Hotel Lukka

HotelWeer vandaag31°21°

1 review over Hotel Lukka in het Nederlands

Een exclusief, kleinschalig en sfeervol boutique hotel op het schiereiland van Kas. Het hotel is gebouwd op de rotsen met overal plateaus met zonnebedjes. Via een trap en een steiger kom je in de zee. Er is ook een zoutwaterzwembad. Personeel is erg vriendelijk en doen alles voor je, spreken Engels en sommigen Duits. Je moet wel een auto tot je beschikking hebben om bij het centrum te komen. Dit is 7 minuten met de auto, maar lopend een pittig stuk. Het hoofdgebouw is het mooiste; daar heb je vol zeezicht. Kamers zijn prachtig, schoon en ruim. Badkamer is zeer luxe! Andere gasten zijn rustige mensen van verschillende nationaliteiten. Turks, Amerikaans, Duits, nog niet zo veel Nederlanders. Ontbijt is inclusief en in buffetvorm. Je kan er ook lekker eten. Een echte aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lukka in Kas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lukka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lukka scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.