Hotel Gold City

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Ben je op zoek naar een all-inclusive hotel op een rustige locatie? Dan is Hotel Gold City geschikt. Dit hotel ligt in het wat kleinere en onbekende Kargicak, nabij Alanya. Niet alleen kinderen beleven hier een fijne tijd, maar ook volwassenen. Toch verbleven de meeste vakantiegangers hier met kinderen.

Tijdens een vakantie in Gold City Alanya heb je geen omkijken naar de kids. Die vermaken zich wel in het aquapark. Met meerdere zwembaden en heel veel glijbanen weet je dat je goed zit. Terwijl de kinderen de trappetjes naar de glijbanen beklimmen, kun jij relaxen volgens J.c Reehorst. Deze reviewer vond het fijn dat je nergens op hoefde te letten dankzij het all-inclusive restaurantje bij het aquapark.

In jullie reviews over Gold City Antalya kom je heel veel enthousiaste reacties tegen over de animatie. Vooral de animateurs zelf ontvangen van jullie complimenten. Deze zijn super betrokken. Al is het andere personeel in Hotel Gold City dat ook. Ze weten hier wel wat service is. Jacqueline Reehorst geeft een goed voorbeeld: ‘Mijn dochter was een dag ziek en lag op bed, de schoonmaakster kwam om de kamer schoon te maken en heeft een kruik voor haar gemaakt en een kop thee. Deze vrouw was super vriendelijk terwijl ze het heel druk heeft.’

Als we jullie reviews doorlezen lijkt het met dat all-inclusive genieten sowieso wel goed te zitten. Want eten? Dat kun je hier goed. Het eten is lekker warm en volgens de meeste vakantiegangers is er veel keuze. Al is niet iedereen het hiermee eens. Koen schrijft: ‘Het eten kan iets afwisselender maar was wel lekker.’ Ben je een liefhebber van soep? In Hotel Gold City bereiden de koks tijdens elk diner niet één, maar twee soepen van de dag.

Ga je op vakantie en ben je toe aan wat quality time met je partner? In Hotel Gold City kun je een hotelkamer met jacuzzi boeken. Zie jij jezelf al bubbelen met een glaasje wijn? Of je nu kiest voor zo’n kamer of toch voor ‘basic’ gaat. Over het algemeen spreken jullie positief over de kamers in dit hotel. Kelly: ‘Kamer was echt heel netjes en mooi met een groot balkon met mooi uitzicht.’ Sommige kamers in Hotel Gold City zijn wel een beetje verouderd.

Omgeving

Hou je van een unieke locatie waar je vakantie kunt vieren in rust? Hotel Gold City ligt afgelegen bovenop een heuvel. Verschillende reviewers zien dit juist als een pluspunt. Minder geschikt wanneer je het strand graag te voet bereikt. Dit is net te ver. Gelukkig gaan er busjes naar het strand en is dit volgens reviewer Yell goed geregeld.

Wil je die rust toch een keer inruilen voor de drukte? Het centrum van Alanya is bruisend en ligt dichtbij. Je hoeft er maar 30 minuten voor in de dolmus te zitten.

461 reviews over Hotel Gold City

• 9Vincent30-09-2019

Heerlijk genoten! Zeker een aanrader!

Heerlijk hotel. Het hotel ligt bovenop een heuvel en dus redelijk geïsoleerd t.o.v. het strand en stad (er is wel een shuttle vanuit het hotel). Kamer: Netjes. Ietwat gedateerd, maar zeker niet hinderlijk. Wij hadden de familiesuite, v.v. 2 slaap- en badkamers, jacuzzi, wasmachine en keuken met vaatwasser. Kamer was schoon. Eten: a la carte restaurants (4) zijn heerlijk. Buffetrestaurant is redelijk goed. Niet heel spannend, maar wel ruime keuze. Vraag naar Davut: topper in de bediening! Restaurant bij zwembad is prima in orde. Zwembad en overige: Heerlijk groot, schoon en ruim voldoende ligbedden. Leuk animatieteam. Er is ook een apart waterpark. Leuk voor de kids! In het amfitheater is elke avond een minidisco en aansluitend een show. Leuk opgezet! Algehele indruk: Heerlijk genoten en absoluut een aanrader! Enig nadeel: vlieg je van Antalya, is de transfer te lang (3 uur). Beter vlieg je op Gazipasa (30 min).

