Hotel Utopia World

812 reviews over Hotel Utopia World in het Nederlands

Heerlijk hotel!

Simone
29-8-2018

Het hotel ligt op een heuvel waardoor je overal een prachtig uitzicht hebt op zee, inderdaad ook veel trappen maar deels kun je die vermijden door een kamer te boeken in het hotelgedeelte (iets duurder) en zo veel mogelijk de liften te nemen. Mooi aangelegd allemaal; zwembaden waar, op de mainpool na, altijd wel plek is en leuk waterpark . De animatie betrok ons echt overal bij en organiseerde van alles, vooral in de avond is hier elke dag iets te doen zoals live muziek, feesten en in ons geval zelfs een concert. Het personeel in het restaurant, bij het zwembad en zelfs de schoonmaaksters probeerden allemaal in het Engels of Duits een praatje met ons te maken, deden erg hun best.

Enige nadeel: echt lange transfer vanuit Antalya, probeer op Alanya te vliegen. Als je er bent is dat echter snel vergeten. Wij hebben het hier heerlijk gehad en voelden ons erg welkom. Een echte aanrader, wij komen zeker terug!!!

Super locatie

Nicky
23-7-2018

Super mooie locatie, waarbij je de vele trappen en het lopen voor lief moet nemen.

Animatie was heel slecht, weinig aandacht voor de gasten. Vaak weinig of gewoon niet op komen dagen.

Waterpark is leuk en er is ook genoeg plek om er later naar toe te gaan en toch te kunnen liggen.

Eten ben je na paar dagen wel beu, alles proeft en lijkt hetzelfde.

Tijdens de avonden wordt er wel bijzonder veel georganiseerd. Bijna iedere avond een band en anders disco. Daarnaast is de Italiaan een echte aanrader.

Super, aanrader!

Leon
23-6-2018

Het hotel is zeker een aanrader.

We zijn hier 8 dagen geweest in Juni, het weer was perfect de mensen in het hotel zijn super aardig. De ligging van het hotel is super het staat op een hoge heuvel en dit geeft een geweldig uitzicht. Alleen omdat het op een heuvel staat zijn er natuurlijk ook veel trappen, er zijn liften aanwezig maar aan de vele trappen ontkom je niet. In de buurt is ook genoeg te doen, op elke dag is er in de buurt bijna wel een bazaar waar je leuk kan rond lopen en spulletjes goedkoop kan kopen. Ook is het centrum van Alanya goed te doen. Hier kom je makkelijk met de dolmus die voor het hotel stopt voor 2 lira per persoon. Het eten is super elke dag weer wat nieuws. Het drinken was ook goed alleen hier bier was dood zodra het uit de tap kwam. Animatie was top. 95% van de gasten komen uit het oostblok, zelf hebben we er weinig last van gehad behalve dat ze vaak voorkruipen zodra je ergens voor in de rij staat.

Geweldig

Mera
19-4-2018

Het eten was erg goed en erg veel. De hele dag door kon je eten halen en drinken zoals cocktails. Er zijn vele activiteiten te beleven. Gematigd aantal Nederlanders.

In één woord perfect!

Nederland
10-1-2018

Wij waren deze zomer voor de derde keer in Utopia World en het is en blijft daar werkelijk perfect. Ik kan geen minpuntje bedenken. Het is niet alleen erg mooi en sfeervol maar ook uitermate schoon. Je kan nog geen glas neerzetten of het wordt al opgeruimd. Altijd weer op dezelfde vriendelijke manier! Animatie is top!! De hele dag en avond is er voor jong en oud wat te doen of te beleven. Het lijkt op de foto’s wellicht wat massaal maar dat is het in het geheel niet. Door de verschillende barretjes, mooie lobby binnen en buiten met zeezicht, vindt iedereen zijn eigen plekje wel. All inclusive in optima forma zonder het gevoel van een all inclusive massa. Perfect! Tip: vlieg via Gazipasa dat scheelt enorm in de transfer. Utopia world is dan direct het eerste resort en meteen de mooiste!!!!

Geweldig

JB
28-9-2017

Prachtige ligging, Vriendelijk personeel en geweldig eten

Gewoon erg goed

Hollander
30-7-2017

Utopia is gewoon een geweldig resort. Zelfs met volle bezetting nog altijd bedjes beschikbaar, wel handdoek leggen als je bij zwembad bij eetzaal en animatie wilt liggen.

Het resort is prachtig aangelegd op een berg, heel mooi gemaakt allemaal, ook na 10 jaar nog steeds een top resort met vriendelijk en hard werkend personeel.

Wij waren met oudere kinderen die geen gebruik maakten van de animatie facitiliteiten maar er was genoeg te doen.

Kamers prima, airco's werkten goed.

Zijn geen fan van douchen in het bad, maar bij gerenoveerde kamers in het buitenverblijf zagen we dat dit ook gewijzigd was, wel gewone douches.

Het resort is van alle gemakken voorzien, hamman, kapper, sportmogelijkheid, a la carte restaurants etc

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, het aantal Nederlanders viel mee, veel russen ook hier maar geen overlast van gehad, wellicht omdat dit toch een wat chiquer resort is en ze van betere komaf zijn.

Wij kunnen het iedereen aanraden die een onbezorgde vakantie wil.

Tja, als je iets negatiefs moet noemen.......Utopia World ligt best afgelegen en als je op Antalya vliegt is het best lang met de bus, maar ach, we hebben vakantie, tijd genoeg toch?

Heel mooi hotel, heel rustig geleden maar daar moet je wel van houden natuurlijk. Alanya met de bus heel goed te bereiken. Eten was er heerlijk. Dit is het mooiste hotel wat wij ooit gehad hebben.

Het waterpark erbij is echt geweldig. Heel mooi aangelegd. Het is een paradijsje op aarde.

Aanrader

Larissa
23-5-2017

Mooi hotel, vriendelijk en leuk voor de kids!

bijzonder prettig hotel sympathieke mensen

h.jonker
5-3-2017

neem een hamman en/of een sauna met een massage en geniet verder van de omgeving neem de dolmus naar alanya

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Utopia World in Kargicak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Utopia World zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.