Hotel Akka Alinda Hotel

9.3Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

9.3Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Akka Alinda Hotel voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

559 reviews over Hotel Akka Alinda Hotel

• 2019
    9Astrid18-11-2019

Fantastiche hotel om helemaal tot rust te komen.

Het was in 1 woord fantastisch, wij zijn op 6 november 2019 aangekomen voor een verblijf van 8 dagen. De kamer was super schoon, het eten was geen 1 dag hetzelfde en het persoon was aardig. Tuurlijk je bent geen Nederlander als je niet iets te zeuren hebt en wel dat ze met de winter opruiming bezig waren. Strandschermen werden weg gehaald terwijl het toch nog rond de 30 graden was. Beetje jammer, maar geen nood je koopt voor 5 euro een parasol aan de overkant en het probleem is opgelost. Wij gaan zeker terug alleen dan wel in Oktober zodat er iets meer te doen is. Neem wel waterschoentjes mee, en mocht je die niet hebben koop ze niet in Nederland aan de overkant van het hotel kosten ze 4 euro.

Gereisd met partner in november 2019

• 9S15-11-2019

Perfect

Het is een schitterend hotel, met vriendelijk personeel. Het eten is uitgebreid en lekker.

Gereisd met partner in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Niko joore18-10-2019

Echt goed !

Goed en schoon hotel ! Maar er zouden wel eens matrassen op de ligbedden mogen . Zowel op het strand als bij het zwembad ! Verder super eten en drinken !

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Mireille16-10-2019

GEWELDIG!

Al meerdere malen hier geweest. Echt een geweldig hotel. Heel schoon, lekker eten en super vriendelijk personeel. Nieuwe coffeebar buiten is Top., lekkere ijscoffee. Tegenover het hotel heel veel winkels. Echt weer een geweldige vakantie gehad. April gaan we weer 😃😃

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Coenders27-08-2019

Top hotel!

Top hotel! Kamer voor 2 personen was ruim, kluisje en airco gratis aanwezig. Al het personeel even vriendelijk, spreken engels. Toen wij er waren, waren er geen Nederlanders, deze zijn er wel in het voor en najaar. Verder Russen en andere oostblokkers, maar geen last van gehad. Animatieteam was ook top, niet opdringerig, regelmatig een praatje, deze spreken ook goed Engels. Ruim opgezet zwembad, een appart bad met super glijbanen, geen handdoekje leggen, om 9.00 uur nog genoeg bedjes. Alleen op de pier bij de zee moest je er op tijd bij zijn. Elke dag mocht je de handdoek wisselen. Drinken echte coca cola, fanta en sprite. Cocktails gratis, en ook bijvoorbeeld echte malibu. Vriendelijk bar personeel. Eten was ook top, hele dag door en zeer gevarieerd. Ook ijsjes gratis, schepijs, Magnus en cornetto. Buiten het hotel genoeg winkels. Met de taxi ben je zo in kemer. Koste 10 euro. Al met al geweldige vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Peeters24-08-2019

Top Hotel

Wat een top hotel, ruim opgezet en zeer mooi Enige minpunt voor ons een kamer met extra bed voor derde persoon was aan de krappe kant Echter de rest was top, idd flesjes echte cola,fanta , blikjes ijsthee en flesjes water , echt luxe. Eten was top , veel thema,s en afwisseling , je kunt binnen en buiten eten Zwembad zeer ruim , stoelen en bedjes ruim voldoende, weinig last van handdoeken leggers Tijdens ons verblijf waren we bijna de enige Nederlanders , hotel ontvangt in de zomer erg veel russen, ik moet zeggen geen last van gehad , waren rustig en netjes In het voor en najaar komen er veel Nederlanders zeiden de mensen van animatie, Deze zijn ook super,erg relaxed. Shows zijn allemaal professioneel en top Elke avond verschillend pool/schuimparty was ook geweldig In de buurt genoeg winkeltjes, voor 10 € ga je met taxi naar Kemer erg leuk stadje Wij zaten 1,15 uur in de bus voor de luchthaven. Super vakantie gehad !!!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Brigitte05-07-2019

Fantastisch hotel in alle opzichten!

Wat een tophotel! Ik kan niets bedenken wat beter zou kunnen, Alles dat je kunt bedenken heb je hier, van tap tot flesjes bier, coca cola, fanta, sprite, alles in originele flesjes. Ook alle buiTenlandse dranken zijn all in! Hele goeie shows s avonds en het animatie team is geweldig! Al het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Echt een top vakantie gehad, volgend jaar zeker weer terug!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Rebecca14-04-2019

Tophotel! Luxe en vriendelijk personeel!

Mooi hotel, direct aan zee. Zeer vriendelijk, vrolijk en behulpzaam personeel. Eten was goed, veel keuze. Kamers zijn allemaal gerenoveerd en voldoen aan alle eisen. Goede bedden, luxe en schoon! Het enige wat nog wenselijk zou zijn is een matrasje op de ligbedden, die zijn wat hard. Een tophotel in alle opzichten!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10Cannoot21-02-2019

Fantastik

Een aanrader . super hotel .super keuken .reeds 4maal geweest en ik blijf terugkomen

Alleen gereisd in februari 2019

• 2018
    8Hillie02-12-2018

voor herhaling vatbaar

Fijn hotel, lekker eten en een goede ligging

Gereisd met partner in november 2018

Hotel Akka Alinda Hotel info