74 vragen over Hotel Alkoclar Exclusive Kemer

• riann22, 29-04-2015

handdoekservice

Is er badhanddoek service aanwezig? Hoe werkt deze en zit er kosten aan verbonden?

Hans en Marjon, 23-07-2015

ja, witte handdoeken in de kamers worden verwisseld als je ze 's ochtends in het bad hebt gelegd. Beige badhandoeken voor zwembad en strand zijn gratis en kan je omwisselen als je dat wilt bij 2 wisselpunten. Lila handdoeken zijn ook verkrijgbaar bij de fitnesszaal.

• Djim , 07-01-2015

Temperatuur in Kemer

Hoe warm is het in Juli in Kemer ? Is dit met 2 kinderen van 10 en 13 jaar goed te doen, of is het hier dan te warm ? Alvast bedankt voor uw reactie.

Paul, 11-01-2015

reken op temp. van 30 graden. Je hebt wel een windje van zee. Zorg dat ze goed ingesmeerd zijn en veel drinken.

• Timmyimke, 13-12-2014

Zwemkleding

Heb een vraag. Mag een zwemshort op dit resort

Mvg

Elly,Swa, 27-04-2015

je mag geen zwemkleding dragen in de restaurants, wat eigenlijk wel normaal is, maar om op het domein rond te lopen en iets gaan te drinken in de bar is er geen probleem

• milapila28, 28-09-2014

A la carte restaurants

Kan iemand mij vertellen die er onlangs geweest is of er extra kosten aan de a la carte restaurants verbonden zijn? Al vast bedankt!

Brigitte, 11-10-2014

Ja, voor sommige gerechten/dranken wordt dan nog een bijdrage gevraagd.

janvanderaa, 03-10-2014

Er zijn geen extra kosten aan verbonden, tenzij je afwijkt van de normale kaart. De wijn is ook gratis. mits je genoegen neemt met de huiswijn, welke overigens zeker niet slecht is

We hebben een aantal aanbieders voor Alkoclar Exclusive Kemer voor je op een rij gezet:

Beachcheck
    Beachcheck
    Travel Store
    Travel Store
    Prettig Reizen
    Prettig Reizen

• tommy, 11-09-2014

gala avond

weet er iemand of er nog gala avond is laatste week van september en welke avond het is

Vanoost franc. Melnik Galina, 13-10-2014

Er is altijd wel een gala-avond en meestal is dat de vrijdagavond, vrijdag is zoals een zondag voor ons

• janvanderaa, 18-08-2014

e mail adres van amara wing resort

wie kan me het email adres van amara wing resort geven. Ik kan dit nergens vinden.

bedankt

Jan

paula, 31-08-2014

• Jan , 10-08-2014

woodie bar

Vorig jaar was er elke avond live music in de Woodiebar, wat erg gezellig was Ik zie nu bij geen enkele beoordeling dit nog vermeld.

Ik vraag me af of dit nog steeds zo is, of dat dat is gewijzigd.

Alvast bedaskt voor jullie info

paula, 31-08-2014

ja er is nog iedere avond entertainment

• Lena12, 29-06-2014

Nederlandse tv

Hoi...welke Nederlandse zenders hebben ze in dit hotel ?? I.v.m. Wk voetbal

theopander, 01-08-2014

alleen bvn als nederlandse zender, is klein minpuntje

• V, 25-06-2014

zon

ik leg bij de beoordeling op jetair.be dat je in de namiddag geen zon meer hebt aan het zwembad, klopt dit ?????? is er nederlandstalige kinderanimatie ?

Verlinden Andy , 26-06-2014

Nee, dit kopt niet. De zon is zelf om 16u heel hardnekkig. Wij lagen altijd aan de Fun pool met glijbanen. In de maand juni was er geen nederlandstalige kinderanimatie. Maar ze doen wel veel voor de kinderen.

JorgenLammens, 02-09-2014

De commentaar van A.V. is correct. Aan de funpool is het volop zon rond 16u (al zijn er ook schaduwplaatsen) Aan het grotere zwembad is er meer schaduw, al kan je dit natuurlijk oplossen door je zetel wat te verschuiven.

• de bock pascal, 15-06-2014

weet iemand

Van hoe laat moet men de handdoeken leggen op de stoelen s'morgens. Dank u.

tommy, 17-06-2014

is voor niets nodig er is meer dan plaats genoeg