Hotel Alkoclar Exclusive Kemerstersterstersterster

9.2Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Alkoclar Exclusive Kemer voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

721 reviews over Hotel Alkoclar Exclusive Kemer

• 7Lucia Brouws15-11-2014

nooit meer als het regent

Wij,ouder echtpaar,verbleven in nov 2014 in dit resort.Helaas hadden wij een paar dagen enorm veel regen.Het verblijf in het tuinhuis was een ramp.We liepen tot aan onze enkels in het water op de paden naar de eetzaal etc.Ook vonden wjij de tuinkamer redelijk klein.De service was goed en het strand ontzettend slecht.Voor ons niet voor herhaling vatbaar,Wij hebben betere reslrts gehad in de turkse riviera

Gereisd met partner in januari 2014

• 10paula11-11-2014

Wederom Geweldig

Voor de tweede maal weer in dit hotel geweest.het is als of je weer thuis komt . de obers herkennen je nog van vorig jaar .toen zaten we in een huisje dit jaar verbleven we in het hoofdgebouw kamer 1167 voor 4 personen. ik heb nog nooit zo mooie kamer gehad prachtig uitzicht op zee hele ruime kamer.het kamer meisje die ons iedere dag verraste met haar handdoeken creatie op t bed.het attente chocolaatje avonds op t bed. mijn geestelijk gehandicapte schoonzusje kreeg lieve extra aandacht van de ober izmet. Ook zij heeft het daar door geweldig gevonden.ze doen daar hun uiterste best om een paar woordjes nederlands te spreken wat ook heel leuk was om weer naar een jaar ook weer veel dezelfde gasten tegen een duidelijk teken dat het een goed hotel is met terug kerende gasten als er geen politieke onrust ontstaat in turkije zullen wij zeker volgend jaar weer aanwezig zijn Amara Wing .we fall in love with u and we will be back

Gereisd met partner in november 2014

• 10Degraeve03-11-2014

een gezellige rustige plaats

in hotel Amara Wing Resort is het elke dag feest , eten ,drinken , zwemmen , zonnen en genieten dat is het van het . Personeel zeer vriendelijk , behulpzaam en rap van inzicht . Omgeving , op 1 km van winkelstraat alsook van de markt op dinsdag , heel mooie ,grote ,afwisselende markt .De max is , je kan er zwemmen in een verwarmd buitenbad vanaf 7 u ! Er is een binnenbad , welness ,fitness met drank en overal gratis badhanddoeken ter beschikking ! Je kunt ook buiten het grote restaurant gratis gaan eten in 5 verschillende restaurants in het domein zoals , Barbecue , frans restaurant De Loire , Italiaans restaurant , Sushi restaurant en Sini restaurant (pizza's ) . dan heb je een street bistro waar je heel de dag kan gaaneten of drinken . Verschillende koffies , irish coffee , french coffee , amaretto coffee , allerlei thees heb je er ook , en in de namiddag kleine taartjes of een wafel op het strand , veel te veel om allemaal op te noemen en dat allemaal gratis .Dat is pas ultra al in

• 8meneer Castelijns24-10-2014

leuk niet te groot complex

leuk niet te groot complex. Alleen een nadeel m.b.t geluidsoverlast van de muziek van andere naburige hotels

Gereisd met partner in januari 2014

• 10Arnold Passon23-10-2014

Komen zeker terug "geweldig hotel"

een geweldig hotel echt super de luxe prima restaurants en prima strand geweldige ontvangst en zeer vriendelijk personeel genoeg te beleven elke dag en centrum Kemer is ook lopend goed te doen ook zijn er vele keuzes om 's middags te eten (vooral de bistro een aanrader) maar ook 's avonds vele keuzes als je doorgeeft waar je wilt eten wij waren met 4 personen van 23-09 t/m 3-10-14 daar

Gereisd met vrienden in september 2014

• 9Smits20-10-2014

Leuke plek voor een week

Wij zijn een week in Amara wing verbleven. Het hotel verdiend zeker zijn 5 sterren. Het eten is goed en afwisselend. Wat daarnaast leuk is dat je bij diverse restaurants binnen het hotel kunt eten, echter moet je wel van te voren reserveren. Het personeel is vriendelijk en doet zijn uiterste best. De spa in het hotel is zeker de moeite waard om te bezoeken en je eens lekker te laten masseren.

Wij hadden een kamer met zeezicht geboekt, erg mooi uitzicht. Echter is er wel een andere kant van de medaille en dat is het geluidsoverlast van de 'buren'. Het hotel naast Amara wing heeft iedere avond een disco dat tot ruim na 2.00u duurt. Op zich is dat niet erg want je hebt vakantie maar toch is het wel fijn om rustig in bed te liggen en niet uit bed gedreund te worden. Wij hebben bij de receptie een andere kamer gevraagd maar dit ging helaas niet omdat alles vol zat. Overigens spraken wij meer mensen die hier ook 'last' van hadden. De receptie gaf aan dat dit een bekend probleem was!

• 10jan fiegen18-10-2014

in een woord Geweldig

Alleen de bedden aan de harde kant maar dat werd snel opgelost door een extra matras . Wie hier niet aan zijn trekken komt zal zich nergens kunnen vermaken!

