7 vragen over Hotel Akka Alinda Hotel

• Monique, 22-07-2014 Rapporteren

Wie gaat hier heen?

Hallo, ik ben nieuwsgierig of er de komende periode Nederlanders naar dit hotel gaan? (Lees dat er bijna alleen maar Russen zijn)

Fam de K uit Venendaal, 06-08-2014

Hallo. ja dat klopt wij zijn net een dag terug en in ons hotel 99 % Russen. Bronnen uit Kemer vertelden ons dat de komende week er veel Russen weg gaan omdat daar de schoolvakantie bijna voorbij is,het persentage dat dan nog in Kemer verblijft is beduidend minder,maar in hoogseizoen 80 %.

• Daisy, 13-01-2013 Rapporteren

Cocktail.?

Wie weet of de cocktails allemaal all in zijn.? Mvg

Timmermans Roger, 26-09-2013

In het hotel is het ultra all in. Dag én nacht gratis eten en drinken. Ook de cocktails zijn gratis en aan te raden doch zeg steeds wat en hoe je het wil anders krijg je zo een mix die niet meer lekker is.

• guido de kleer, 23-11-2012 Rapporteren

discotheek

is er iemand die informatie over de discotheek/discotheken heeft in het hotel? hoe was het daar ? waren er veel mensen? was er echt een DJ? tot hoe laat is de discotheek open? alvast bedankt

denise, 16-06-2013

ja het was heel leuk en er zat een echte DJ alleen hij is om 12 uur dicht, ik hoop dat je een leuke vakantie hebt

groetjes denise

ina, 03-02-2013

Was toen erg gezellig, druk en volgens mij tot een uur of twee open

• Mam, 31-08-2012 Rapporteren

huwelijksaanzoek op 25-08-2012 door dj Parantez

Samen met oudste dochter naar Akka Alinda geweest om jongste dochter te bezoeken die in de miniclub werkt. Op 25 augustus is jongste dochter door heeft haar vriend dj Parantez ten huwelijk gevraagd. Een onvergetelijke gebeurtenis waar wij toevallig bij aanwezig waren! Wie o wie heeft dit toevallig gefilmd en zou mij de beelden willen sturen???

m_van_tour, 27-09-2012

Ik heb hier geen foto's van maar ik heb wel leuke foto's van hem. Heeft het vaak met ons over uw dochter gehad. Ik vind het ook erg leuk om deze vraag hier tegen te komen.

mam, 27-09-2012

Beste M, Bedankt voor je leuke reactie! Leuk te horen dat Fatih (dj Parantez) met Nederlanders over mijn dochter heeft gesproken. Jammer dat je mij geen beeldmateriaal van de bewuste avond kan leveren. mvg Mam

We hebben een aantal aanbieders voor Akka Alinda Hotel voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Travel store
    Travel store

• Swthrt, 23-03-2012 Rapporteren

Verwarring

Ik heb toch nog een vraagje over het all-inclusief concept. We hebben dit hotel geboekt voor september. Nou zie ik op verschillende websites andere all inclusief concepten staan. Op de ene website staat dat de mini bar in je kamer elke dag bijgevuld word met frisdrank en water en op de andere niet. Ook zo over de midden nacht snack op de ene website staat van 0.00 tot 06.00 en de ander 23.00 tot 0.30 Kan iemand mij hier mee helpen? Zodat ik weet wat mij ongeveer te wachten staat.

Rob, 07-08-2012

mini bar wordt iedere dag bijgevuld. middernacht snack is tot 1 uur; maar tot 6 uur kan je daar ook eten

• Natascha, 17-02-2012 Rapporteren

glijbanen

Ik zie op de foto's 2 glijbanen. Maar weet iemand ook of er een peuter/kleuterbad is waar ook een glijbaan bij zit? Heb nl. een zoon van 10 die de grote gewoon kan gebruiken, maar ook een dochter van 5 die waarschijnlijk nog te klein daarvoor is? Op de foto's kan ik het niet ontdekken, dus wie weet iemand die er geweest is??

Rob, 07-08-2012

de glijbanen zijn bij het kinderbad

• Henk, 01-04-2011 Rapporteren

Akka Alinda is het kindvriendelijk van 8/ 12 jaar

Beste lezers,

we hebben zojuist deze hotel Akka Alinda geboekt, echter ik zie verschillende foto;s van deze hotel omdat ik met kinderen van leeftijd 8 er 12 hier heen ga, mijin vraag is dan ook is er een glijbaan(en) want bij de ene foto''s zie ik 1 glijbaan en een andere 2 wat is nou wat voor mijn is bangrijk als kinderen hun zin hebben, dan zal de ouders ook goed vermaken, gezien de beoordeling van deze hotel scoord 8,3 dan moet het wel goed zijn, nog een vraag is er naarbij gelegen een winkelcentum /shoppingcenter zodat je is een keer avond kunt shoppen.

graag hoor ik jullie reactie

mvg Henk

Erwin, 01-05-2011

We zijn er op dit moment. Voor de kinderen is er een kidspool bijgekomen met twee glijbanen. De kidsclub zit er naast. Verder is het eten erg goed, zowel de keuze als de kwaliteit. Wel veel russen, maar daar hebben we geen last van. Groeten vanuit een zonnig Turkije.

henk, 30-04-2011

beste, Erwin

als eerst bedankt voor je reactie, gezien dat u de 1e week van mei naar deze hotel gaat hoor ik graag van u hoe het u bevallen is???

gr henk

Erwin, 29-04-2011

Hoi Henk,

Wij zijn hier 2 jaar geleden geweest met onze kinderen (toen 5 en 7). Toen waren er twee glijbanen bij het zwembad die niet altijd in werking waren. Bepaalde delen van de dag wordt de watertoevoer stopgezet. We gaan dit jaar in de 1e week van mei weer naar dit hotel. Het is ons erg goed bevallen de vorige keer. De animatie was erg goed verzorgd en daar hoop ik nu weer op. Veel plezier!

Met vrolijke groet,

Erwin