• 8Pimboli11-09-2019

Goed verzorgd hotel

Fantastisch groot en mooi hotel boven op een berg. Mooie ruime kamers met veel voorzieningen. Vriendelijk personeel en een leuk animatieteam. Elke vraag of probleem werd direct beantwoord en opgelost. Mooie zwembaden inclusief waterpark. Lekker eten ook bij de snackbarretjes langs het zwembad. Shuttlebusjes naar het strand en naar het centrum van Alanya erg handig!. Wij hebben hier een hele leuke tijd beleefd!

• 8Vincent04-09-2019

Fijne vakantie

Geweldige vakantie jammer dat het zover van alles af ligt. Omdat het zo hoog ligt. Animatie is heel de dag en gezellig aanwezig. De bediening aan de bar is wat minder vriendelijke mensen maar paar man meer achter de bar zou een stuk beter

• 8Kim04-09-2019

Het was een super leuke vakantie. Animatie was geweldig de hele dag door. Leuke lieve mensen

• 9M. Klaassen04-09-2019

Geweldig!

Geweldige familiekamer gekregen met alles erop en eraan. Van alle gemakken voorzien, zelfs een vaatwasser, oven en wasmachine. Spectaculair uitzicht op de elfde verdieping over alanya, de zee en bergen. Het zwembad was top en wordt goed schoongehouden. Handdoekje leggen is niet nodig, plek genoeg. Het animatieteam is volop bezig voor jong en oud maar trekt je niet uit je stoel om mee te doen. Het restaurant was goed en divers. Heel af en toe was er eens iets niet warm genoeg maar de overheerlijke baklava bij het dessertbuffet maakte dat al meer dan goed. Speciale dank aan onze vaste ober, Davut! Hij zorgde altijd voor een plekje voor ons bij ontbijt en lunch en haalde automatisch koffie zodra we aan ons dessert begonnen. teşekkürler! Met een gratis busje zaten we met 10 minuten op het zand/kiezel strand. Dit vervoer is wel noodzakelijk, want de locatie heeft een geweldig uitzicht, maar lopend de heuvel af (en op) is niet te doen.

Met oudere kinderen

Geboekt bij neckermann
  • 10Romario02-09-2019

GEWELDIG!

Ben net terug met mijn vriendin en de 3 kids. Wat een geweldig hotel is dit met een prachtig uitzicht op bergen en de zee! Het eten was top en willen vooral de waiter/ober DAVUT in het restaurant zorgde elke keer heel goed voor ons, bracht ons drinken en als die kleine wat had gemorst dan zorgde hij dat het snel weer was opgeruimd, daarom een extra bedankje naar hem! Verder een schone kamer, er was veel te doen voor de kids dankzij het entertainment team, goede shows in de theater savonds. Echt een 5 ster zoals moet zijn!

• 9Lorenzo02-09-2019

Geweldig

Zeer mooi en aangenaam verblijf juist eten soms minder

Geboekt bij neckermann
  • 8A30-08-2019

Net terug van 11 dagen Gold City. Fijn hotel. Vanaf Antalya wel een transfer van 3 uur, maar dit was het voor ons meer dan waard. Eten was goed en gevarieerd. De all-in was heel uitgebreid. Cocktails kon je de hele dag krijgen en ook in de snackbar was er volop keuze uit lekkere gerechten. Het hotel staat op een berg waardoor je wel alles met de bus of taxi moet doen, maar dit wisten we van te voren. De familie kamers waren super, 2 slaapkamers, 2 badkamers en een woonkamer met keuken. Er was een wasmachine aanwezig. En er zat in 1 van de badkamers een bubbelbad. Een super animatieteam. Waren heel de dag bezig. Niks negatiefs over dit hotel te melden. Het enige puntje wat ik kan bedenken is dat ze kwa onderhoud wat kleine dingetjes kunnen aanpakken. Dingetjes die absoluut niet storend zijn als je op vakantie bent. Echt genoten!

Met oudere kinderen

• 8Peter22-08-2019

Allemaal nét niet...

Gold City was 10 jaar geleden ongetwijfeld prachtig, inmiddels is het een beetje vergane glorie. Hoewel de overigens prachtige kamers goed verzorgd werden, wordt op schoonmaak en onderhoud van het complex duidelijk bezuinigd. Sauna, fitness en speelhal vallen onder de noemer ouwe zooi. Geldt ook voor de voorzieningen op het strand. Pendelservice wel goed georganiseerd. Ook valt lang niet alles onder de all-inclusive formule, beetje jammer. Eten was erg gevarieerd, vers en goed bereid. Personeel over het algemeen vriendelijk behalve de pide bakkers, animatieteam deed het erg leuk, vooral presentatrice Nathalie is een toppertje. Zwembad en glijbanen prima, maar ook aan opknapbeurtje toe. We hebben hier een geweldige vakantie gehad, zeker voor de prijs die we betaald hebben, maar Gold City is geen tophotel meer. Dat kan het met een beetje beleid en investeren wel weer worden.

Met vrienden

• 1Frens19-08-2019

Dit hotel verdiend geen 5 sterren

Mooi Hotel maar het personeel laat je niet welkom voelen. (het transport van Antalya tot dit Hotel is 4 uur een absolute killer....!!! De bedden in de suite zijn rampzalig!!! Het eten is alle dagen hetzelfde en zo vet als maar kan!! Het Hotel is voor de rijke Russen die letterlijk en figuurlijk alles overnemen!!!!

Laat je niet afleiden door de sterren van het hotel want dat is het echt niet waard!!

Hebben samen met het gezin geen momentje rust gehad. Vooral tot laat in de nacht mag je het lawaai en geroep van de dronken mensen ervaren tot in je slaapkamer!!

Voor ons geen Turkije meer!!!!

80 tips over Hotel Gold City

• Goof, 19-08-2019

Vlieg via Gazipasa (vanaf Eindhoven airport) vanwege de korte transfertijd van 25 minuten. Als je via Antalya vliegt zit je ruim 3 uur in de bus. De kabelbaan (teleferik) en het kasteel in Alanya zijn leuk om te bezoeken. Jeepsafari hadden we geboekt bij Corendon , Timtur. Bezoek haven Alanya, typisch Turks gezin, moskee, grotten. Watergevecht met flessen water, pootje baden in ijskoude rivier, stukje terrein rijden en door rivier. Tot slot een lunch. Usb stick met film en foto's te koop.

• Greta Kramer, 07-05-2014

Zoek je juwelen. Mehtap juwelier in Alanya. Ken ik al heel lang, zeer aardige mijnheer en doe hem de groeten. Hoef je niet zo lang te pingelen

• Saskia, 12-05-2014

Vanwege sterke helling naar hoofdgebouw is het aan te raden voor het hoofdgebouw te kiezen als je slecht ter been bent.

110 vragen over Hotel Gold City

• m.a., 31-03-2019

transfertijden

Graag zou ik de transfer tijden willen weten vanaf vliegveld Antalya naar hotel gold city zowel met de bus die erbij zit of met een privetaxi.

• Cynthia , 01-09-2016

Cocktails en ECHT BIER.

Wordt hier echt bier geschonken of evenementenbier? Cocktails zijn deze inbegrepen of ervoor moeten betalen?

• VanBommelClaudia, 08-08-2016

Algemeen

Hoi hoi, we gaan eind augustus (2016) naar daar toe. Wat zijn jullie aanbevelingen rondom het eten, waar kunnen we het lekkerste eten, het gewoon buffetrestaurant, het themarestaurant of de à la carte restaurantjes? Ook vragen we ons af voor de laatste dag, we hebben pas in de avond een vliegtuig terug, of we die dag nog all inclusive drankjes en eten gaan hebben? Hebben jullie over het algemeen nog tips, laat het me weten. Ik kijk er enorm naar uit! Alvast bedankt!!!

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 4 km
  • Kleur van het strandDonker
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Frans, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Japans, Lunchpakketten, Mexicaans, Sushi, Turks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsApotheek, Bloemenwinkel, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen