Hotel Akka Antedon Hotel

9.9Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

9.9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Akka Antedon Hotel voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

157 reviews over Hotel Akka Antedon Hotel

• 2019
    9Ruth27-10-2019

Fantastisch hotel!

Wat een fantastisch hotel! Er is voldoende plek aan zowel zwembad als strand. Aan ‘handdoekjes leggen’ wordt nauwelijks gedaan. Het buffet in het restaurant is goed en elke dag voldoende variatie bij de grill buiten. Lunch hebben wij niet in het restaurant gehaald want er zijn buiten nog diverse plekken om iets lekkers te halen, zoals versgebakken Guzleme ( Turkse pannenkoek). De koelkasten bij zwembad en strand zijn gevuld met A-merk frisdranken en flesjes water. Minibar (bij all-inclusive inbegrepen) wordt elke dag bijgevuld evenals een rolletje koekjes en zoute stokjes. Wij hadden familiekamer in het tuincomplex, deze was zeer ruim opgezet. Ligt wel dichtbij het entertainment podium maar na 12.00u is het stil. Kamers zijn schoon, sanitair is wat gedateerd maar verder is alles super netjes. Tuin is ook echt prachtig! Wij komen graag nog een keer terug naar dit hotel, en dat doen we eigenlijk niet snel.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Yvonne27-10-2019

Fantastisch! Een aanrader.

Na jaren in een ander resort te hebben gezeten, hebben we dit keer Akka Antedon geboekt. Het overtrof onze verwachtingen. De familiekamer was ruim, schoon en goed afgewerkt met twee afzonderlijke slaapruimtes en een badkamer met bad en aparte douche. Het resort heeft veel groen en bomen. Het wellness center is vrij groots opgezet, inclusief een binnenzwembad. Het centrale zwembad is ook erg groot, met een ruime hoeveelheid ligstoelen en een afzonderlijk deel dat minder diep is voor jeugdigen. Daarnaast is er nog een totaal afgescheiden water/speeldeel voor de kleintjes. Het personeel was zeer vriendelijk. Overal op het complex prima wifi ontvangst. Het eten was goed verzorgd, met iedere dag iets aparts (garnalen, kreeft, zalm). De aparte koffiebar met barista kon ik wel waarderen. De leuke glijbanen waren voor onze pubers uitdagend. Het hotel is nog wel Europees georiënteerd, de russen staan hier niet centraal. Hun gedrag viel dus mee.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10Ralph26-10-2019

Fantastisch!

In oktober onlangs naar Akka Antedon geweest en jeetje wat een hotel, hier kom je dus echt niks tekort. De hele door merk ijsjes, tussen 12 en 17 a la carte eten, verse wafels/donuts en noem maar op. Er is ook een eigen koffiehuis (starbucks) waar je de hele dag door verse koffie kan halen. Overal in het park staan koelkasten met drinken (glazen flessen coca cola, sprite, appelsap, melk enz). Je kunt drinken wat je maar wilt en de bediening is uitstekend, het park is ook erg schoon en netjes en een hele mooie tuin. Zwembad is ook prachtig en de glijbanen zijn geweldig.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Kim17-06-2019

Fantastisch hotel!

Wij waren voor de 3e keer bij Akka Antedon en het was wederom geweldig. Je bent echt een gewaardeerde gast in dit hotel. Het personeel is zeer vriendelijk, velen werken er al jaren, dat zegt ook wel iets. Het zwembad is zo groot dat er altijd bedjes langs de kand beschikbaar zijn. De nieuwe glijbanen zijn fantastisch! Ook is er een koffietent bij gekomen en zijn er bij het ontbijt internationale broodjes verkrijgbaar zoals chocoladebroodjes en croissants. Het eten was weer heerlijk, vers en altijd warm! De kamers zijn groot en schoon. Wij hebben echt niets te klagen over Akka Antedon en komen graag weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2018
    10Ronja10-10-2018

Aanrader!

