Een exclusief, kleinschalig en sfeervol boutique hotel op

Review geschreven door Linda Gerritse

Een exclusief, kleinschalig en sfeervol boutique hotel op

Linda Gerritse
10-10-2012

Een exclusief, kleinschalig en sfeervol boutique hotel op het schiereiland van Kas. Het hotel is gebouwd op de rotsen met overal plateaus met zonnebedjes. Via een trap en een steiger kom je in de zee. Er is ook een zoutwaterzwembad. Personeel is erg vriendelijk en doen alles voor je, spreken Engels en sommigen Duits. Je moet wel een auto tot je beschikking hebben om bij het centrum te komen. Dit is 7 minuten met de auto, maar lopend een pittig stuk. Het hoofdgebouw is het mooiste; daar heb je vol zeezicht. Kamers zijn prachtig, schoon en ruim. Badkamer is zeer luxe! Andere gasten zijn rustige mensen van verschillende nationaliteiten. Turks, Amerikaans, Duits, nog niet zo veel Nederlanders. Ontbijt is inclusief en in buffetvorm. Je kan er ook lekker eten. Een echte aanrader!