Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

Vakantie Kemer

Voor dé ultieme zonvakantie boek je een vakantie naar Kemer. Deze toeristische badplaats dankt haar populariteit aan de schitterende ligging. Aan de ene kant zie je het Taurusgebergte en aan de kant de helderblauwe Middellandse zee. Een vakantie in Kemer is leuk voor alle leeftijden. Ga je ’s avonds graag op stap? Dan is hier keuze genoeg aan discotheken en clubs. Of lig je liever aan het strand en ga je graag winkelen of naar de markt? Kemer is ‘the place to be’. Nieuwsgierig geworden?

Bezienswaardigheden in Kemer

Kemer is een heerlijke bestemming voor een relaxte vakantie onder de Turkse zon. Maar je kunt ook culturele excursies maken zoals naar de historische dorpen Olympos en Phaselis. Voor de kinderen is het Dolusu park echt een aanrader. In dit aquapark zijn de kids niet uit het water te krijgen.

Heb je geen last van hoogtevrees? Dan kun je Kemer ook vanuit de lucht bekijken, en niet alleen Kemer maar de hele kustlijn van Antalya tot Tikirova. Vanaf Mount Tahtalı heb je namelijk een prachtig uitzicht over de hele regio. Het grote voordeel is dat je niet omhoog hoeft te lopen maar gebruikt kunt maken van de kabelbaan. Houd er wel rekening mee dat het boven koud kan zijn.

Bekijk alle accommodaties

Andere bestemmingen in Turkse Rivièra

Bekijk alle plaatsen

vakanties Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

We hebben een aantal aanbieders voor Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük voor je op een rij gezet:

Kras

Kemer leuk aangaans centrum

Maurits Verhulst
    23-12-2018

Heerlijk verblijf in Crystal de Luxe Kemer Hotel

Kemer en omstreken erg mooi met besneeuwde bergen. Hotel is direct in het centrum van Kemer met leuke winkelstraat. Mooie zee met kiezelstrand. Leuke jachthaven met kleine winkeltjes en restaurantjes. We komen nog eens terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super top

Angela
    26-11-2018

Kemer is een mooi natuur gebied zee en bergen in een oogvisie, mensen niet op dringerig maar gezellig, gezellige boulevard grenzend aan de hotels volop lokale muziek, en vriendelijke bevolking in Kemer

Gereisd Met partner in september 2018

Leuke gezellig plaats

Annika
    20-8-2018

Een leuke en drukke plaats. Erg toeristisch natuurlijk, met heel veel winkels die 'nep' verkopen. Tevens vindt je er winkels die wel 'echt' verkopen. Onder andere LC Waikiki. De Tower of Kemer ligt aan een plein waar je bovenin een mooi uitzicht hebt over de stad. Je kunt hier ook gezellig en lekker eten en drinken.

Aan de haven heb je ook gezellig restaurantjes en een mac donalds.

Langs de boulevard kun je ook gezellig lopen langs allerlei hotels, strandtenten, winkeltjes en uiteraard het strand.

Ik dacht dat Kemer vrij klein was, maar eigenlijk is het best groot. Er zijn diverse winkelstraten waar je doorheen kunt slenteren.

Op dinsdag heb je tegenover de Tower van Kemer de textielmarkt.

In Kemer treft je ook verschillende disotheken en (karaoke)bars aan.

Het strand in Kemer is kiezel/stenen.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Kemer en omstreken: er is genoeg te doen .

Jos&Linda
    18-6-2018

QPR Le Jardin ligt in Kiris een kwartier van Kemer, een leuke plek om te shoppen. Het heeft een mooie haven en leuke terrasjes en op maandag een groente en fruitmarkt. Op dinsdag de beroemde markt voor alles wat u wilt kopen, bijv. Kleding en schoenen enz. Een bruisend nachtleven met geweldige discotheken voor de jongeren onder ons. Wilt u iets ondernemen boekt u dan gewoon in de straat van Kiris, dat scheelt u vaak de helft van de prijs als dat u dat bij de reisorganisatie doet.

Gereisd Met partner in mei 2018

kemer is heel mooi

raoul en denise vanbrabant
    16-6-2018

wij hebben er 6maal een montenbike gehuurd je moet wel gewend zijn om te fietsen het achterland is heuvelachtig kemer arsalanbuckak kusdere naar kiris langs binnenweg terug naar kemer heel fel bergop maar heel mooi

Gereisd Met partner in mei 2018
Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük scoort een 8,6 uit 10, op basis van 1548 reviews