Hotel Ekici

6 reviews over Hotel Ekici in het Nederlands

Eenvoudig hotel, vriendelijk personeel

Loes en Jerry
15-10-2010

Onlangs teruggekeerd van een 3-weekse vakantie te Kas in het Ekici hotel. Het hotel ligt op een prachtige locatie vlakbij de hoofdstraat en haven. Een mooi aangelegde tuin met een fijn zwembad. De kamers zijn OK, badkamer/toilet vrij klein en het balkon heel klein. Het eten is zeer eenvoudig en er is geen keuze in warme gerechten (alleen 1 vlees of vis gerecht) het warme gedeelte is ook niet echt warm, relatief voldoende koude gerechten, maar weer beperkt nagerecht. Bij het avondeten moest voor alle drankjes, ook water, betaald worden. Alles bij elkaar genomen net OK.

2005

Ekici is een hotel midden in Kas zonder ditjes en datjes en dat is ons in ieder geval heel goed bevallen. Het personeel weet hier in ieder geval hoe het moet en hoort.

2004

via een collega attent gemaakt op Kas en hotel Ekici. Nu het was het allemaal waard. Wat een lief hotel en wat een aardig en gastvrij personeel. Aan te bevelen hotel zonder opsmuk.

D-reizen

gelukkig een normaal vriendelijk hotel zonder opsmuk met personeel waarvoor niets te veel is.

gewoon een goed hotel met gastvrij en vriendelijk personeel, waarvoor niets te veel of te moeilijk was. Wij zijn nu een aantal keren op eigen initiatief naar dit hotel gegaan en dat is heel goed bevallen. Hotel ligt in het centrum van het plaatsje en dat maakt het mede aantrekkelijk.

Ik vond het hotel weinig sfeer hebben en de nazorg toen we erachter kwamen dat we kledingstukken in het hotel achter hadden gelaten was er niet. Dit kan ook aan OAD gelegen hebben...

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ekici in Kas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ekici zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ekici scoort een 7.5 uit 10 op basis van 6 reviews.