch,Deutsch und Russisch. Es war uns eine große Freude, Sie in unserem Hotel begrüßen zu dürfen und wir hoffen, dass wir Sie trotz allem wieder willkommen heissen können.

    Mit freundlichen Grüßen, Das Hotelmanagement

    Alleenreizend

  • 2017
    8fam zegers12-07-2017

    een mooi goed hotel

    het hotel is erg mooi zwembaden zijn fantastisch jammer dat er heel veel russen waren die de boel aardig verzieken personeel heel vriendelijk als je ze ook vriendelijk behandeld eten was helaas vaak aan de koude kant dat was erg jammer

    • 7Hygiëne
    • 7Kamers
    • 7Prijs/kwaliteit
    • 9Service
    • 9Ligging

    Amara Prestige Elite, Manager, 05-06-2018

    Dear Guest, Thank you very much for choosing Amara Prestige Elite and for your kind comments regarding your recent stay with us. We greatly appreciate feedback from our guests and constantly strive to achieve the highest quality standards. It was a pleasure to read of your satisfaction with the Amara Prestige Elite on your stay with us. It is our intention to see that each and every stay meets or exceeds your expectations. We always try to do our best in order to offer a memorable Holiday. We look forward to welcoming you once more to the Amara Prestige Elite in the near future.

    Best regards,

    Met oudere kinderen


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Amara Prestige voor je op een rij gezet:

1
Vakanties.nl
Vakanties.nl
3
Corendon
Corendon
5
Hotels.com
Hotels.com

Tips

0 tips over Hotel Amara Prestige


    Vraag en antwoord

    0 vragen over Hotel Amara Prestige


      Hotel info

      Algemene informatie

      • Aantal sterren
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • HuisdierenNiet toegestaan
      • Geldautomaat in directe omgeving (1 km)Aanwezig
      • De staf spreektDuits, Engels
      • RokenToegestaan
      • Check-inVanaf 14:00
      • Aantal kamers< 500
      • Check-outTot 12:00
      • VerzorgingAll inclusive

      Zwembad

      • ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
      • WaterparkAanwezig
      • Aantal glijbanen7

      Strand

      • Soort strandKiezels
      • Afstand tot strand100 m
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGescheiden door straat
      • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

      Families en kinderen

      • Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
      • KinderopvangOp aanvraag

      Restaurant & Bar

      • Restaurant4
      • Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Turks, Vis / Seafood
      • Bar / kantine6
      • Aantal cafés1

      Wifi

      • WifiAanwezig, Gratis
      • Gratis wifiGehele hotel

      Kamerfaciliteiten

      • Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKeuken
      • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Koelkast, Koffie en thee

      Overige faciliteiten

      • AircoAanwezig
      • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesDokter, Geldautomaat, Kluis, Strijkservice, Wasserette

      Wellness

      • SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen

      Parkeren

      • ParkerenGratis
      • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

      Activiteiten

      • WatersportKanoën, Surfen, Waterskiën
      • BuitensportenBoccia
      • BalsportenBasketbal, Volleybal
      • FitnessAerobics, Fitness
      • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

      Adresgegevens

      • AdresEsentepe Mah. Ataturk Cad. No :17 2514 JP(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website
      • Telefoonnummer
      Advertentie
      Advertentie