Hotel Club Phellos

Laatste review

Relaxte sfeer

Daisy van den Heuvel,
17-6-2017

Een erg fijn hotel met prettige bediening. De ligging is ideaal t.o.v. het dorp. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding!

Kenmerken

25 reviews over Hotel Club Phellos in het Nederlands

Relaxte sfeer

Daisy van den Heuvel,
17-6-2017

Plaats om terug te komen!

C.ten Brink.
8-7-2016

Hotel Club Phellos is deels gerenoveerd. Zie foto's bij touroperator. De ligging zo vlakbij het centrum, de service, het grote zwembad en het goede eten zijn een pre. Het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Het hotel ligt wel tegen een "berg" dus mensen die slecht ter been zijn....maar ach de taxi's rijden je voor een paar euro naar het hotel. Een aanrader is vanuit de haven van Kas een dag boot tour te maken met de Safari boot naar Kekova. Zwemmen in rustige baaien, Simena bezoeken en heerlijk eten aan boord. Dat is genieten! Ook het Griekse eiland Kastelorizo , 2.5 km vanaf Kas, bezoeken is leuk om te doen.

topper

van den brande ines
11-12-2010

ik ga al 7 jaar naar dit hotel soms 2x per jaar , de kamers zijn dringend aan renovatie toe maar dat beseft de manager zelf ook wel, maar hoger hand moet natuurlijk ook willen.

Het is een aangename plaats, je kan gezellig eten in het dorpje zelf , ze zijn zekers NIET opdringerig !!!!Je kan er enorme leuke uitstappen doen, calemar restaurant is heel goed , kemal is superlief. Als je van rust houd is dit ideaal. myra en nikolaas is ook leuk om te bezoeken. Zou het niet kunnen missen om er naartoe te gaan. dus aanrader !!!!

Tjingo

hotel met plus- en minpunten

Marja en Oscar
12-10-2010

de sterkste punten van dit 3 sterren hotel zijn de supervriendelijke bediening, lekkere (turkse) eten in buffetvorm en centrale ligging vlakbij heldere zee en gezellige centrum, minpunt zijn de eenvoudige kamers die toch wel aan renovatie toe zijn, vooral de badkamer. Natuurlijk kun je dit3 sterren hotel niet vergelijken met een 5 sterrenresort met alle comfort en uitgebreide buffetten, maar prijs-kwaliteit verhouding was oké en Kas zelf is een leuke plaats. Als men de kamers zou renoveren zouden we hier zeker terugkomen. Al met al een heerlijke vakantie gehad met temperaturen van ruim 30 graden begin september.

Aangenaam hotel met prachtige ligging

Miradi
29-9-2010

+ Mooi zwembad, mooie ligging, fijne bar.

- schimmel in de douche, het water liep zeer langzaam weg

- bedden kon je niet tegen elkaar zetten

- eentonig eten, alle dagen slabuffet en slechts 1 warm hoofdgerecht. Jammer als je net dat niet eet.

- kamerpersoneel had na 3 dagen onze koelkast uitgetrokken en alle drank eruit gehaald, net zoals in de andere kamers van onze vrienden.

redelijk, niet uitmuntend

Thijs Siebert
26-9-2009

Hotel Club Phellos is drastisch aan renovatie toe. We hebben van kamer moeten veranderen omdat de badkamer onder de schimmel zat en de douchecabine te ranzig voor woorden was. De tweede kamer was een stuk beter maar nog steeds niet bijzonder.

Alles is verouderd en aan vervanging toe. Omdat de baliebobo ons pas een andere kamer wilde geven na herhaaldelijk vragen, heb ik de service een 5 gegeven. Zo'n kamer moet je als zelfrespecterend hotel gewoon niet willen verhuren! Het personeel is erg aardig maar aan het einde van het seizoen compleet aan het einde van hun latijn. Arbeidsvoorwaarden in Turkije zijn er niet...

Geen aanrader.

Iets minder positief.....

CLE
10-8-2009

Na alle beoordelingen te hebben gelezen dachten we dat het wel een relaxt hotel zou zijn. Niets bleek minder waar. Tijdens ontbijt staan er meerdere obers om je tafel heen om alles direct onder je neus vandaan te halen zodra je je laatste hap genomen hebt. Niet echt relaxed! Eten was ook erg eentonig! Over de kamer: We hadden al geen zeezicht, maar omdat we precies bij de heuvel om naar boven te komen zaten, hoorden we in de nacht iedere auto! Tevens is de bar tot laat geopend, wat resulteerde in het horen van het biljart tot 1.00uur in de nacht. Uiteindelijk na indienen van een klacht wel een andere kamer gekregen. De douche was ook een ramp. We hadden continue een wisseldouche van heet naar koud. Tevens liep het water moeilijk weg.

Ook erg jammer is het dat de twee eenpersoonsbedden niet tegen elkaar konden worden geschoven, omdat er een nachtkastje tussen de bedden hing.

Duiken met Anemone diving was wel fantastisch!

2008

Weer een geweldige week in Club Phellos!

Ad en Marion
13-10-2008

Onverwacht toch nog een weekje afgereisd naar Kas. Wederom een erg fijne week met goed weer een leuke sfeer in het dorp. De mensen zijn wel vermoeid na een lang en warm seizoen doch blijven toch vriendelijk. Het leuke van dit dorp is dat je toeristen uit alle windstreken ontmoet en er leuke kontakten aan over houdt. Velen blijven terugkomen naar dit prachtig gelegen dorp.

Wij gaan volgend jaar weer terug naar Kas, waarschijnlijk eind mei/begin juni.

Wederom een super relate vakantie!!

30-9-2008

Een top vakantie gehad in club Phellos te Kas! In alle opzichte helemaal perfect! Het personeel van Phellos super gastvrij, het eten toppie, kortom je moet het beleven als je van rust,natuur,cultuur,en relaxte strandjes houd. We komen er nu alweer voor de vijfde maal en komen zeker terug!

Een super goed,gezellig en relaxed hotel

3-9-2008

We zien er al weer geruime tijd naar uit. In september gaan we weer naar ons stekkie. De reis is tot in de puntjes perfect geregeld voor ons door Lazy tours, aan al onze wensen is voldaan. Een dik compliment voor Lazy Tours!

Wij zullenzeker weer verslag doen van onze bevindingen in Kas.

Met vriendelijke groet,

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Phellos in Kas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Phellos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.