• 8DE WINTER Richard17-10-2014

Prijs/Kwaliteit is ok

Amara Wing ligt geprangd tussen twee andere hotels. Als je wil zwemmen, ga dan naar de zee. Altijd ruim plaats. Jammer dat de Russen danig de sfeer verpesten met hun welgekende gedrag. Daarenboven ziet het managment er niet op toe dat de dresscode wordt gerespecteerd. Als je anabole-steroïde Russen wil zien in hun "marcelleke", met short en op teenslippers, steevast vergezeld van hun geblondeerde "sletvana's" voor het diner ('s avonds dus) ben je op de juiste plaats. Altijd overvolle tafels, waarvan slechts een fractie wordt opgegeten. Pure schande ! Ik was op veel andere plaatsen in Spanje (vasteland) en ook Tenerife en Gran Canaria waar je sowieso in dergelijke outfit niet binnenkwam in het restaurant. Een belangrijk aandachtspunt voor het managment.

Gereisd met partner in september 2014

• 9Vanoost franc. Melnik Galina13-10-2014

Fantastische plaats

Hotel Amarawing is echt zeer goed, en Ik raad dit hotel dan ook aan iedereen aan

Gereisd met partner in september 2014

• 10busentruckdriver12-10-2014

Een super mooi en goed Hotel !

Wij zijn hier geweest met z'n 4e en hebben een geweldige vakantie gehad,op de 1ste plaats een super ontvangst zowel in het Hotel als op het vliegveld (thanks touroperator)wij werden ontvangen in het Hotel met champagne op het moment dat wij aan het vieren waren dat we op onze bestemming waren werden wij ingeschreven door het personeel van Amara Wing,(dat betekende niet wachten maar alles werd geregeld)wij hebben weer het geluk gehad dat wij een opwaardering kregen,wij hadden een voordeel kamer geboekt maar kregen een hele luxe kamer.Wij hebben al heel wat resorts gehad in Turkije en zeker ook niet de minste maar dit is echt een Top Hotel de ,Ala Card Restaurants waren allemaal top wat een geweldige ontvangst en bediening en niet te vergeten wat een super lekkere keuken.Dit Hotel is van een zeer hoog niveau,dit is het 1ste Hotel waar wij zeker terug naar toe gaan. Touroperator Bedankt !!!

Gereisd met vrienden in september 2014

51 tips over Hotel Alkoclar Exclusive Kemer

• Mat en Ank, 08-06-2014
    • Maandag markt in Kemer: groente-fruit-noten-kruiden e.d.
    • Dinsdag markt Kemer: grote textielmarkt
    • Antalya is leuk voor een dagje.
    • Myra-Demre-Kekova: raden we niet aan. Kekova is de verzonken stad. Je gaat met een boot met glasbodem: ja 4 kleine rechthoekjes waar je niets/bijna niets door ziet. Myra is kerk van Sinterklaas. Heb je in 10 minuten gezien. Demre zijn koningsgraven dat vonden wij wel leuk maar om daar nu 2 uur heen en 2 uur terug voor in de bus te zitten.....

• resi58, 05-05-2014

ligt in een rustig van de straat af met mooie groenvoorziening,planten,tuinen met hangmatten,biertuin,barbeque met kampvuur en gluhwijn,en een mooie ligpier met bar,tip ga in het centrum naar de hammam,ook leuke winkeltjes en een park wat uitkomt in een jachthaven,seaworld in Antalya is een aanrader.ook de watervallen waren mooi

• stien, 10-11-2013

Zeker doen. lekker eten. alles is super. Kamer 446 was oke op 2km van winkelstraat

74 vragen over Hotel Alkoclar Exclusive Kemer

• riann22, 29-04-2015

handdoekservice

Is er badhanddoek service aanwezig? Hoe werkt deze en zit er kosten aan verbonden?

Hans en Marjon, 23-07-2015

ja, witte handdoeken in de kamers worden verwisseld als je ze 's ochtends in het bad hebt gelegd. Beige badhandoeken voor zwembad en strand zijn gratis en kan je omwisselen als je dat wilt bij 2 wisselpunten. Lila handdoeken zijn ook verkrijgbaar bij de fitnesszaal.

• Djim , 07-01-2015

Temperatuur in Kemer

Hoe warm is het in Juli in Kemer ? Is dit met 2 kinderen van 10 en 13 jaar goed te doen, of is het hier dan te warm ? Alvast bedankt voor uw reactie.

Paul, 11-01-2015

reken op temp. van 30 graden. Je hebt wel een windje van zee. Zorg dat ze goed ingesmeerd zijn en veel drinken.

• Timmyimke, 13-12-2014

Zwemkleding

Heb een vraag. Mag een zwemshort op dit resort

Mvg

Elly,Swa, 27-04-2015

je mag geen zwemkleding dragen in de restaurants, wat eigenlijk wel normaal is, maar om op het domein rond te lopen en iets gaan te drinken in de bar is er geen probleem

Hotel Alkoclar Exclusive Kemer info

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking