Hotel Akka Alinda Hotel

9.4Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

9.4Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Akka Alinda Hotel voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

559 reviews over Hotel Akka Alinda Hotel

• 10Jolien22-09-2014

Heel leuke vakantie!

Heel leuke vakantie gehad in Akka Alinda! Hotel is echt een aanrader. Leuke ligging, vlakbij zijn er verschillende winkeltjes en Kemer is op 20 minuutjes met de Dolmus. Luchthaven is vrij ver, 1u rijden. Animatieteam is ook leuk! Gemotiveerde mensen die zich niet te hard opdringen. De avondshows zijn gewoonweg prachtig.

Het hotel is mooi gerenoveerd. De kamers zijn niet erg groot maar alles is aanwezig.

Het personeel is ook erg behulpzaam! Enige uitzondering: de "dokter" in het hotel die me niet eens wou onderzoeken (koorts en keelontsteking).

De hotelomgeving (zwembad, restaurants e.d.) zijn mooi en proper.

De all-in is geweldig en heel uitgebreid! Het eten in het restaurant is lekker maar niet uitmuntend.

Tip: ga zeker eten in het à-la-carte-restaurant aan de zee, heel lekker!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 7Fam de K uit Venendaal06-08-2014

Voor ons niet meer !!!!

Wij kregen een mooie gerenoveerde duplex kamer in het bijgebouw, niets over te zeggen ,zeer tevreden!! Maar het eten na 11 dagen weinig variatie en vaak koud. Hotel volledig ingesteld op Russen ,je wordt standaard in het Russisch aangesproken ,tijdens ons verblijf( hoogseizoen) 99 % Russen. We hebben ons zeer gestoord aan hun tafelgedrag ,kilo's eten werd er weggegooid, zijn zeer onfatsoenlijk en weinig sociaal. Onze zoon van 17 jaar had totaal GEEN aanspraak ,niet aan te raden met oudere kinderen, wel geteld 16 Nederlanders in het hele hotel! Echt Drama In heel Kemer 80% russen,wij gaan hier nooit meer naar toe! Wifi is gratis in Lobby en kamer maar bijzonder slecht en traag Heel jammer want omgeving en hotel verder prachtig!

Zakelijk gereisd in juli 2014

• 8Jan08-07-2014

Heerlijk genieten

Wij waren hier als medisch begeleiders van een reisgezelschap van rond de 750 gasten (excl. crew). Het resort is hier goed op berekend. Erg vriendelijk en gedreven personeel die zeker een fooi waard zijn, van hoog tot laag. Alleen jammer dat de hotelarts maar een ding kan en dat is het schrijven van verwijsbriefjes, ook al is dat niet nodig. De apotheek aan de straat mij de ingang denkt gelukkig wel mee. Mooi zwembad, mooie lobbybar, top hotel. Ook top dat de disco in een apart gebouw op het terrein is.

Een hotel dat aan te bevelen is.

Gereisd met vrienden in april 2013

• 8ali24-06-2014

Nooit meer

Alleen maar Russen, het is een Russisch hotel is ons verteld. Je wordt overal aangesproken in het Russisch, zelfs bij de ingang van het restaurant en door het animatie team. Voor ons nooit meer dus. Ik ga naar Turkije op vakantie en niet naar Rusland.

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 7Anet16-06-2014

Leuk voor een weekje

Masaal hotel . Veel Russen en Oekraïners en kleine kinderen. Eten is goed maar eentonig en vaak koud omdat men de bakken open laat staan. Het avondbuffet duurt 2,5 uur maar het eerste uur zijn de lekkere hapjes al op en worden niet bijgevuld of bijgemaakt. De pier was half afgebroken ivm onderhoud. Gaf een slordige indruk. Kamers in hoofdgebouw zijn gerenoveerd en mooi. Goede service, gevulde minibar en wifi op kamers. Gelegen aan straat met winkeltjes, gezelliger dan Kemer.

Gereisd met partner in januari 2014

• 10rennmarv05-06-2014

Fantastische vakantie gehad!

In mei 2014 zijn wij naar Akka Alinda geweest. Het resort ziet er super uit, het zwembad is lekker, de ligbedjes zijn goed, de kamers zijn gerenoveerd en super mooi. Er wordt (elke dag) goed schoongemaakt. Het eten vonden wij ook super, ik lees hier nogal verschillende meningen maar ik heb werkelijk geen idee waar het vandaan komt. Er waren thema avonden bij het buffet, dus de ene keer had je zelfs nog sushi of mexicaanse taco's, lost van het normale buffet. Verder verdeelde de hoeveelheid mensen zich goed en werd je de hele dag vermaakt door het animatieteam. Ook in de avond pakte Akka Alinda vaak groots uit. Personeel ook super vriendelijk en behulpzaam. Absoluut eeen aanrader! Alleen ja in het hoogseizoen zal het vast allemaal minder zijn, maar dat is met elk hotel met de mega drukte.

Gereisd met partner in mei 2014

• 10Angelique18-04-2014

Geweldig!

Geweldig, schoon, groot hotel, goed eten, maar soms niet erg warm, schone gerenoveerde kamers (wij zaten in het hoofdgebouw), fitness, hamman, kapper, winkeltjes, groot mooi zwembad met ligbedjes met kussen. Maar wel op tijd er zijn, anders zijn de ligbedjes bezet. Gratis handdoeken voor op de ligbedjes die je een paar keer per week mag verwisselen voor schone. Heerlijk buitenrestaurant. Meisjes van het annimatie team verkleden zich tig keer per dag, wij snappen niet waarom en zien het nut er niet van in. De leuke Turkse jongen Suleyman maakte een praatje met iedereen en was erg enthousiast en ...is inmiddels de vriend van mijn dochter! Dus we gaan graag binnenkort terug!! De zwerfpoezen op het terrein lusten graag vis/kip uit het restaurant: het personeel laat dat toe. Dus dierenliefhebbers: geef ze wat te eten, het hotel doet dit niet! Wij waren hier met de Nederland muziekreis: geweldig wat een gezelligheid!

Gereisd met vrienden in april 2014

• 8son13-04-2014

goed hotel, weinig russen gezien

Het is een goed, overzichtelijk hotel, vriendelijk personeel die ook Engels kan spreken. Kamer was netjes, goede bedden. De minibar zou dagelijks bijgevuld worden, maar dat is niet het geval. Al vraag je om de minibar bij te vullen, moet je dit nog 10x vragen. De airco stond nog op winterstand en blies alleen warme lucht. Alternatief: balkondeur 'snachts open zetten. Het eten is tijdens de lunch koud. Wel voldoende keuze. Helaas tussen 16.00-19.00 uur geen eten te krijgen. 's Ochtends is het een handdoekenrace om een ligbed te bemachtigen. De pier was niet klaar. Het animatieteam is 1-zijdig, dagelijks hetzelfde. Aangezien we met de muziekreis van Radio NL mee waren, waren er weinig andere nationaliteiten, dus daar geen mening over.

Gereisd met vrienden in april 2014

• 8Julie29-12-2013

Leuk hotel, alleen gericht op Russen

Wij waren er 8 dagen vanaf 27 april 2013. De a la carte restaurants waren nog dicht en hier hebben wij geen gebruik van gemaakt. Wij hadden een familiekamer, kinderen sliepen boven waar ze het erg benauwd hadden. Van de airco gingen we dicht zitten. Verder prima kamer, prachtig uitzicht op de binnentuin.

Eten prima!

Animatie was vrijwel alleen gericht op Russen, shows in het Russisch met af en toe een zin in het Engels. 2 Nederlandse gezinnen gezien.

Kiezelstrand bestaat uit grote keien, waterschoentjes of rubberen teenslippers zijn nodig! Geen last van zand, wel een voordeel!

Na 23:00 is er nauwelijks meer iets te doen. Winkeltjes zijn dicht en de barren op het park gaan ook rond deze tijd dicht. Discotheek was uitgestorven, 15 mensen op de drukste avond. Voor de jeugd kan je beter in een levendiger gebied gaan zitten.

Wij waren met 4 volwassenen, 1 jongen van 20, 1 jongen van 19, 1 meisje van 17 en Groeten, Julie

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

• 8Robert en Corrie Kagenaar01-11-2013

Goed hotel

Wij hebben een prima vakantie gehad. Mooi goed onderhouden hotel(renovatie is nog a/d gang) met voldoende plaats aan de zwembaden.Ook genoeg ruimte binnen. Overwegend vriendelijk personeel. Goede all-in formule.Smaak, diversiteit en afwisseling eten zorgt ervoor (samen met nog wat andere kleine minpuntjes zoals: geen rosé en ongekoelde witte wijn, geen comfortabele ligbedden bij de zwembaden) dat het voor ons geen tophotel is ivg met andere resorts waar wij waren.We hebben trouwens totaal geen last gehad van de overwegend Russische gasten.Normale mensen net als u en wij.

Gereisd met partner in oktober 2013

Hotel Akka Alinda Hotel info