51 tips over Hotel Alkoclar Exclusive Kemer

• Mat en Ank, 08-06-2014
    • Maandag markt in Kemer: groente-fruit-noten-kruiden e.d.
    • Dinsdag markt Kemer: grote textielmarkt
    • Antalya is leuk voor een dagje.
    • Myra-Demre-Kekova: raden we niet aan. Kekova is de verzonken stad. Je gaat met een boot met glasbodem: ja 4 kleine rechthoekjes waar je niets/bijna niets door ziet. Myra is kerk van Sinterklaas. Heb je in 10 minuten gezien. Demre zijn koningsgraven dat vonden wij wel leuk maar om daar nu 2 uur heen en 2 uur terug voor in de bus te zitten.....

• resi58, 05-05-2014

ligt in een rustig van de straat af met mooie groenvoorziening,planten,tuinen met hangmatten,biertuin,barbeque met kampvuur en gluhwijn,en een mooie ligpier met bar,tip ga in het centrum naar de hammam,ook leuke winkeltjes en een park wat uitkomt in een jachthaven,seaworld in Antalya is een aanrader.ook de watervallen waren mooi

• stien, 10-11-2013

Zeker doen. lekker eten. alles is super. Kamer 446 was oke op 2km van winkelstraat

• anja, 06-05-2014

probeer zeker frans a la carte restaur. vraag eventueel zachte cover matras.

We hebben een aantal aanbieders voor Alkoclar Exclusive Kemer voor je op een rij gezet:

• annemie schuitemaker, 27-04-2014

Familie kamer met zeezicht in het grote gebouw is TOP!

• Peter en Brigitte, 22-04-2012

duikschool op het resort (duik brevet(PADI) gehaald aldaar)

• regina wiermans, 13-11-2013

wacht tot de informatie is geweest van je reisorgani.satie,dat bespaart veel geld.

• Ans leenen, 20-10-2013

waterschoentjes wel prettig

• j_kamp17, 17-09-2013

Een kamer in het hotel is aan te bevelen boven een tuinkamer. Je hebt hier uitzicht op zee en de kamers zijn er beter. Sta 's morgens vroeg op om een plaatsje aan zee te reserveren. In de biergarden kun je lekker verschillende soorten bier drinken, met een borrelnootje erbij.

• Mieke, 25-09-2013

het spa-center in het hotel is een echte aanrader!

• Jolanda Zoutendijk, 23-08-2013

Absoluut een keer in het Franse en Italiaanse restaurant gaan eten.

• mireille blomme, 12-07-2013

alles even goed, wel opletten op avondkledij

• jean-claude, 07-08-2013

Terug grijpen naar het beleid van vroeger waar het wel op en top was blijkbaar.

• dany_ost, 05-08-2012

Tip: Jet Air - Discovery Point in het hotel --> dagelijks bestemmingsspecialist ter plaatse (Nederlandstalig).

• Danny, 09-09-2013

Zeker doen , Italiaans , Frans , suchi restaurants

• S., 06-10-2011

Ik had ook een tuinzichtkamer in apart gebouw, daar is geen lift. En 3 trappen omhoog. Mensen die slecht ter been zijn, kamer boeken in hoofdgebouw!

• Anke, 25-02-2013

Hier is men zelfs zonder fooien vriendelijk! Maar als je hun moeite erkent en iets geeft, doen ze vaak een leuke extra!

• BOUSSEMAERE WILLY, 17-11-2013

Kamers in bijgebouw zijn wat minder voor mensen die niet zo goed te been zijn (+- 50 trappen)

• Toos, 22-05-2013

Kemer is een leuke plaats en zeker een bezoekje waard. Verder is het leuk om in het Turks cafe (op het resort) met z'n allen waterpijp te roken (9 euro). De fotograaf maakt goede foto's en is niet opdringerig. Neem voldoende nette kleding mee. De gasten (zeker de Russische) besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Het barbecue restaurant is mooi gelegen in een Japanse tuin en biedt voldoende privacy voor een romantisch diner. Zeker de moeite waard om een reservering voor te maken.

• snoetie, 28-02-2014

Heel goed super netjes , heel vriendelijk personeel , heel lekker eten , op wandelafstand van Kemer ....heel goede animatie en supersjieke gala avond ....heerlijk genieten ....via de gids hamam gaan doen , ze komen je ophalen en terug brengen was heel fijn geweest maar we hadden uitsluitend een dame gevraagd voor hamam geen man....geboekt met adotravel .....heb reeds opnieuw geboekt en kijk er al naar uit ....joepi !!!!

• e.r.leijendekker, 13-04-2013

Met de Teleferiek de berg op naar 2365 meter: spannend en prachtig.

• borremans, 28-11-2012

Het entertainmentteam was goed bezig ,dartcoach Chan heel veel dank voor de prettige uurtjes ,p.s hoe is het met je nederlandse tellen De mensen die eens heel luxe willen eten beveel ik het franse en het italaanse restaurant toe .

• Kamp, 30-06-2013

Mensen die slecht ter been zijn hebben hier en daar toch wel wat moeilijkheden met trappen en oneffenheden. Ook de twee liften laten het wel eens afweten.

• mirjam koudijzer, 26-08-2012

Wat je zeker moet doen, is een boottocht op de speedboot (watersport vh hotel). Je krijgt er een fenomenaal zicht op de kustlijn, spot waterschilpadden en kan heerlijk zwemmen in een grot of baai. Alle ingrediënten voor een perfecte vakantie.

• Kevin Despiegelaere, 11-08-2012

Probeer zeker eens het Frans a la carte restaurant, uitstekende keuken! Ook heb je hier een aparte bar waar je waterpijp kan roken, dit is zeer gezellig in groep!

• RudyW, 11-08-2012

een lichaamsscrub met massage in de hammam van het hotel loont zeker de moeite. 100 euro vr 2 personen

• Amber, 27-07-2012

Wij zijn met drie dames bij Amara Wing verbleven. Ondanks dat het land moderner zou zijn geworden, zijn wij lastig gevallen (ook door personeel!) In het stadje kun je niet rustig lopen. Ze kijken het geld uit je portemonnee en de huwelijksaanzoeken vliegen je om de oren. Ze schuwen niet om voor neptassen 600 euro te vragen! Van anderen toeristen hoorden we dat het met een man in het gezelschap heel anders zou zijn. Aanrader dus! De kamers zijn prima voor 2 personen maar zeker niet 3!

• arno en Jorgen, 27-01-2012

Ga het ervaren en je voelt je de Koning te Rijk,leuke mensen aanwezig en voornamelijk mensen uit de Oekraine en Belgie,maar geen vervelende dingen meegemaakt,prima kwaliteit

• elly rietveld, 05-07-2012

nee alles was gewoon geweldig ik zou het zeker aan bevelen aan andere rolstoel gebreukers.

• Connie, 12-06-2012

Zorg dat je in het hoofdgebouw zeezicht neemt, want ik denk dat je dan een kamer aan de goede kant hebt, de andere kant is volgens mij geen zeezicht en dan kijk je richting Kemer centrum en mist denk ik het sfeertje van het zwembad.

Overigens is er ook een los gebouw naast het hoofdgebouw met kamers met een andere benaming , met minder leuk uitzicht en meer ingebouwd tussen particuliere bebouwing tussen deze kamers en het strand.

Week geweest za-za (2100 euro 2 volw, 1 week, kamer zeezicht)

• Klio, 12-06-2012

Qua ligging, ok, op 1 km van de stad

• Stanske88, 05-08-2013

Ga een avondje shoppen in Kirish. Voor 10 euro kun je hier met de taxi naartoe. Gezellig shoppen zonder opdringerige verkopers.

• Charlotte, 28-07-2012

Er zijn 5 a la carte restaurants waar je ook kan eten, hiervoor is een reservering nodig, bij het Franse en Italiaanse restautarant kan je heerlijk eten, echt een aanrader! Bij de vitamine bar, kan je de hele dag vers geperste sapjes halen!

• Sigrid honsbeek, 26-05-2013

Wellness ruimte en de vitamin bar echt niet vergeten!

• De Decker Marc, 21-05-2013

Afbieden is zeker aan de orde in de stad, minimum 30%. Als man uw haar eens laten knippen is een belevenis op zichzelf, 12,5 euro voor een uur haarverzorging is zeker te doen.

• annemariejaap, 03-10-2011

Wij zaten in het tuingedeelte, op de 3e verdieping. Daar zijn geen liften. Voor ons geen probleem, maar als je slecht ter been bent wel even opletten. Let bij de spa op de prijzen, ze proberen je meer te rekenen dan aanvankelijk afgesproken. Neem oordopjes mee als je 'smorgens niet al vroeg gewekt wil worden door de imam.

• theopander, 01-08-2014

stadje kemer is op loopafstand, niet mooi wel veel winkels

• paula, 11-11-2014

Zijn jullie met 4 personen en houd je van uitzicht op zee kamer 1167 n toppertje. Een uitstapje naar Phaselis antiqeu city is een mooie plaats om te bezoeken als je van oud vervallen gebouwen houd

• Hilma de Jonge, 19-11-2014

aanbeveling zijn de voordeelkamers in het hoofdgebouw, erg ruim en mooi.. Tip, vraag meteen om een topdek...bedden zijn erg hard... en als 1 niet genoeg is vraag gerust om 2 of 3 die krijg je ook...

• Fred, 28-03-2015

Kamers boeken in het hoofdgebouw, onpare kamernummers.

• Elly,Swa, 27-04-2015

neem een grotere kamer in de gardenrooms, die zijn ruim en mooi maar je moet wel goed te been zijn want er zijn geen liften. Een beetje drinkgeld doet wonderen.

• Hans en Marjon, 22-07-2015

prima voor een dagje of 10 uitrusten, en je lekker laten verwennen.

• Verschoore, 06-02-2009

Er is een zeer mooie wandeling. Vanuit het hotel links tot aan de stoplichten daarna weer links en dan aan het eind begint de wandeling langs de zee, verkeervrij......echt prachtig!

• paula, 31-08-2014

hamam in hotel is vrij prijzig ,,beter in de stad n stuk goedkoper...een minpunt is daar dat ze opdringerig zijn voor massage. ...ga bij je aankomst in hotel naar de info avond van je reisleider van hem of haar krijg je ook goed advies.. bustocht met organisatie naar antalya was wel mooi maar niet leuk om n uur in een diamant winkel rond te lopen en n uur in een leer fabriek was liever wat langer in de stad antalya geweest

• Vanoost franc. Melnik Galina, 13-10-2014

Zeker doen, je zal er geen spijt van hebben , en zeker een goede vakantie door brengen, zelfs de promo kamers zijn goed

• Degraeve, 03-11-2014

Wij zaten in de garden bij het verwarmd buitenzwembad , mooi zicht op de bergen en op het zwembad . Je hebt daar meer het gevoel dat je op vakantie bent , het is er proper en twee keer per dag verse handdoeken op de kamer en na controle van de kamer krijg je zelfs nog een lekker chocolaatje op je bed . Ook is er een minibar die dagelijks wordt aangevuld op de kamer . Wat je ook hebt is kleine flesjes bodylotion , haarshampoo , douchegel , badschuim en haar condiitioner die dagelijks aangevuld is

• paula, 31-08-2014

Bij dit hotel ...advies je hoeft van thuis uit geen handdoeken mee te nemen...alles ligt al op de kamer...badlaken ook gratis te verkrijgen op resort...ijskastje is en word altyd bij gevuld op de kamer. ochtendjas,schoensmeer ook aanwezig op de kamer zelfs sloffen...shampoo..zeep...badschuim...en conditioner

• thea, 27-09-2015

Let op als je naar de Hammam in Kemer zelf gaat. Is goedkoper dan het hotel en ook wel goed, maar ze proberen je van alles aan te praten. Ook een medische massage die je echt zou moeten doen omdat je rug er aan gaat, maar je betaalt voor 20 minuten wel € 50,- extra.

• busentruckdriver, 12-10-2014

Het enige -puntje is als je niet van de zee houd maar lekker wil zwemmen in het zwembad hou er rekening mee dat het water erg koud is. wij zijn er de laatste week van september geweest !!

• milapila28, 10-10-2014

Als je het matras te hard vindt, bij de receptie een topper vragen, scheelt zeker.

• kevin, 09-08-2015

Oppassen van opdringerige winkelverkopers als je de stad wil bezoeken