Heerlijk hotel in een klein dorp vlakbij Antalya. We hadden een kamer met uitzicht op zee. Het eten was erg lekker en gevarieerd, ook voor de kinderen was er genoeg keuze. Er is zelfs een apart kinderrestaurant. Het hotel heeft een groot zwembad waar het lekker rustig was. De kinderen vonden de waterspeeltuin erg leuk. Enige minpunt is dat er geen zandstrand is, maar hele fijne kiezels. Verder was het schoon en was het personeel zeer vriendelijk. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 9Kris29-09-2018

Zeer goed hotel met een perfecte ligging.

Dit hotel heeft een zeer uitgebreide all-inclusive formule die je voor deze prijs maar zelden vind. Het is zeer goed gelegen, ongeveer midden tussen Kemer en Antalya. De bediening is uitstekend en het personeel is zeer vriendelijk. Het hotel beschikt over prachtige zwembaden en een zeer mooie grote tuin. De enige negatieve punten zijn de gebrekkige hygiëne in de buiten toiletten, de liften en in mindere maten ook de kamers. Er zijn in dit hotel zeer weinig Europese gasten, de meerderheid zijn Russisch sprekende........................

Gereisd met partner in september 2018

• 10F. Bogers06-09-2018

Prachtig hotel

Wat een prachtig hotel is Akka Antedon! Wij waren positief verrast door de prachtige tuinen en de hoge service. Het personeel was uiterst vriendelijk en het eten was subliem. De hele dag door zijn er A merk ijsjes verkrijgbaar. Het zwembad is enorm met voldoende bedjes, ‘handdoekje leggen’ kennen ze hier niet. Er zijn veel leuke waterglijbanen waarvan 3 dit jaar nieuw, fantastisch! De kamer was groot en schoon. Wel jammer dat er bijna geen Nederlanders waren, al heeft dat ook voordelen. Wij denken er over om volgend jaar terug te komen. Akka, bedankt voor de mooie vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Salmone22-10-2017

Alles wat je in een vakantie zoekt vind je hier

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Hotel is relatief onbekend onder Nederlanders, wat jammer is. (Hotel te boeken via touroperator). Kamers zijn ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. All-inclusive is hier ook echt All-inclusive. 24 uur per dag zijn alle (alcoholische) dranken verkrijgbaar. Van Hennessy, tot Johnnie Walker en alles er tussenin. Lunch/diner is gevarieerd en 24/7 verkrijgbaar. Het ontbijt is grandioos, je hoeft voor niets bij te betalen in het hotel. Dus bijvoorbeeld verse jus d'orange en aardbeien in overvloed. Voor de kinderen is het een Walhalla, het animatieteam legt de kids in de watten terwijl Papa en mama rustig kunnen genieten van de zwembaden, het strand en het mooie uitzicht. Schepijs en waterijs is heel de dag verkrijgbaar, inclusief alle a-merken. De sfeer is fijn en ongedwongen. Het hotel is wat mij betreft hét voorbeeld voor de all-inclusive concurrenten in de markt hoe het wel zou moeten. Samengevat: Een absolute aanrader. Jammer dat er nauwelijks Nederlanders te vinden zijn!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 10Ramon19-07-2017

Heerlijke vakantie!

Groot resort met prachtig aangelegde tuin. Gigantisch zwembad met veel ligbedjes, altijd plek aan het zwembad. Mooi privéstrand met kiezels, echter kon je makkelijk de zee in via de pier. De kinderen hebben veel plezier gehad in het kinderzwembad en bij de grote glijbanen. Goede lifeguards. Kidsclub ook erg leuk, spreken geen Nederlands maar doen wel erg hun best voor de kinderen. Heerlijk gevarieerd gegeten, zeer hoge kwaliteit voedsel. Altijd erg vers en de hele dag door verkrijgbaar. Grote schone kamer met uitzicht op het zwembad en de zee. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader om naar toe te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 10Kim25-08-2016

Geweldige vakantie gehad!

Prachtig mooi resort, mooie schone kamers. Vriendelijk personeel, heerlijk divers eten in het buffetrestaurant. Groot zwembad met apart kinderbad waar onze kinderen niet weg te slaan waren. Leuke kinderanimatie. Wij hebben een TOP vakantie gehad en komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Hotel Akka Antedon Hotel info