Hotel Alkoclar Exclusive Kemerstersterstersterster

9.2Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Alkoclar Exclusive Kemer voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

721 reviews over Hotel Alkoclar Exclusive Kemer

• 9Hans en Marjon22-07-2015

heerlijk 5 sterren hotel

op ongeveer een uur bustransfer van Antalya ligt in Kemer het Wing hotel van de Amara keten. Een echt 5 sterren all-inclusive hotel met meerdere zwembaden, ruim aantal bars en restaurants. Ontvangst met glaasje champagne, erg leuk. Familiekamer was wat gedateerd en problemen met een airco werd uiteindelijk verholpen. Veel activiteiten te doen, zowel bij het hotel als op het strand (watersport). Niet speciaal gericht op tieners maar deze kunnen zich toch ruimschoots vermaken. iedere avond prima shows in openlucht theater of aan het strand. Zeer uitgebreid buffet met voor ieder wat wils, daarnaast a la carte restaurants waar 'smiddags gewoon all-inclusive gelunched kan worden. Tussen door pizza, ijswagentje met schepijs, meloenkarretje met heerlijke watermeloen. Prachtig strand (kiezel) en kleine pier in de zee. Publiek voornamelijk gericht op Russen en Turken, maar deze Russen zijn middenklasse dus geheel niet 'vervelend" of opdringerig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 7Paul22-07-2015

Leuk voor één keer

Het is een gezellig hotel. Goede ontvangst en de kamers zijn schoon. De douche in de familiekamer (tuingebouw) is slecht. Water is warm of koud. Tevens heel weinig waterdruk. Aantal dagen gehad dat er al om 17:30 uur geen warm water was om te douchen. Het Hotel is erg op russen gericht. 35 a 40 % komt uit Rusland. Helaas is daardoor ook de animatie erg op hen gericht. in de 2e weken alleen maar gezien dat Russen of Turken wonnen bij spelletjes. Personeel spreekt je vak al standaard aan in het Russisch. Hotel ight 10 minuten lopen van het centrum met winkeltjes.

het eten is goed ,maar niet spectaculair. Regelmatig waren de borden op. Was leuk voor een keer, maar voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Betty Willemstein26-06-2015

Vriendelijk hotel

Goed hotel, perfecte a la carte restaurants, geweldig eten in t grote restaurant, er ontbreekt je aan niets in dit hotel, schone kamers en als er iets mist vliegt men om het voor je in orde te maken. Wij waren zeer tevreden, idd harde bedden maar binnen 10 minuten een topper o het bed, probleem opgelost. Het enige nadeel vonden wij dat er ongeveer 75% russen in t hotel verbleven, en dat er geen zandstrand maar een kiezelstrand is, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Wij gaan er niet terug naar toe maar dat heeft alleen te maken met bovenste 2 redenen, als het hotel ergens anders zou hebben gestaan gingen we zeker terug.

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 9meneer plat25-05-2015

zonvakantie

wij zijn er al 3 maal geweest, het word elke keer een beetje minder ,mede door onderbezetting van personeel slechtere shows eten in a la carte restaurants service laat te wensen over jammer (Heel heel heel veel russen denk 99 % ik denk dat dit de laatste keer was heel erg jammer mvg klaas plat

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Elly,Swa27-04-2015

uitstekend hotel.

dit hotel heeft werkelijk alles voor een fijne vakantie, eten is lekker, drinken al wat je wil, echte koffie en geen Nescafé zoals gewoonlijk, heel proper er wordt daar goed op toegekeken ,dagelijks controle.de bediening is heel vriendelijk soms moest je wel wat langer wachten maar je bent tenslotte op vakantie en niet gehaast. onze kamer was mooi en goed onderhouden, alleen het weer wou niet mee, de zon was op vakantie. Kemer zelf heeft ons niet kunnen bekoren, veel duurder dan op andere plaatsen en ook niet veel te zien ,wij hebben een leuke vakantie gehad maar dat ligt volledig aan het hotel. wij hopen dat alle Amara hotels hetzelfde aanbieden als dit hotel en dan zijn wij in september zeer gelukkige mensen daar wij dan naar het nieuwe Amara in Kusadasi gaan.

Gereisd met partner in april 2015

• 8Harrie v Lierop07-04-2015

Goed hotel

Net terug van Amara wing ..wij vonden het een prima hotel . Fijne kamer goed eten en drinken , van harde bedeen geen last gehad.. Maar om nou een 10 te geven dat is toch overdreven ik zou zeggen een dikke 8

Gereisd met partner in maart 2015

• 9Rileijen01-04-2015

Voor de zesde keer: als vanouds

In het vroege voorjaar weer in Amara Wing geweest. Voelde als een warme thuiskomst. Groot deel van het personeel herkent je van eerdere bezoeken. Kamers hebben nog steeds harde bedden: vraag een top krijg je meteen! Grote pluspunt in deze periode is het met zeewater verwarmde zwembad. Zelfs bij regen en lage temp lekker zwemmen. Sauna en hamam ook heerlijk!

Gereisd met partner in maart 2015

• 9Fred28-03-2015

Topper prijs/kwaliteit

Prima hotel, prijs-kwaliteit zeker een topper. Alleen spijtig van de geluidsoverlast van het naburig hotel (kant zwembad - hoofdgebouw, kamers met pare nummers).

Gereisd met jonge kinderen in maart 2015

• 10Robert van der Meulen19-11-2014

Kan niet beter

Super hotel, lekker eten, mooi aangelegd alles, mega vriendelijk personeel Hard matras was zo opgelost. Iemand die hier klaagt, moet nergens naartoe gaan en armzalig lekker thuis blijven.

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 10Hilma de Jonge19-11-2014

in een woord Grandioos

wij zijn van 5 nov tot en met 16 november in amara wing geweest... wat een topvakantie... zeer vriendelijk personeel, hele mooie kamers.. wij hadden een voordeelkamer, zaten in het hoofdgebouw met zij uitzicht op zee.. enige nadeel is de harde bedden, maar vraag je om een topdek wordt dit meteen geregeld.. volgend jaar gaan we zeker weten weer terug naar dit hotel. het eten is zeer gevarieerd en echt heerlijk... zo grandioos veel keus heb ik nog niet eerder mee gemaakt in hotels in turkije. de streetcafe is gewoon 24/7 open... wil je om 04.00 snachts een bord spaghetti, geen probleem dat krijg je die... 2x daags schone handoeken. shampoo,conditener en douchegel wordt iedere dag aangevuld. net zoals je minibar..2x bier, cola, sinas, water 3 x en flesje bronwater... iedere avond bij het wisselen van de handoeken krijg je een chocolaatje.. we zijn super verwend die 12 dagen....het was Grandioos.

Gereisd met oudere kinderen in november 2014

51 tips over Hotel Alkoclar Exclusive Kemer

• Mat en Ank, 08-06-2014
    • Maandag markt in Kemer: groente-fruit-noten-kruiden e.d.
    • Dinsdag markt Kemer: grote textielmarkt
    • Antalya is leuk voor een dagje.
    • Myra-Demre-Kekova: raden we niet aan. Kekova is de verzonken stad. Je gaat met een boot met glasbodem: ja 4 kleine rechthoekjes waar je niets/bijna niets door ziet. Myra is kerk van Sinterklaas. Heb je in 10 minuten gezien. Demre zijn koningsgraven dat vonden wij wel leuk maar om daar nu 2 uur heen en 2 uur terug voor in de bus te zitten.....

• resi58, 05-05-2014

ligt in een rustig van de straat af met mooie groenvoorziening,planten,tuinen met hangmatten,biertuin,barbeque met kampvuur en gluhwijn,en een mooie ligpier met bar,tip ga in het centrum naar de hammam,ook leuke winkeltjes en een park wat uitkomt in een jachthaven,seaworld in Antalya is een aanrader.ook de watervallen waren mooi

• stien, 10-11-2013

Zeker doen. lekker eten. alles is super. Kamer 446 was oke op 2km van winkelstraat

74 vragen over Hotel Alkoclar Exclusive Kemer

• riann22, 29-04-2015

handdoekservice

Is er badhanddoek service aanwezig? Hoe werkt deze en zit er kosten aan verbonden?

Hans en Marjon, 23-07-2015

ja, witte handdoeken in de kamers worden verwisseld als je ze 's ochtends in het bad hebt gelegd. Beige badhandoeken voor zwembad en strand zijn gratis en kan je omwisselen als je dat wilt bij 2 wisselpunten. Lila handdoeken zijn ook verkrijgbaar bij de fitnesszaal.

• Djim , 07-01-2015

Temperatuur in Kemer

Hoe warm is het in Juli in Kemer ? Is dit met 2 kinderen van 10 en 13 jaar goed te doen, of is het hier dan te warm ? Alvast bedankt voor uw reactie.

Paul, 11-01-2015

reken op temp. van 30 graden. Je hebt wel een windje van zee. Zorg dat ze goed ingesmeerd zijn en veel drinken.

• Timmyimke, 13-12-2014

Zwemkleding

Heb een vraag. Mag een zwemshort op dit resort

Mvg

Elly,Swa, 27-04-2015

je mag geen zwemkleding dragen in de restaurants, wat eigenlijk wel normaal is, maar om op het domein rond te lopen en iets gaan te drinken in de bar is er geen probleem

Hotel Alkoclar Exclusive Kemer info

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking