Hotel Amara Dolce Vitastersterstersterster

432 reviews over Hotel Amara Dolce Vita

• 2019
    10Frederik Nanninga01-08-2019

Schitterend hotel

Heerlijk hotel, het beste wat we al gehad hebben in Turkije.Wel weinig Nederlandstalig gehoord, overwegend Russen maar weinig last van.Heel vriendelijk personeel, sommigen hebben wel wat moeite met Engels.Echt een hotel om nog eens te bezoeken.

Amara Dolce Vita Luxury, Manager, 04-08-2019

Dear Guest,

First of all thank you for taking the time to share your experiences. It was a true pleasure for us to read your feedbacks and we are glad to hear that we were able to meet your expectations. Your hapiness made us happy. We are looking forward to welcoming you back here again in the near future.

Best regards, Amara Dolce Vita Luxury Hotel Administration

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Ottevaere Robin21-03-2019

Zeer goed hotel, maar wat afgelegen.

Geachte Gast,

Allereerst willen we u bedanken, dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling over ons hotel te schrijven.

Gereisd met partner in november 2018

• 2018
    10Robin06-11-2018

Prachtig resort

Een perfect gesitueerd resort met uitstekend eten en vriendelijk personeel. Gratis wifi in het hele complex. Al bij al goede tijd gehad.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Lonie weckx01-11-2018

Zeer aan te bevelen.

Droomligging , luxe resort met uiterst vriendelijk personeel. Voor kinderen een waterglijbaanparadijs, voor wandelaars een geweldige omgeving, voor zwemmers een paradijs. Kamers groot en luxe, met 2maal daags handdoeken, minibar en toiletartikelen!!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 6Fam. Elshof24-10-2018

voorlopig niet meer,

Voor de derde keer in dit hotel, maar we kwamen voor het zout verwarmd buiten bad, maar wat een teleurstelling.....ijs koud gewoon water, de eetzaal viel nu erg tegen koud en kil, teveel verlichting en opeens heel ongezellig, buiten was het te koud en vol.binnenbad was ook erg koud, moet me echt tweemaal bedenken om weer toe te gaan, terwijl we er zo naar uitkeken....jammmer..........

Gereisd met partner in april 2018

• 7Oeyen21-10-2018

Voor ons de laatste keer.

Voor de 10de keer in dit hotel. Spijtig genoeg is de kwaliteit niet meer wat het geweest is. Geen vers fruitsap bij het ontbijt. De bediening door het zeer jonge personeel is zwak. Aan het zwembad veel te luide muziek. De koffieshop is zeer goed.

Gereisd met partner in september 2018

• 7anne03-10-2018

fantastisch hotel maar nooit meer

goed;zeer ruime kamers,goede hygiene en restaurants. niet goed; zeer zeer luide muziek, waar uw oren echt pijn doen,gevraagd om wat stiller,doen ze niet. Ik raad het management toch aan om de eens te decibels te controleren, je krijgt aan het zwembad beslist een gehoorschade.

Amara Dolce Vita Luxury, Manager, 11-10-2018

Geachte Anne,

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10Ruud en Anja van Leeuwen01-10-2018

We will be back!

Voor de vijfde keer hier geweest, nu 8 dagen vanaf 23 september 2018. Is wederom uitstekend bevallen, mooie voordeelkamer, goed eten, heerlijk ijspaleis en het animatieteam deed goed zijn best.

De zee was heerlijk warm, alle dagen boven de 30 graden. De Russen, ja daar moet je wel aan wennen een aantal zeer lomp maar er waren ook zeer beschaafde Russen waarmee het goed toeven was.

Wij komen zeker weer terug, prachtig hotel met een fantastische ligging aan gebergte aan het strand. Er zijn nu andere eigenaars, maar de goede zaken en tradities weten ze in ere te houden( bijvoorbeeld ook oktoberfeest).

Amara Dolce Vita Luxury, Manager, 11-10-2018

Geachter Gast,

Gereisd met partner in september 2018

• 10Thomas and Inga22-09-2018

fantastische plek in Kemer!

als je de beste plek zoekt om uit te rusten in Turkije, moet je op zoek naar Amara. Dit is het hotel, waar iedereen graag een beste vakantie voor je zal maken. Eten, strand, personeel - alles is zeer goed. Het personeel van het hotel is erg behulpzaam. We verbleven in het hoofdgebouw, in deluxe kamers, zeer mooie uitrusting van de kamer, alles nieuw en glanzend!

Amara Dolce Vita Luxury, Manager, 27-09-2018

Geachter Gast,

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Mark19-09-2018

Beste restaurants van Turkije!

Zeer mooie plek om te settelen! Het is het eerste hotel in Turkije, waar ze elk diner bereiden met het eten uit verschillende delen van de wereld. Bedankt, Amara voor onze beste vakantie in Turkije. Ik denk dat we volgend jaar met onze ouders zullen terugkeren.

Amara Dolce Vita Luxury, Manager, 27-09-2018

Geachter Mark,

Gereisd met partner in augustus 2018

14 tips over Hotel Amara Dolce Vita

• dvy, 17-05-2014

Indien je klachten hebt, meldt dit onmiddellijk aan de Guest Relation, zij nemen hun taken uiterst serieus en doen er alles aan om de gasten tevreden te houden.

Probeer eens de Lynchburg Lemonade cocktail, erg lekker!

• Henk, 31-01-2014

In de winter wordt in het hotel zoveel georganiseerd dat je er niet uit hoeft. Kemer gaat nog,maar Tekirova is uitgestorven. Laat je niet afschrikken door de duur van het transfer, valt reuze mee. Van het grote aantal aan Russen in het hotel hebben wij nog geen enkele keren last gehad.

• Bert, 21-07-2012

Avondkledij voor het restaurant: om niet uit de toon te vallen :-)

Het uitzicht in het visrestaurant (boven op de rotsen) is prachtig, probeer wel pas te gaan als het donker aan het worden is, dan heb je zeker geen last van wespen (die we enkel dààr gezien hebben trouwens)

46 vragen over Hotel Amara Dolce Vita

• Hilma, 28-10-2015

clubkamers..

hallo. wij hebben 3 voordeelkamers geboekt in amara wing te kemer.... vorig jaar zijn we daar ook geweest en dat beviel zeer goed.. nu zijn we overgeboekt naar doce vita en daar zijn we best blij mee... alleen waar zitten die kamers en hoe zien die eruit.... wie kan me dat vertellen...we gaan 13 nov tot en met 24 november.... wie heeft er leuke tips en weetjes voor me...vriendelijke groet hilma de jonge

• Renate, 08-01-2015

Voordeelkamer

Kan iemand mij vertellen wat de Voordeel kamer precies inhoudt? Is deze kamer veel minder uitgebreid en luxe dan de andere kamers? Heeft het wel een bad en douche? En klopt het dat deze kamers niet in het hoofdgebouw zijn maar in de Instabul street en Roma street?

Robert en Corrie Kagenaar, 27-03-2015

Het klopt dat deze voordeelkamers in Roma-en Istanbulstreet liggen. Ze zijn echt prima,,ruim en luxe ingericht en hebben allemaal bad met douche en zijn of worden nu spic en span gerenoveerd. Ze liggen iets verderaf van het hoofdgebouw en zijn over het algemeen wat donker omdat ze tegen bos/heuvel aanliggen;ook zijn ze niet allemaal met lift bereikbaar maar moet je trappen lopen.De afstand is echt goed te doen....maar dagelijks natuurlijk wel diverse keren afleggen.Het prijsverschil is echter behoorlijk!

• Peter, 19-08-2014

Binnenzwembad voor kinderen

Hallo allemaal,

Kan iemand mij vertellen of het binnenzwembad voor kinderen toegankelijk is? Is dit goed verwarmd en is het een beetje een groot zwembad?

Wat zijn nog meer hotels met verwarmde binnen- en buitenzwembaden voor kinderen in februari ?

Alvast bedankt ! (ja inderdaad februari)

Groeten Peter.

Peter, 21-08-2014

Hoi Henk,

Bedankt voor je uitgebreide reactie ! Graag wil ik alleen nog even weten hoe de Club kamers bevallen. Maakt het nog wat uit als we in februari gaan in welk gedeelte we dan zitten?

Bedankt weer, groeten Peter.

Henk, 21-08-2014

Hoi Peter, De clubkamers zijn uitstekend en ruim, de meesten zijn pas gerenoveerd. Vraag om zo dicht mogelijk bij de lift van de Istanbulstreet ( als het kan niet in de Romastreet) te mogen zitten, dan hoef je niet zo ver te lopen naar het hoofdgebouw, en als het regent is het eerste stuk overdekt! Weer met vr.groet Henk.

Henk, 21-08-2014

Dag Peter, als een zeer grote fan van ADV. kan ik je zeggen dat het een ruim binnenbad bezit, wel overal 1.40 diep. opzij is er een bubbel bad. Maar het meest aantrekkelijke van het verblijf in de winter is het verwarmde buitenbad, ook al is het hondenweer is het daar goed in vertoeven. Wij gaan elke keer met oud en nieuw, en krijgen dan een groots Sylvester-galafeest voorgeschoteld, in een woord fantastisch!! Het zit wel vol met de Russen, maar die hebben hun Gala in een aparte zaal, de Europeanen hebben een aparte versierde ruimte met een andere muzikale invulling. Trouwens wij hebben de laatste jaren helemaal geen "last" meer van de Russen. De animatie is in de winter nog altijd ruim voldoende, iedere avond is er nog een show, dit in vergelijking met andere hotels. Ook aan de uitgebreide maaltijden en drankjes verandert er niets. Het plaatsje Tekirova is in de winter uitgestorven, maar je kunt met de dolmus vanaf het hotel naar Kemer. Als je gaat kan ik je Amara Dolce Vita ook in de winter ten zeerste aanbevelen. Men probeert iedereen in de watten te leggen, zeer gastvrij. Tip: in september is een bezoek ook niet te versmaden, het heeft dan toch weer door het mooie weer een andere sfeer. Vr.Groet Henk.

Peter, 21-08-2014

Hoi Henk,

Hebben geboekt voor februari ! Hopelijk is de Kerstversiering er dan nog ! (haha)

Groeten Peter.

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking