Hotel Drita

Meer hotelinfo

43 reviews over Hotel Drita

• 3lea meessen23-09-2016

nooit meer

wel goed vriendelijkheid van de mensen en schoon. niet goed, zelf beddegoed moeten regelen,eten een tonig ,smaakloos. iedere dag het zelfde zelfs 3 dagen hetzelfde anders verwerkt. te weinig kop en schotel dus geen koffie of thee. te weinig bestek geen dinner of met je handen eten afspraak hamam komen ze niet opdagen. 3 dagen wachten handdoek voor strand. bij vertrek ontbijt dus niet oud brood en toast, geen koffie, automaat was niet aangezet en ook geen thee ketel was nog bezig. animatie begint om 21.30 uur voor kinderen daarna niets meer. de laatste 3 dagen was er totaal niets van animatie. kamer klein badkamer en balkon superklein kortom slecht geen aanrader 5 sterren beslist niet waard hooguit 2

• 5An van Buren18-09-2016

Dit nooit meer

We zijn nu in Drita. Was verleden week erg druk ivm bayram. Personeel is super, kamers erg klein vooral de badkamer. Iedere dag om handdoeken vragen vergeten ze op te hangen. Iedere dag je bed opmaken halen ze af en maken niet op. Kunnen beter zeggen vol pension want je moet voor alles extra betalen. Eten wat gister niet op was krijg je vandaag weer erg eentonig. Prijs/kwaliteit??? Door alles wat je extra moet betalen te duur.

Met vrienden

• 8Inez08-06-2016

Top vakantie

Mooi verzorgt hotel met perfecte ligging aan het strand. Stadje niet op loop afstand maar wel binnen paar minuten met de bus. Wat niet vermeld staat op de site is dat er ook een bar bij het strand is. Hier kun je van 10-18 drinken en 12-16 eten indien all inclusive. Ook is het mogelijk om gebruik te maken van de hotel zijn gratis handdoek service voor bij strand en zwembad.

De service is uitermate goed vooral bij de poolbar. Vooral mogelijk gemaakt door barmannen: Necati, Cengiz en Masun

Verder is het hotel netjes, wordt dagelijks schoongemaakt. Alles werkt en is onderhouden. De kamers zijn wel wat aan de kleine kant maar je leeft toch meer buiten.

• 9Maxima21-04-2016

Uitstekend Hotel

Eerste keer op dit hotel gezeten. Het ligt buiten Alanya aan het strand. Het is in een rustige omgeving met een zwembad. De kamers zijn niet groot. Maar ze maken dagelijks schoon en vervangen de handdoeken. Het eten is prima. De maaltijden worden in het hoofd restaurant en terrasje van het zwembad geserveerd. Het personeel is bijzonder vriendelijk. De directeur van het hotel is heel aardig en volgt alles persoonlijk. Je kunt geen betere krijgen voor het price wat je betaald. Hele goede prijs-kwaliteitsverhouding.

• 9Remco17-03-2016

Super leuk

Wij zijn in begin maart naar dit hotel geweest. Het wordt door een familie gerund. De kamers zijn klein maar wel nejtes. We konden geen gebruik maken van het strand. Want het weer was niet geschikt. Tevens is het strand bereikbaar via een tunnel. Het hotel is gescheiden van het strand door de hoofdweg tussen Mahmutlar en Alanya. Ze geven persoonlijk service. We zijn heel blij met dit hotel. Het ontbijt was goed. Ze hebben een mooi terrasje op het dak met perfect uitzicht op zee. We hadden op basis van ontbijt geboekt. Beter kun je all in of half pension nemen. Want in de buurt zijn er niet veel mogelijkheden om uit te gaan.

• 8agnes en ger25-10-2014

beoordeling

vaak schrijf ik niet op een beoordeling aangezien je er nooit van op aan kan of alles wel klopt. ik ben nu 2x in drita geweest en als je voor de 2e keer gaat wilt het al zeggen dat het je bevalt. ik wil eens graag uitgenodigd worden door de mensen die het eten niet goed vinden ik laat me verrassen bij hun thuis en ja jus d, orange word smorgens bij het ontbijt vers gemaakt voor je voor 1 euro ik raad de mensen aan het in nederland te doen daar kost het 4x zoveel prijs en kwaliteit is het goed te doen in dit hotel het ene minpuntje is de lange transfer dat klopt maar airport Alanya is druk doende om dit probleem ook op te lossen

geniet maar lekker in dit hotel gr agnes en ger

• 6bart van rooij08-09-2014

voor mij nooit meer

Het hotel lag ver van het centrum. Het eten was niet erg goed waardoor wij 6 van de 10 dagen uit eten zijn geweest. De glijbaan was klein en maar 4u per dag open. Het personeel sprak slecht engels en de animatie deed niet veel. De kamers waren mooi en schoon, het zwembad was klein maar schoon. Dicht bij de zee, erg fijn. Uitgaansgelegenheid in de stad was super, de disco in het hotel was dicht. Er staan sapjes bij maar ook daar moest voor betaald worden. De volgende keer betaal ik liever meer geld voor iets beters. wel hadden we een super reisleider die nederlands sprak.

• 9Rene de Graaf07-07-2014

Ik ga zo weer

Hotel Drita is voor mij geweldig, ik ben geweest met mijn vriendin om een mooi begin van de zomer te maken. We kwamen aan en werden hartelijk ontvangen. We zijn bij onze kamer om gaan kleden en lekker wat gaan drinken, wezen zwemmen en 's avonds toch een dansje doen. Erg veel winkels in de buurt. De stad ligt een eind verder maar goed te doen met de taxi. Personeel is erg vriendelijk, eten is lekker en stappen is ook super! Top vakantie

• 9Ilse20-02-2014

Geweldig!

Mooi hotel, je bent zo bij het strand waar je ook lekker wat kunt drinken. De buurt van de accomodatie is redelijk... Ik neem liever voor een euro het busje naar alanya. Maar wat hebben we genoten hier!

Met jonge kinderen

• 8Anne14-11-2013

Goed hotel

Wat hebben we genoten van ons vakantie in hotel Drita. Ik verbleef in het hotel met 2 vriendinnen en het was precies wat we verwacht hadden van het hotel. Ligging was top , personeel was vriendelijk in andere woorden prijs kwaliteitverhouding is het een zeer goed hotel je krijgt waar voor je geld. Het is geen super 5 sterren hotel met een groot aquapark maar dat moet je ook niet verwachten voor zo een voordelige prijs. Eten was niet altijd heerlijk maar dat was niet belangrijkste voor ons omdat we vaak buiten aten.

In andere woorden zeker een aanrader voor mensen met een niet te hoog budget maar die wel willen verblijven in een leuke 5 sterren hotel.

Met vrienden

4 tips over Hotel Drita

• fam. Kruijzen, 27-08-2013

Neem eigen badlakens mee, er is namelijk geen handdoekenserive bij het zwembad. Staat ook niet vermeld op de site en bij navraag bij Turkije.nl werd toegezegd dat dit er wel was. Even aandenken dus en anders heb je voor € 15 twee grote badlakens in een van de winkels in de buurt

• fouad oulad semhamed, 18-08-2013

Het privéstrand is mooi en is via een tunnel te bereiken, een paar stappen van het hotel verwijdert.

• Rene de Graaf, 07-07-2014

raften is erg leuk en een snorkeltocht ook

0 vragen over Hotel Drita

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand150 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • KinderopvangOp aanvraag

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats