Hotel Alkoclar Exclusive Kemerstersterstersterster

9.2Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Alkoclar Exclusive Kemer voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

721 reviews over Hotel Alkoclar Exclusive Kemer

• 9Yvonne03-02-2016

Luxe! 24/7 eten en drinken! Vriendelijk personeel

Het is een geweldig mooi, luxe hotel! Ruime kamers (wij zaten in het hoofdgebouw) van alle gemakken voorzien! Personeel is erg vriendelijk! Je kan echt 24/7 eten en drinken! Wil je midden in de nacht een pizza/pasta/salade bestellen, alles is mogelijk! Er zijn maar liefst 7 verschillende bars dus je hoeft nooit ver te lopen. Buffet (zowel ontbijt / lunch / diner) is ontzettend uitgebreid, lekker en goed eten! Wij hebben ook alle à la carte restaurants uitgeprobeerd (m.u.v. sushi) is ook zeker allemaal aan te raden. Maar zelfs als je 12 dagen lang buffet eet, kan je elke dag iets anders eten!

Wij waren in het hoofdseizoen maar er was altijd plek bij het zwembad of het strand! Dus geen handdoekje leggen 's ochtends. Vergeleken met andere hotels in de omgeving: je hebt een privestrand, heerlijk! Mooi helder water. Wel kiezelstrand (gewoon waterschoentjes aan doen).

Kemer zelf is ook een leuk klein dorpje met veel souvenir en kledingwinkels. Een keer per week is er markt met veel (nep)merk kleding / tassen. Aanrader!

Op het park zelf is ook genoeg te doen en te beleven. Elke avond zijn er wel voorstellingen / shows / pool party...voor ieder wat wils! Heb je daar allemaal geen zin in kan je ook heerlijk rustig zitten in de prachtige tuin!

Minpunten: - Ik vond de bedden iets aan de harde kant. - Als er een bar dicht ging om bijvoorbeeld 23 uur (dan is er altijd een andere bar open hoor!), kon je om 22.45 al geen drinken meer bestellen. Vond ik jammer omdat de rest wel super gastvrij is!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 10M.Berghout03-02-2016

super zeker een aanrader.

Alles is heel erg schoon,personeel is zeer aardig en niets is teveel.Het eten is zeer uitgebreid en ontzettend lekker.Voor elk wat wils. Wij gaan dit jaar voor de 4e keer er naar toe en dit zal niet de laatste keer zijn. Ideaal hotel voor een accu-laat vakantie. Wij gaan in maart,goedkoop en niet zo druk.

Gereisd met partner in maart 2015

• 10Jeanny en Karel13-10-2015

Opnieuw geweldig

Wij vonden het voor de vijfde keer super! Personeel heel vriendelijk, eten opnieuw geweldig en iedere avond live muziek. Prachtige zwembaden en zeer schoon. Handdoek leggen niet nodig, ruim voldoende bedden. Wij hadden een zeer ruime tuinkamer.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8Jan08-10-2015

weer goed

Voor de 3e keer op een rij hier geweest. Het was weer goed, alhoewel ik het idee had dat er op de kwaliteit van het animatiepersoneel was bezuinigd. Wat meisjes uit Ukraine die weinig tot niets bijdroegen. Ook de in de Woodybar was na 11,30 uur niets meer te verkrijgen. Dit in tegenstelling tot vorige jaren. Petje af voor de kwaliteit van de specialiteitenrestaurants.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8Michiel05-10-2015

Topservice, goed eten, maar.....

Prima hotel, heerlijk rustig. Veel verschillende plekjes om te kunnen zitten en eten. Geen lange rijen voor buffet. Eten was wel wat weinig gevarieerd, maar dat heb je al snel in Turkije. Wel goed warm en altijd wel plek om te zitten. Service is top. Aan tafel wordt je drinken keurig gebracht, ze willen je met alles helpen en in alles voorzien. Kamers zijn prima alleen de bedden..... Echt kei en keihard. Je komt gebroken terug van vakantie. (En dan ben ik ondertussen we wat gewend van de Turkse bedden) ook topdek hiep niks, was meer een soort laken😁 Voor kinderen weinig te beleven, maar goed die had ik niet mee😃 Heerlijk strand (wel van kiezels) en lekker zwembad. Al met al prima, maar voor dit geld ga ik een volgende keer liever naar een limak, waar het wat meer gezellige drukte heeft (zonder dat het stervend druk is) met een terrasje of aan de bar buiten kan zitten.

Gereisd in september 2015

• 9thea27-09-2015

Geweldige vakantie

Het hotel is goed, wij zaten in de Garden Rooms los van het hotel en die zijn wat verouderd maar schoon. Elke dag schone handdoeken,paar keer schone lakens in de 12 dagen dat we er waren. Wel veel Russen (niet de onbeschofte veelvraten) Paden en tuinen heel netjes. Veel groen om het hotel. Handdoeken service bij zwembad. Wifi is slecht. Alleen in de lobby en op het strand bij de bar. Toen wij aankwamen konden we snel naar onze kamer en ze zouden de koffers komen brengen, na 10 minuten waren ze er nog niet. Nog maar een keer naar de receptie gelopen ( minpunt). Positief was dat ze op de hele warme dagen op het strand koude doekjes uitdeelden en ze kwamen er vaak rond met hapjes en koude lekkernijen. Er zat regelmatig een Rus met een ontzettend dik lijf in zijn naakte bovenlijf in de lobby, kan echt niet vinden wij en er werd niks van gezegd. Housekeeping was soms wel traag met aanvullen minibar en douchegel en shampoo. Maar over het algemeen een fijne vakantie

Gereisd met partner in september 2015

• 9rita en gerda20-09-2015

tof en super

Onze kamer in bijgebouw was rustig en proper. Eten was heel lekker en het was aangenaam eten in de tuin s' middags. De gala was schitterend.Personeel steeds tot je dienst met de glimlach. Animatieteam was zeker niet opdringerig en deden zeker hun best. Plezierige avonden beleefd dankzij hun. Wel veel russen maar in de maand juni hebben wij er geen last van gehad, Hopelijk blijft dit zo . Dank aan amara team wij komen zeker nog terug .

Gereisd in juni 2015

• 5Marina renard12-09-2015

Nooit meer

De hygiene in het algemeen

Gereisd met partner in september 2015

• 9Denise Jeroen14-08-2015

Mooi hotel.

Mooi hotel. Het hele resort word de hele dag schoongehouden door personeel. De tuikamers zien er ook mooi uit, en deze zijn een stuk voordeliger al het hoofdgebouw. Als je in je kamer en hard matras hebt kun je om een topping vragen, en die krijg je meteen. Aardig personeel. Er zijn volop ligbedden aanwezig bij allebei de zwembaden, en ook bij het strand. Handdoekje leggen is hier bijna niet, en je hebt altijd wel ergens plaats. Je komt er aan eten niks tekort. Je kunt er de hele dag wel ergens eten. In het Street Cafe kun je zelfs 24 uur per dag eten en drinken. Er zitten wel veel russen, maar daar heb je geen last van.

De enige minpuntjes zijn : Dat de bediening niet altijd goed en snel is, bij de Bier Garden sávonds bijna nooit personeel staat om je te bedienen. En de Wifi is meestal slecht ontvangst, slecht bereik.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 7kevin09-08-2015

Op achteruit gegaan

2 jaar geleden supervakantie nu ingenomen door russen .het personeel is top gebleven .animatie ook .de staat van het hotel is aan renovatie toe .eten super

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

51 tips over Hotel Alkoclar Exclusive Kemer

• Mat en Ank, 08-06-2014
    • Maandag markt in Kemer: groente-fruit-noten-kruiden e.d.
    • Dinsdag markt Kemer: grote textielmarkt
    • Antalya is leuk voor een dagje.
    • Myra-Demre-Kekova: raden we niet aan. Kekova is de verzonken stad. Je gaat met een boot met glasbodem: ja 4 kleine rechthoekjes waar je niets/bijna niets door ziet. Myra is kerk van Sinterklaas. Heb je in 10 minuten gezien. Demre zijn koningsgraven dat vonden wij wel leuk maar om daar nu 2 uur heen en 2 uur terug voor in de bus te zitten.....

• resi58, 05-05-2014

ligt in een rustig van de straat af met mooie groenvoorziening,planten,tuinen met hangmatten,biertuin,barbeque met kampvuur en gluhwijn,en een mooie ligpier met bar,tip ga in het centrum naar de hammam,ook leuke winkeltjes en een park wat uitkomt in een jachthaven,seaworld in Antalya is een aanrader.ook de watervallen waren mooi

• stien, 10-11-2013

Zeker doen. lekker eten. alles is super. Kamer 446 was oke op 2km van winkelstraat

74 vragen over Hotel Alkoclar Exclusive Kemer

• riann22, 29-04-2015

handdoekservice

Is er badhanddoek service aanwezig? Hoe werkt deze en zit er kosten aan verbonden?

Hans en Marjon, 23-07-2015

ja, witte handdoeken in de kamers worden verwisseld als je ze 's ochtends in het bad hebt gelegd. Beige badhandoeken voor zwembad en strand zijn gratis en kan je omwisselen als je dat wilt bij 2 wisselpunten. Lila handdoeken zijn ook verkrijgbaar bij de fitnesszaal.

• Djim , 07-01-2015

Temperatuur in Kemer

Hoe warm is het in Juli in Kemer ? Is dit met 2 kinderen van 10 en 13 jaar goed te doen, of is het hier dan te warm ? Alvast bedankt voor uw reactie.

Paul, 11-01-2015

reken op temp. van 30 graden. Je hebt wel een windje van zee. Zorg dat ze goed ingesmeerd zijn en veel drinken.

• Timmyimke, 13-12-2014

Zwemkleding

Heb een vraag. Mag een zwemshort op dit resort

Mvg

Elly,Swa, 27-04-2015

je mag geen zwemkleding dragen in de restaurants, wat eigenlijk wel normaal is, maar om op het domein rond te lopen en iets gaan te drinken in de bar is er geen probleem

Hotel Alkoclar Exclusive Kemer info

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking