Hotel Amara Dolce Vita

9,7

245 reviews over Hotel Amara Dolce Vita in het Nederlands

Ottevaere Robin
21-3-2019

Zeer goed hotel, maar wat afgelegen.

Gereisd Met partner in november 2018
Amara Dolce Vita Luxury, Manager, 15-6-2019

Geachte Gast,

Allereerst willen we u bedanken, dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling over ons hotel te schrijven.

Prachtig resort

Robin
6-11-2018

Een perfect gesitueerd resort met uitstekend eten en vriendelijk personeel. Gratis wifi in het hele complex. Al bij al goede tijd gehad.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Amara Dolce Vita Luxury, Manager, Sat Jun 15 2019 17:04:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer aan te bevelen.

Lonie weckx
1-11-2018

Droomligging , luxe resort met uiterst vriendelijk personeel. Voor kinderen een waterglijbaanparadijs, voor wandelaars een geweldige omgeving, voor zwemmers een paradijs. Kamers groot en luxe, met 2maal daags handdoeken, minibar en toiletartikelen!!

Gereisd Met partner in oktober 2018
Amara Dolce Vita Luxury, Manager, 15-6-2019

voorlopig niet meer,

Fam. Elshof
24-10-2018

Voor de derde keer in dit hotel, maar we kwamen voor het zout verwarmd buiten bad, maar wat een teleurstelling.....ijs koud gewoon water, de eetzaal viel nu erg tegen koud en kil, teveel verlichting en opeens heel ongezellig, buiten was het te koud en vol.binnenbad was ook erg koud, moet me echt tweemaal bedenken om weer toe te gaan, terwijl we er zo naar uitkeken....jammmer..........

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Amara Dolce Vita Luxury, Manager, Sat Jun 15 2019 17:04:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel Management

Voor ons de laatste keer.

Oeyen
21-10-2018

Voor de 10de keer in dit hotel. Spijtig genoeg is de kwaliteit niet meer wat het geweest is. Geen vers fruitsap bij het ontbijt. De bediening door het zeer jonge personeel is zwak. Aan het zwembad veel te luide muziek. De koffieshop is zeer goed.

Amara Dolce Vita Luxury, Manager, Sat Jun 15 2019 17:04:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel Management

fantastisch hotel maar nooit meer

anne
3-10-2018

goed;zeer ruime kamers,goede hygiene en restaurants. niet goed; zeer zeer luide muziek, waar uw oren echt pijn doen,gevraagd om wat stiller,doen ze niet. Ik raad het management toch aan om de eens te decibels te controleren, je krijgt aan het zwembad beslist een gehoorschade.

Gereisd Met vrienden in september 2018
Amara Dolce Vita Luxury, Manager, 11-10-2018

Geachte Anne,

We will be back!

Ruud en Anja van Leeuwen
1-10-2018

Voor de vijfde keer hier geweest, nu 8 dagen vanaf 23 september 2018. Is wederom uitstekend bevallen, mooie voordeelkamer, goed eten, heerlijk ijspaleis en het animatieteam deed goed zijn best.

De zee was heerlijk warm, alle dagen boven de 30 graden. De Russen, ja daar moet je wel aan wennen een aantal zeer lomp maar er waren ook zeer beschaafde Russen waarmee het goed toeven was.

Wij komen zeker weer terug, prachtig hotel met een fantastische ligging aan gebergte aan het strand. Er zijn nu andere eigenaars, maar de goede zaken en tradities weten ze in ere te houden( bijvoorbeeld ook oktoberfeest).

Amara Dolce Vita Luxury, Manager, Thu Oct 11 2018 13:34:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel Management

fantastische plek in Kemer!

Thomas and Inga
22-9-2018

als je de beste plek zoekt om uit te rusten in Turkije, moet je op zoek naar Amara. Dit is het hotel, waar iedereen graag een beste vakantie voor je zal maken. Eten, strand, personeel - alles is zeer goed. Het personeel van het hotel is erg behulpzaam. We verbleven in het hoofdgebouw, in deluxe kamers, zeer mooie uitrusting van de kamer, alles nieuw en glanzend!

Gereisd Met partner in juni 2018
Amara Dolce Vita Luxury, Manager, 27-9-2018

Hotel Management

Beste restaurants van Turkije!

Mark
19-9-2018

Zeer mooie plek om te settelen! Het is het eerste hotel in Turkije, waar ze elk diner bereiden met het eten uit verschillende delen van de wereld. Bedankt, Amara voor onze beste vakantie in Turkije. Ik denk dat we volgend jaar met onze ouders zullen terugkeren.

Amara Dolce Vita Luxury, Manager, Thu Sep 27 2018 12:30:03 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachter Mark,

een klein paradijs!

Edd
16-9-2018

We verbleven in dit hotel in juni 2018. Zeer mooie plek, zeer gastvrije personeel, alles was gewoon geweldig! weer, zee, eten. bedankt, Amara! Wacht ons volgend jaar!

Gereisd Alleenreizend in juni 2018

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amara Dolce Vita in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amara Dolce Vita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.