Hotel Alkoclar Exclusive Kemer *****

Hotel Alkoclar Exclusive Kemer *****

Hotel Alkoclar Exclusive Kemer
Hotel Alkoclar Exclusive Kemer

We hebben een aantal aanbieders voor Alkoclar Exclusive Kemer voor je op een rij gezet:

708 reviews over Hotel Alkoclar Exclusive Kemer in het Nederlands

Het is super slecht want eerst was Amara Wing daar, dat was super en gingen daar heel vaak naartoe

Nu is Alkoclar daar en waren alleen Russen met slechte manieren en eten verschrikkelijk

Het verdient die sterren niet😡

Dit nooi meer

David, 24-9-2017

Dit is de Amara Wing niet meer maar vanaf de nieuwe keten Alcoklar er is uitsluitend voor Turken en Russen.

Zelfs het personeel in de restaurant en de bars praten bijna alleen maar Turks of Russisch. Je voelt je als Europeaan echt in mineur.

Tevens is dit niet meer een 5* .

De grote glorie is voorbij. Kamers dienen terug opgefrist te worden, je moet zagen en zagen om een glas wijn te bekomen. De koffie bij het ontbijt wordt niet aan tafel gereserveerd. (wel voor de directie niet voor de gasten !). De handdoeken zijn versleten. Douchegordijnen in de badkamer ...

Prachtig hotel

Ryckbosch, 29-6-2017

zeer lekker eten, veel afwisseling, lekker en goed verzorgde drank, zeer goed zwembad, goed avondshows .

Zeker aan te raden, gaan zeker terug

Het was zeker voor herhaling vatbaar

V Rheenen, 17-5-2017

Alles was tot in de puntjes verzorgd.

geweldig

2 stellen, 13-10-2016

Begin september 2 weken in dit hotel verbleven. Het was heel rustig maar alles nog net zo goed als de vorige jaren, dit was onze 6de keer dat we hier waren.

Vriendelijk personeel, goed eten. Frans en italiaans restaurant uitstekend.

We zijn 2 weken goed verwend en komen zeker weer terug

Vanderbeke Frank, 26-5-2016

Supergoed, heel netjes, zeer goed en verzorgd en gevarieerd eten, heel vriendelijk

Hartelijk welkom, wel wat veranderd.

Rileijen, 22-5-2016

We werden hartelijk welkom geheten. Dit was voor ons de zevende keer. Gelukkig waren we nu wat later dan gebruikelijk dus konden wel zwemmen in hoofdzwembad en zee. Wel wat fris. Het warmwaterzwembad buiten maakt geen deel meer uit van het complex. Jammer! Was zeer rustig. Nog steeds prima eten in hoofdrestaurant. Mindere kwaliteit in het a la carte restaurant. Al met al wel erg genoten!

mooi hotel

vervente turkije reiziger, 18-5-2016

mooi hotel, heel vriendelijke personeel,

hotel slechts voor 20 % bezet, was niet normaal voor deze periode maar ja de reden

hiervoor zal wel door iedereen gekend zijn

was trouwens niet het geval enkel in dit hotel maar ook in andere hotels aan de Turkse Riviera

Eten was lekker maar weinig variatie, dit misschien te wijten aan de lage bezetting

De toekomst ziet er somber uit, hopelijk komt

alles snel in orde.

Minder dan de voorgaande jaren.

wim, 20-4-2016

All-in was goed.Harde bedden en geen verwarmd buitenbad en tennisbanen meer.Slechte animatie zowel op de dag als in de avond.Weinig personeel in de lobby en buiten.

Het is een geweldig mooi, luxe hotel! Ruime kamers (wij zaten in het hoofdgebouw) van alle gemakken voorzien! Personeel is erg vriendelijk! Je kan echt 24/7 eten en drinken! Wil je midden in de nacht een pizza/pasta/salade bestellen, alles is mogelijk! Er zijn maar liefst 7 verschillende bars dus je hoeft nooit ver te lopen. Buffet (zowel ontbijt / lunch / diner) is ontzettend uitgebreid, lekker en goed eten! Wij hebben ook alle à la carte restaurants uitgeprobeerd (m.u.v. sushi) is ook zeker allemaal aan te raden. Maar zelfs als je 12 dagen lang buffet eet, kan je elke dag iets anders eten!

Wij waren in het hoofdseizoen maar er was altijd plek bij het zwembad of het strand! Dus geen handdoekje leggen 's ochtends. Vergeleken met andere hotels in de omgeving: je hebt een privestrand, heerlijk! Mooi helder water. Wel kiezelstrand (gewoon waterschoentjes aan doen).

Kemer zelf is ook een leuk klein dorpje met veel souvenir en kledingwinkels. Een keer per week is er markt met veel (nep)merk kleding / tassen. Aanrader!

Op het park zelf is ook genoeg te doen en te beleven. Elke avond zijn er wel voorstellingen / shows / pool party...voor ieder wat wils!

Heb je daar allemaal geen zin in kan je ook heerlijk rustig zitten in de prachtige tuin!

Minpunten: - Ik vond de bedden iets aan de harde kant. - Als er een bar dicht ging om bijvoorbeeld 23 uur (dan is er altijd een andere bar open hoor!), kon je om 22.45 al geen drinken meer bestellen. Vond ik jammer omdat de rest wel super gastvrij is!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alkoclar Exclusive Kemer in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alkoclar Exclusive Kemer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alkoclar Exclusive Kemer scoort een 9.04 uit 10 op basis van 720 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: