Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

All inclusive Kemer

Voor een ontspannen all inclusive zonvakantie ben je aan het juiste adres in Kemer. Deze badplaats heeft charme, mooie zandstranden en een haven. Wat er volgens jullie bijzonder is aan deze badplaats? Dat is de natuur. Maurits Verhulst schrijft dat je zelfs uitkijkt op besneeuwde bergtoppen.

Naast de natuur en de haven is het vooral genieten geblazen tijdens je all-inclusive vakantie in Kemer. Hier vind je verder niet heel veel bezienswaardigheden, maar er zijn genoeg (ultra) all inclusive resorts. Strijk neer op het strand met een verkoelend drankje en schuif tijdens het diner aan bij het buffet. Je hoeft nergens meer aan te denken.

Populaire all inclusive hotels

Denk je bij een all inclusive vakantie naar Kemer aan strand, goed eten en vriendelijk personeel? Dan zit je goed in Hotel Fame Residence. Jullie schrijven dat je je hier meteen thuis voelt. Bij Fatma kun je terecht voor vragen want zij spreekt Nederlands. En de ligging van Fame Residence? Die is top. Het hotel ligt aan het strand en op loopafstand van het centrum van Kemer. Nog een populair hotel in hartje Kemer is Crystal De Luxe Resort & Spa. Hier verblijf je all inclusive in Kemer met een bijzondere touch, want tijdens het diner wordt je vlees vers bereid op de barbecue.

Denk je bij verblijf in Kemer alleen maar aan grote hotels waar je vakantie viert met heel veel andere vakantiegangers? Dan heb je het mis. Hotel Karmir Resort & Spa is volgens Regina Klaster juist kleinschalig en erg persoonlijk. Meng je je graag met andere nationaliteiten? Dan ben je hier aan het juiste adres. Carlijn: ‘Enorm genoten van alle verschillende culturen en mensen.’

Hou je van lange en gezellige zomeravonden? In Akka Alina Hotel kun je elke avond genieten in thema. Zowel het diner als de show nemen die avond hetzelfde thema aan. Heb je daarna nog steeds geen zin om je bed op te zoeken? Volgens Jorn Kloos zijn er genoeg barretjes met een mooie ligging waar je terecht kunt voor een drankje. Verder zijn reviewers die in dit all inclusive hotel in Kemer verbleven erg te spreken over de kamers. Deze zijn ruim en schoon. En de minibar? Die wordt dagelijks bijgevuld.

Zie jij jezelf ook al liggen op het zandstrand met uitzicht op de bergen terwijl je geniet van je all inclusive vakantie naar Kemer? Kies jouw favoriete hotel in Kemer uit en vertrek!

Bekijk alle accommodaties

Andere bestemmingen in Turkse Rivièra

Bekijk alle plaatsen

accommodaties Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük met all inclusive

We hebben een aantal aanbieders voor Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük voor je op een rij gezet:

Corendon
Corendon