vakanties Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

Reviews over Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

kom hier gauw terug

arie,
    30-12-2018

net als verledenjaar 2017 ook nu weer in dec . voor de kerst 12 nachten geweest en het was weer erg fijn , met goede kamer , goed eten en drinken ,het is alleen jammer dat de mooie buitenbaden in de winter te koud zijn , maar gelukkig is er ook een verwarmd binnenbad van 14 m lang, voor mij erg fijn om hier weer geweest te zijn . en heb alweer voor februari alweer voor dit hotel geboekt

Alles goed

Franky Ebo,
    18-12-2018

Fantastisch plek voor te fietsen,hotel zeer goed gelegen vlak aan zee veel mogelijkheden zoals wandelen zwemmen zeer goed uitgeruste fitness mooi uitgeruste kamer met zich op zee en de bergen,verscheidene restaurants en bars vriendelijk personeel een hotel met verscheidene mogelijkheden Batuhan Fatih Enver Maria Ayfer Hilal

And Bellboy Emre

Volgend jaar weer!

M de bruin,
    12-12-2018

Geweldig , super vakantie gehad. Alles was zo goed geregeld, het eten de kamers, de service van personal assistente lena en kamran toppertjes!!

fantastisch, volgend jaar weer.

s hupkens,
    11-12-2018

dit is een geweldig resort, wil je luxe, this is the place to go. genoten, tot op het bot verwend. ik ben vaker in Turkije geweest en alhoewel ze allen goed zijn, heb je altijd baas boven baas. nooit eerder heb ik meegemaakt hoe het is om en personal assistent te "krijgen". Mijn speciale dank gaat dan ook ook naar Elena en Kamran, die altijd voor ons klaar stonden. tot volgend jaar!!!!!!

Robertino de Klerk,
    9-12-2018

Wederom zijn wij dit jaar ook weer naar Limak Limra op vakantie gegaan. Top hotel en locatie evenzeer top.

Limak Limra Hotel Management., Misafir Hizmetleri Müdürü, 19-12-2018

Geachte De Klerk,

Bedankt dat je onze gast bent en voor de tijd die je hebt besteed aan het plaatsen van zo'n leuke feedback

Vriendelijke groeten,

Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük scoort een 7,7 uit 10, op basis van 1538 reviews