Sorteren

vakanties Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

Reviews over Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

Heel goed hotel en lekkerrrrrrrr eten

Albert Dendievel
    9-11-2018

De service was heel goed, onderhoud kamer wat minder

I like this place

Sara
    9-11-2018

We spend nice week in this wondeful place. For winter time great options.

Geweldig hotel, voor herhaling vatbaar.

Karin
    8-11-2018

Wat een geweldig hotel. Goed eten, schone kamers en zeer vriendelijk personeel. En dat allemaal voor een voordelige prijs. Echt een aanrader.

geweldig

Sisterken
    8-11-2018

Groot hotel. Aan te raden voor families met kinderen.

Ook voor ouderen zeer leuk. Wij zijn hier reeds meerdere malen geweest en kennen de streek dus een beetje, waardoor we in groep vele wandelingen maken.

Iets verder van het levendige Kemer maar met een Dolmusje is dit snel opgelost.

Variatie in eten is minder geworden, soms overrompeling in restaurant, maar dit lossen we op door à la carte te gaan eten

merkez bir otel

Osman
    7-11-2018

öncelikle merkez bir otel olması çok büyük bir avantaj her yere yakın bu açıdan otel çok iyi konumda.odalar ve yemekler de gayet iyi ve tatmin ediciydi.eğlence olarak tabi ki yaz gibi olmasada animasyonda çalışan animatör arkadaşlar yekta ve hasan elinde geleni yaptılar her akşam farklı bir etkinlik yaptılar ve bizide sıkılmamızı engellediler onlar teşekkürler.ve kaya beye de ayrı teşekkür etmek lazım :)

Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük scoort een 7,8 uit 10, op basis van 1535 reviews